Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen puhelinmyyjä voi vastailla kysymyksiinne.. =)

Vierailija
23.03.2006 |

Jos jotakin kysyttävää löytyy.. ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en osta koskaan mitään puhelinmyyjältä! En edes lehteä vaan tilaan ko. lehden soittamalla itse lehden tilauspalveluun! Kyllä juttu on niin, että päätös ja halu ostaa/ tilata jotain lähtee asiakkaasta itsestään!

Vituttaa kaikenmaailman soittelijat, soittivat he mihinkä tahansa aikaan!

Vierailija
2/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miinuksena on että puhelinmyyjille annetaan ne parhaat tarjoukset ja kaupanpäälliset jaettavaksi.. =(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin ärsyttää puhelinmyyjät, mutta toivotan heille vain parempaa kauppaonnea seuraaviin puheluihin kun muistan itse miten rankkaat työtä se oli.. =)

Vierailija
4/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi puh-myyjät eivät osaa ikinä lopettaa ajoissa vaikka heti aluksi sanoisin että en vittu osta mitään!

Vierailija
5/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jo 3 kertaa soittanut lehtimyyjä vaikka numeroni on salainen enkä KOSKAAN laita numeroani yhteystietoihin, jos vähänkin epäilystä, että sitä voidaan käyttää suoramarkkinointiin.

Kun kysyin myyjältä, vaikeni kuin muuri vaikka tivasin, mistä hän on numeron saanut! Todella törkeää toimintaa!

Vierailija
6/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAjuan, että siksi, kun käsketään, mutta miten tuo käsky perusteltiin? Itse olen aina mennyt talviaikaan kahdeksan jälkeen nukkumaan (paitsi nykyään, kun pitää yrittää opiskella, kun lapsen saa nukkumaan. Tehtävä on netin alla auki nytkin. :)) Ärsyttää, kun herää soittoon, jos ei ole muistanut laittaa puhelinta äänettömäksi.

Vierailija
7/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanotaan: hymyile ja ala puhua.

Vierailija
8/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutoselle; En osaa sanoa, koska en itse kuulunut noihin veemäisiin ja " periksiantamattomiin" myyjiin..

Siksipä en kauaa alalla viihtynyt/pärjännytkään, taidan olla liian kiltti. ;)

(työ ja työnantaja vaatii olemaan periksiantamaton, kova jne.. yöks)

ap

Vierailija
9/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys täytynee olla että numero on saatu esim. entisten asiakastietojen kautta tms..

Pyydä myyjää laittamaan kohdallesi merkintä " Do not call" , jos et siis halua MISSÄÄN asiassa puheluita..

Vierailija
10/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma joka soittelee muuna aikana toimii väärin. =(

ap

(minusta tuo 20:30.kin on liian myöhänen aika, koska monen lapset tms nukkuvat jo!)

Vierailija
11/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla varmaan haetaan sitä ettei oikeasti hymyilevä myyjä muka kuullostaisi teennäiseltä.. (ai ei muka...)

ap

Vierailija
12/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun puhelinmyyjä soittaa niin se en ole minä, ONNEKSI.. ;)

Hyvää illanjatkoa!

ap

Vierailija
13/13 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Selitys täytynee olla että numero on saatu esim. entisten asiakastietojen kautta tms..

Pyydä myyjää laittamaan kohdallesi merkintä " Do not call" , jos et siis halua MISSÄÄN asiassa puheluita..

Minähän sanoin, että en laita koskaan numeroani " mihinkään" , no poliisiin ja pankkien papereihin tietty, mutta ei tasan varmalla ole se numero siellä asiakastiedoissa ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme