Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneks (?!) mulla ei oo yhtään testiä...

23.03.2006 |

..tekisin varmaan nyt jos olis.. Hassaisin turhaan niin kuin monesti ennenkin..

Nyt menossa kp11.. Viime kierrossa tein testin kp30 jonka katsoin negaksi.. Muutaman päivän päästä purin testin ja siellä olikin ihan selkeä haamu, ehkä jopa hiukan punertava.. No uutta testiä en ehtinyt tehdä kun täti tuli hiivalääkityksen voimalla kp36. Ei tosin viipynyt kovin kauaa mutta kävi kuitenkin..

Ja mun mielikuvitus laukkaa taas.. paleltaa, pissattaa, kuvottaa.. sidukka ei maistu, vatsa tuntuu oudoltaa.. siellä kuplii.. välillä aina huimaa.. tukka kasvaa niin että suhina kuuluu, kynnet samoin..

Miten sitä voikaan kuvitella näin mahdottomasti..

Tietysti jos ois testi niin se nega ehkä hävittäis nää ' oireet' ....? Ehkä.. no, onneks ei oo rahaa ostaa testiä.. Onnea.. kai... *huoh*

Sainpas purkautua taas. :)

glemei

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kun on mahdollisuus niin hips hips apteekkiin ja teet testin.. :)

Ja tuut sitten kertomaan tulokset! :)

bdbdbdbdbdbdb +++++++++++++++++++++onnea!!

glemei

Vierailija
22/35 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mahdollisuus ;))

Laiskottaa niin pirusti, ettei millään jaksa lähteä apteekkiin. Nukuin tossa just päikkärit meidän nuorimmaisen kanssa.

Sitäpaitsi katoin just kalenterista 10.3. pe pillerit pois, sunnuntaina ja seuraavalla viikolla pupuilua. Eihän se millään vois velä näkyä testissä, vai voiko??? Kertokaa viisaammat.

-m-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

masuli kyseli voisiko jo näkyä testissä... nyt en muista enää kauanko siitä oli, mutta itse kun viime kerralla testasin, niin sain 2 viivaa aikaan viikkoa ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, tosin se oli kyllä todella haalea viiva!

glemeille: kiva että muistat! en oikein tiedä olenko ajautumassa tänne... vauvakuume sinänsä kyllä vaivaa, mutta toisaalta en taas haluaisi kahta näin pienellä ikäerolla. ja ehkä vauvakuumeenikin on ns. masukuumetta. masua kun on vähän ikävä raskausajalta... ja meillä on ollut aika rankkaa ja hankalaa tää vauva-aika, että ei taitaisi vielä toista jaksaa, mutta saahan sitä silti vauvakuumeilla ja leikkiä ajatuksella ;)

Miten jaksat oikein odottaa ensi viikkoon? mä en itse pysty pidättelemään itseäni yhtään, jos vähänkin vain epäilen olevani raskaana...

no nyt velvollisuudet kutsuu ja täytyy painella imettämään nuorta herraa... täytyy taas tulla tarkastamaan teidän tilanne myöhemmin, kun ei voi omasta puolestaan jännittää, niin täytyy teidän puolesta jännittää ja pitää sormia ristissä!

viivi

Vierailija
24/35 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä masuli meinasin että kun sulla on mahdollisuus hakea se testi.. Niin miksi odottaa.. :)

viivi.. Mun on pakko odottaa ensi viikkoon, ennen torstaita ei oo rahaa hakea testiä.. :/ Testaisin heti, tai oisin testannut varmaan jo, jos olis testi kaapissa tai jos antais budjetti myöten että vois hakea..

Mutta nyt on pakko ootella.. Ainakin torstaihin, ehkä jopa perjantaihin.. Jää nähtäväksi.. :)

glemei

Vierailija
25/35 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista miten nopeesti kiinnittyminen ym. tapahtuu, enkä oikein löydä mistään siitä juttua. Taitaa olla yksilöllistä, nimittäin kuopuksesta testasin kp 28-29 negan ja reilu viikkoa myöhemmin plussan. Nyt tietysti noi pillerien kesken lopetus muuttaa vielä tuota raskautumisen mahdollisuutta/kiertoa.

Glemei:

opiskelijana (näin vanhoilla päivillä) tiedän miltä toi budjetin kiristäminen tuntuu. Kela muistaa mua ruhtinallisella 193e ja siihen kahden lapsen lapsilisät pääelle, että ei juurikaan juhlita.

Mutta hyvää kannattaa odottaa.

Mies muuten odottaa taas pupuilua iltasella, niistä " riskeistä" huolimatta eli ei taida ihan jyrkkää EI -linjaa vetää.

Perustetaan viikon pikapiinailu -ryhmä ;))))))

-m-

Vierailija
26/35 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olis toi testi tossa kassissa. Jotenkin en vaan uskalla sitä tehdä. " Oireetkin" on hävinneet; ainoastaan väsymys ja alaselän jomotus oireina. Eli 10.3 pe pillerien lopetus ja oviksen olin bongaavinani seuraavalla viikolla. Siitä olis nyt sitten reilu viikko.

pähkäilee.....

-m-

Vierailija
27/35 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMAINEN: neuvolaan ;) hopi hopi... kuulostaa niin hyvältä noi oireet :)

Itse tuhlasin tänään taas testin ja mun suodatinpussi on ilmeisemmin raskaana. Testi halus pitää kaffeehetken ja negatestiin ilmestyi toinenkin viiva. Ja mulla vähän sama tilanne et nyt ei tekis mieli viimosia rahojaan uuteen testiin.

Vierailija
28/35 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaisuus vei voiton ja rahat: NEGA

toisaalta tätä vähän arvelinkin. Nyt vaan sitä punaista pirulaista odottelemaan. Tietysti luvassa joku ihmeen pitkä megakierto.

-m-

Vierailija
29/35 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi noin että vuoto kesti tavallista vähemmän aikaa ja alkoi ilman tuhruja. Ja oireet paheni päivä päivältä. Tein vuodon jälkeen testin ja plussaa näytti. Kävin ultrassa ja sielä selvisi että oli todennäköisesti kyseessä kohdunulkoinen raskaus joka oli onneksi mennyt itekseen heti alussa kesken!!! Vatsaontelossa oli nestettä joka aiheutti pahoinvointia. Minulla oireet kesti pari viikkoa sen testin jälkeen ja testi näytti plussaa. Kannattaisi ottaa se testi verestä.

Mutta on myös täysin mahdollista että olet RASKAANA ja kaikki on hyvin :)

Minä jännäilen kans vaihteeksi. Tein Aconin testin ja testausajan jälkeen tuli toinenkin viiva... Joten tiedä nyt sitten että onko mitään toivoa tämän kierron suhteen vai eikö? Onneksi tuhru ei ole kuitenkaan alkanut!!!

Vierailija
30/35 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...terkkariinkaan.. Oon siellä jonkun kerran käynyt ja on vaan niin inhottavaa, kun kysyvät että kauanko on kuukautiset myöhässä.. Niin selittele siinä sitten että no.. ei ne oo, ollenkaaan, tulivat mutta...

Kun nyt näin kauan oon oottanut niin vielä torstaihin asti jaksan/maltan.. :)

Mietin itekin jossain vaiheessa sitä labrassa käymistä, mutta totesin sitten että oottelen.. Tuun kyllä sitten ilmoittaan tuloksen..

masuli.. Voi harmi tuo nega!! :( höh..

No.. minä jään oottelemaan kissan synnytyksen alkamista.. Ja sitä torstaita jotta sais ostettua testin.. :)

glemei

Vierailija
31/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai olet jo jonottanut apteekin ovella, että avaavat?

jännittää...

tsemppiä toivottaen viivi

Vierailija
32/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*piinailen minäkin*

Soitin tänään terkkarille, kun on kp 37/28-30 menossa (pillerit pois elokuussa, ollut tosi säännölliset menkat siitä lähtien tähän asti - ei mitään " ylimääräistä" stressiä ollut...).

Apteekkien testeistä (sunnuntaina ja tänään) on tullut Selkeetä negaa, vaikka yritin ' varman päälle' aamupisusta. Virheekseni menin kertomaan sen terveydenhoitajalle, johon hän että " on aivan Normaalia, että menkat voivat vain jäädä väliin" . Minulle ei ainakaan ole sellaista tapahtunut koskaan ennen, eikä kukaan tuttunikaan ole moisesta kertonut. Eli terkkari oli sitä mieltä, että täytyy odottaa vielä pääsiäiseen asti, ennen kuin testataan labrassa :(

Onko tällainen kohtelu oikein vauvakuumeilijaa kohtaan?!!? ;)

Jotenkin ei ole ' normaali' olo muutenkaan, mutta varmaan osa on psyykkistä, kun on jo ehtinyt innostumaan siitä, että on varmasti tärpännyt.. :P

Pitäisi tehdä jotain muutakin kuin vain hermoilla tätä asiaa, mutta ei nyt oikein keskittymiskykyä löydy mihinkään.... Mitä mieltä olette - täytyykö tyytyä siihen, että olen kuin kissa pistoksissa seuraavat nelisen viikkoa? Ja onko teille käynyt niin, että kuukautiset vain jäisivät väliin ilman ihmeempää syytä?

*plussaonnea kaikille piinailijoille*

Vierailija
33/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tulos??

Vierailija
34/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negahan se.. ' Tiesin' kyllä jo testiä ostaessa..

glemei

Vierailija
35/35 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa niin tyhmältä, mutta kyllä se siitä! toivotaan että joskus " syntyisi" tulosta.

Kuulin juuri pari viikkoa sitten yhdeltä kaverilta, että on raskaana. olivat yrittäneet jo kuusi vuotta (välillä aktiivisemmin ja välillä taas ei niin aktiivisesti). kertoi vasta nyt että ovat yrittäneet niin pitkään, kun ei kuulemma ollut viitsinyt minulle aikaisemmin kertoa, etten vaan olisi ajatellut hänen " loukkaantuvan" raskauksistani. Nyt on ihanaa iloita heidän puolestaan välillä!

mutta tiedän, että oli yrittänyt pitkään tai vaikka olisi ensimmäinen yrityskierto, niin jos sitä vauvaa kovasti toivoo, niin kyllä se on ihan kamala pettymys se negatesti!

paljon halauksia, tsemppimieltä ja lohdutusta lähettää viivi