Siis mitä mä näin???? Jäätävä muodonmuutos!
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo jo siitä, että eletään lopun aikoja, vaikken Raamattuun uskokaan.
Voi ei, tirsk!! :D
No tirsk kuule vaan itselles. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset tampiot pääsee näihin iltapuluihin töihin kun ei erota melatoniinia ja melaniinia? Mäkin haluun.
Mäkin luin epäuskoisena, että melatoniinia??? Mietin, että en kohta enää uskalla illalla ottaa melatoniinia nukahtamisen helpottamiseksi jos joku aamu peilistä katsookin takas tollanen mörkö. 😳
Ja nyt repesin mä. Kiitos, sinä tuntematon.
Meen nyt kuitenkin ottamaan sen melatoniinini. Vaikka painajaisia voikin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset tampiot pääsee näihin iltapuluihin töihin kun ei erota melatoniinia ja melaniinia? Mäkin haluun.
Mäkin luin epäuskoisena, että melatoniinia??? Mietin, että en kohta enää uskalla illalla ottaa melatoniinia nukahtamisen helpottamiseksi jos joku aamu peilistä katsookin takas tollanen mörkö. 😳
Ja nyt repesin mä. Kiitos, sinä tuntematon.
Meen nyt kuitenkin ottamaan sen melatoniinini. Vaikka painajaisia voikin tulla.
Kiitos itsellesi. Möröltähän tuo näyttää. 😆 No näitkö painajaisia?
Luulin ensin että se on mies joka haluaa olla nainen. Toi nainen on mielenterveysongelmainen, minäkuva täysin vääristynyt. Aivan järkyttävän ruma.
Hyi hemmetti! 😲 Uskomattoman ruma! Ainakin itsetunto koki nyt hetkellisen nousun kun huomasin, etten ole sentään noin järkyttävän näköinen.
Aivan käsittämätöntä miten joku voi haluta näyttää tuollaiselta. Ja ennen oli kauniin ja terveen näköinen nainen. Kyllä kiinnostaisi tietää, mikä on korvien välissä päässyt vinksahtamaan.
Ei todellakaan oo nähnykkää Jessica Rabbitia jos tämä kerran on hänen esikuvansa:
https://www.google.fi/search?q=jessica+rabbit&rlz=1C9BKJA_enFI689FI689&…:
Missä on LÄÄKÄREITTENSÄ VASTUU?????? Ne pitäisi haastaa valtakunnan oikeuteen!
katsoin videoita naisesta ja sillä on kainaloissa kanyylit, joista täyttää rintojaan itse koko ajan!
hyvin simppelin oloinen, samoin kuin poikaystävä. ja se poikaystävä on entinen lentäjä! jollekin saksalaiselle pikkuyhtiölle ovat työskennelleet moselin alueella.
Sitten kuusikymppisenä kun täytteet on pitänyt poistaa ongelmien vuoksi, on naisella maailman mahtavimmat nahkalaput.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kuusikymppisenä kun täytteet on pitänyt poistaa ongelmien vuoksi, on naisella maailman mahtavimmat nahkalaput.
Tämä tapaus tuskin näkee 60-vuotispäiväänsä. Touhu viittaa sen verran pahoihin mielenterveysongelmiin, valitettavasti.
Nuo melaniiniruiskeet ei varmaan voi olla vaikutuksiltaan pysyviä... eihän? Vai onko?
Implantit sentään saa joskus halutessaan pois, mutta tuo kirjavanruskea huonosti parkitun nahan näköinen iho... eih.
Järkyttävää. Ei voi muuta sanoa! Tissit, iho, naama...
Mikä saa kauniit naiset (mm. ruotsin ihmisbarbie, kotoisa Tuksumme) tuhoamaan oman ulkomuotonsa ja muuttumaan sirusfriikiksi?!
Jessus tuo poikaystäväkin ! Näen kyllä tästä pariskunnasta painajaisia ensi yön..
Vierailija kirjoitti:
Missä on LÄÄKÄREITTENSÄ VASTUU?????? Ne pitäisi haastaa valtakunnan oikeuteen!
Tämä. Ihan järkyttävää että löytyy lääkäreitä, jotka suostuvat näiden selkeästi mielenterveysongelmaisten ihmisten pyyntöihin (säännöllisin väliajoinhan näitä esimerkkejä tulee, ihmis-Kenit ja -Barbiet ja miehet/naiset jotka käyttivät 200 000 euroa näyttääkseen Justin Bieberiltä). Näillä lääkäreillä ei ole minkäänlaista ammattietiikkaa ja sietäisivät tosiaan joutua oikeuden eteen tekemisistään.
Miten joku voi pilata itsensä noin ja vielä vapaaehtoisesti?
Iho kuin palanut paahtoleipä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt jutussa kyllä luki oikein että melamiinia. Onkohan se korjattu. Mun mielestä siinä luki ensin että melatoniinia.
Sorry. Siis melaniinia, ei melamiinia. 😂
AAAAAAUUUUUU MUN SILMÄT!!!!!
Onko toi joku aprillipila?
Voi ei, tirsk!! :D