Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko teidän mielestä täysin " out" mennä naimisiin kaksi kertaa elämässään?

Vierailija
23.03.2006 |

meillä se tilanne että sekä minä että mieheni (avomies) olemme olleet naimisissa ennen, nyt ollaan oltu yhdessä jo yli 7vuotta ja lapsiakin on yhteensä 6 (mun, sun ja meidän). Moni vain ihmettelee miksi ei mennä naimisiin....???mutta mutta, meidän mielestä - no, ainakin mun mielestä - se on semmoinen suuri asia mitä vain tehdään kerran elämässä, olenko väärässä? Jotenkin tuntuu että se on väärin tehdä se uudestaan, VARSINKIN kirkossa ja valkoisissa vaatteissa. (en ole uskollinen, he). Kihloissa ollaan. Ja JOOOOS joskus jotenkin jossain vaiheessa mentäisi naimisiin se tapahtuisi ehdottomasti maistraatilla ihan melkein salaa muilta. Naimisiinmeno on mielestäni asia mihin pitää paneutua täysin eikä liian helposti rynnätä kirkkoon ja eri miesten kanssa - se jotenkin tänä päivänä on menettänyt merkityksensä kun mennään naimisiin monien kanssa elämän aikana. Niin kuin kihlaus nykyään, se on aivan naurettava asia jo mennä kihloihin koska niin tehdään nykyään ihan miten vain koska vain - sekin oli ennen isompi asia ja tavallaan lupaus mennä naimisiin vuoden sisällä. Minkälaisia ajatuksia teillä on tästä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut edes onnitella serkkuani joka viime vuonna meni naimisiin kolmas kerta...huh....

Vierailija
2/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jokainen avioliitto on erilainen. Kukaan ei voi analysoida toisen liiton perusteita.

Luulitko, että minä päätin lapsena, että olen 33-vuotiaana toista kertaa papin edessä? Ehei, ei elämä aina mene suunnitelmien mukaan. Mutta kummallakin kerralla olen vakavissani ollut.

Kummallakaan kerralla ei ollut valkoista pukua. Neitsyt en ollut ensimmäistä kertaa alttarille kulkiessakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tapaat sen oikean elämäsi rakkauden?Jätätkö avioliiton väliin vain siksi että joskus päätit että menet vain kerran naimiiin?Ei kannata olla niin ehdoton...voi jäädä se parempi avioliitto kokematta. En minä ehkä huntuja ynnämuita laita vaan " meidän" näköisen hääpuvun.

Vierailija
4/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte häät jos haluatte - ei siinä kai sen kummempaa :)

Vierailija
5/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta typerinta on olla teinikihloissa ja sitten ei mennakkaan naimisiin. Kihlaushan ON AVIOliiton lupaus.

Naimisiin vain! Mita viela mietit? Turha sita on miettia mita muut ajattelee tai monesko kerta on menossa. Paa-asia on itse tietaa milta sydamessa tuntuu.

Vierailija
6/6 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse meni kuukausi sitten toista kertaa naimisiin. Minusta se tuntui oikealta ratkaisulta. Mieskin oli " toka kertalainen" .

Kirkossa meidät vihittiin, vieraita oli 15 kpl ja minulla oli punainen silkkipuku. Eli ei mitään prinsessameininkiä. Oli meillä kolme morsiusneitoa, mutta heidät halusin kun eka häissä minulla ei neitoja ollut. Sitä paitsi tekihän se vähän siihen suuren juhlan tuntua. Ja tytöt olivat niin suloisia!! Yksi heistä oli oma tyttäreni ja kaksi muuta meidän lapsiystäviämme.

Kolmatta kertaa ei ole tarkoitus papille valehdella. Elikkäs tässä ollaan hamaan hautaan asti.

Ja ukko-kultani jos tämän luet niin: PUSUJA!! Oli meillä ihanat häät!

(nii-in. minun mieheni palstailee täällä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme