Päässä ei pyöri muu kuin pillu = pilaa elämän
Päässä ei pyöri mikään muukuin pillu, heti heräämisestä ennen nukkumaan menoon asti. No okei ruoka myös. Tämä alkoi noin 11v ja olen nyt 26v. Elämä tuntuu tyhjältä kun ei ole mitään muuta mielessä. Kotona ollessa telkkaria katsoessa käsi on koko ajan munissa, en siis masturboi vaan käsi on vain munissa. Onko muita samanlaisia ja mistä tämä johtuu? Meneekö koskaan ohi?
Kommentit (32)
Varmaan normaalia nuorelta mieheltä.
Naiselle tulee vastaava n nelikymppisenä ja alkaa katsella (vieraita) miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea auttaa, kun ei ole päässä koskaan pyörinyt muu kuin pillu. Käy lääkärissä.
Mies
No mitä se lääkäri muka pystyy tekemään?
Esimerkiksi määrää masennuslääkkeitä. Ne tappaa libidon (ehkä pysyvästikin) ja vie kyvyn nauttia seksistä. Ei tule orgasmia tai jos tulee niin hyvin hyvin pieni.
Mulla oli sama vika kuin ap:llä, paitsi olen nainen. Se on tuskaisaa kun koko ajan vain panettaa. Eikä se edes helpota, vaikka saisi munaa, kun kohta jo haluttaa lisää. Lääkkeet auttoi. Nyt voin tehdä töitä, eikä koko ajan ajatukset ajaudu seksiin.
Joo no en mä mitään pillereitä ala vetämään.
En keksi mitään muuta keinoa vähentää haluja. Toi on oikeasti toimiva. Mut ymmärrän kyllä ettei huvita alkaa pillereitä syömään. Hommaa samanlainen tyttöystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea auttaa, kun ei ole päässä koskaan pyörinyt muu kuin pillu. Käy lääkärissä.
Mies
Esimerkiksi määrää masennuslääkkeitä. Ne tappaa libidon (ehkä pysyvästikin) ja vie kyvyn nauttia seksistä. Ei tule orgasmia tai jos tulee niin hyvin hyvin pieni.
Mulla oli sama vika kuin ap:llä, paitsi olen nainen. Se on tuskaisaa kun koko ajan vain panettaa. Eikä se edes helpota, vaikka saisi munaa, kun kohta jo haluttaa lisää. Lääkkeet auttoi. Nyt voin tehdä töitä, eikä koko ajan ajatukset ajaudu seksiin.
En keksi mitään muuta keinoa vähentää haluja. Toi on oikeasti toimiva. Mut ymmärrän kyllä ettei huvita alkaa pillereitä syömään. Hommaa samanlainen tyttöystävä?
Mistä?
Yleensä seksiä alkaa miettimään kun ei ole parempaa mietittävää.
Että älä istu siellä sohvalla kaivelemassa muniasi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sama ongelma. Ongelman ydin ei varsinaisesti ole seksin tarve, vaan se, että erosin puoli vuotta sitten viiden vuoden parisuhteesta ensimmäisen seksikumppanini kanssa. Jo suhteen aikana minua vaivasi se, että minulla ei ole ollut muita seksikumppaneita. Nyt eron jälkeen tuntuu aivan kuin minulla olisi taas poikuus tallella ja naisten lähestyminen on erittäin hankalaa. Ajatus tästä vaivaa minua jatkuvasti ja olen aika varma, että tilanne helpottuisi kun saisin elämäni toisen seksikumppanin ja samalla antaisin sinetin erolle. Naisten iskeminen ei ole kuitenkaan minulle luontevaa ja tämän lisäksi olen myös nirso naisten suhteen. Pitäisi varmaan ottaa kuka tahansa nainen asunnolle ja harrastaa seksiä hänen kanssaan.
Taas tätä porukkaa jonka mielestä "kokenut" on sitä että on nussinut kerran 50 kanssa.
Joo iskeminen on vaikeaa. En itsekään ole koskaan uskaltanut opetella sitä.
Mene vaikka nettiin tai mitä näitä tindereitä on.
Mulla on sama ongelma ja olen itse nainen. Lisäksi haluaisin suudella, halia jne. läheisyyttä...ja kaikista mieluiten naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Mistä?
Alastonsuomesta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma ja olen itse nainen. Lisäksi haluaisin suudella, halia jne. läheisyyttä...ja kaikista mieluiten naisen kanssa.
Kelpaisko sulle enkeli kasvoinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Mistä?
Alastonsuomesta. ;)
Ja mistä tietää kuka siellä on samanlainen kuin minä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi. :) Lempeä, rakastava, herkkä, tunteellinen, romanttinen, läheisyyttä kaipaava mies. Sellainen olisi suorastaan unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi. :) Lempeä, rakastava, herkkä, tunteellinen, romanttinen, läheisyyttä kaipaava mies. Sellainen olisi suorastaan unelma.
Sitten olet löytänyt minut :)
No niin varmasti :)