Onneks (?!) mulla ei oo yhtään testiä...
..tekisin varmaan nyt jos olis.. Hassaisin turhaan niin kuin monesti ennenkin..
Nyt menossa kp11.. Viime kierrossa tein testin kp30 jonka katsoin negaksi.. Muutaman päivän päästä purin testin ja siellä olikin ihan selkeä haamu, ehkä jopa hiukan punertava.. No uutta testiä en ehtinyt tehdä kun täti tuli hiivalääkityksen voimalla kp36. Ei tosin viipynyt kovin kauaa mutta kävi kuitenkin..
Ja mun mielikuvitus laukkaa taas.. paleltaa, pissattaa, kuvottaa.. sidukka ei maistu, vatsa tuntuu oudoltaa.. siellä kuplii.. välillä aina huimaa.. tukka kasvaa niin että suhina kuuluu, kynnet samoin..
Miten sitä voikaan kuvitella näin mahdottomasti..
Tietysti jos ois testi niin se nega ehkä hävittäis nää ' oireet' ....? Ehkä.. no, onneks ei oo rahaa ostaa testiä.. Onnea.. kai... *huoh*
Sainpas purkautua taas. :)
glemei
Kommentit (35)
[color=violet]Ei siinä tiedän tunteen. Tosin nyt oon saanu haudattua mokoman tunteen ja syvälle! En oo pitkiin aikoihin jaksanu etes aatella koko asiaa. Nyt teki mieli vaan tulla katastaan mikäs meno täällä on.
*kurkkii ikkunasta notta joko piipaa-auto näkyy*
Ei vaan.. nää kuvitusoireet on harvinaisen tuttuja vieraita.. Ainoo se, että nää tuntuu turhankin aidoilta..
Toisaalta mietin, että pitääkö tosiaan lainata joltain 6¿ ja käydä ostamassa testi.. Mutta sitten yritän tolkuttaa taas itelleni että HALOO!! :) Hitto ku ei oo lähipiirissä muita samassa tilanteessa, että vois jonkun halpistestin pummia/lainata/ostaa edullisesti.. :D
glemei
Yritänpäs uudelleen... Oliskos tätin viime vierailu samanlainen, kuin aijemmin? Oireet kyllä on aika vakuuttavat. Voihan se olla, että siellä olis plussa odottamassa testausta :)
Ei se ollut.. Yleensä mulla tätin tuloa edeltää tuhru.. Nyt ei mitään enteitä ollut, vaan tosiaan kun illalla laitoin hiivalääkkeen niin aamulla huomasin tädin saapuneen.. Pari päivää viipyi hän, eikä kovin runsasta ollut vuotokaan..
Oireet on on kyllä hyvät.. ja mulla on ihan sellanen olo että oon raskaana.. Mutta kuitenkin kun tiedän että nega se on jos testaisin.. Kai tää kuvotus tekee sen muka-varman-tunteen.. Ai niin.. Sekin saattoi vaikuttaa tädin vierailun omituisuuteen, että kp2 illemmalla mua alkoi oksettaa, ja sitten vietinkin seuraavan yön wc-pytyn seurassa ämpäri sylissä... :/
glemei
täältä kurvaa mediheli (ja ne miehet kyydisä) paikalle, se on nopeampi.
Kuulostaa ainakin lupaavalle ja sulle jos kelle soisin sen plussan.
Eikös noita " ihmeplussia" ole ennekin täällä ollut.
bdbdbdbdbdbdbb
-m-
Tai sitten valeraskaana tai jotain.. Nyt kun on taas sellanen päivä ettei pysty housuja pitämään ylhäällä vaan pitää kiskoa ne tonne alas, vatsan alle.. Mukamas ne puristaa ja ahdistaa.. Eikä muuten tosiaan oo ensimmäinen kerta tässä pienen ajan sisällä.. Erityisesti tuo tunne on iltaisin..
glemei
Ei näy vielä.. tilasitkos varmasti oikeaan osoitteeseen? :D
Joo onhan niitä ihmeplussia ollut.. en vaan tosiaankaan usko että sellanen sattuis omalle kohdalle.. Niin monta kertaa ennenkin ollu oireita.. Ei nyt näin paljoa kyllä mutta kumminkin..
glemei
lähetinkin haikaran, toivottavasti ainakin.
Minäkin täällä pähkin samanlaisten oireiden kanssa. Pillerit pari viikkoa sit pois, ei vielä menkkoja, mutta roppakaupalla oireita. Kierron normalisoitumista, tädin enteilyä vai??? Itse toivon iiisooooaaaa maaasuuaa...
-m-
Toivottavasti se osaa tulla meille.. :) Ja teillekin!
Mulla ei oireet ainakaan pillereistä johdu, kun en oo niitä yli kuuteen vuoteen syönyt.. :)
Tiiä sitten mistä johtuu.. jospa mä reagoin mein kissan raskauteen? x)
Millonkas meinaat masuli testata?
+++++++++++onnea!!!
glemei
Noi oireet kuulostaa niin lupaavilta, että testaamaan vaan. Ainakin sit saat varman tiedon. Pidän peukkuja täällä sulle:)
Hiiiiopp!!! Ota koppi!
Itse en sitä tarvitse ainakaan pariin kuukauteen. Meillä ollaan nyt ihan kumiukkolinjalla ja rauhoitellaan tilannetta. Saanpahan rauhassa mittailla aamulämpöjä " arkistoon" eikä tarvitse stressata ihme oireilla. Vaikka ei siinä mitään, siltikin niitä on. Oviksen jälkeen on aina sellainen pöhöttynyt, rinta(rauhas)kipuinen, mahakipuinen, viluinen, " mukamasraskaana" ...
Mutta plussaonnea toivotellen, bd bd bd !!!
Eppa
Menisin jos voisin, mutta nyt ei oikeesti oo budjetissa varaa.. Tilipäivä on ens viikon torstai, sinne on pakko kärvistellä..
Sitten.. (unohdin jo nickin) Kiitos virtuaalitestistä.. :) Harmi kun sen tulokseen ei uskalla luottaa.. :D Sulle +++++++onnea toivon, sitten kun yritys jatkuu.. :)
Loppuhuomautuksena.. Äsken söin ja paha olo helpotti! :) Hiphei..
glemei
Itselläni pukkasi hiiva elämäni ensimmäisen kerran ekassa raskaudessa aika alussa ja ehti tulla vielä toisen kerran ennen km:a.
Masuli: Ootteko te päässeet tuplailemaan?! Onneksi olkoon, jos näin on!! Olen todella onnellinen puolestasi! :)
A & Kirppu h12+1
glemei:
ajattelin testailla vk-loppuna, mikäli tätiä ei kuulu. Jotenkin en vaan itse usko raskauteen, vaikka ne touhutipat onkin yhtä tehokkaita. Ja jostain luin että siittiöitä on t.tipoissa miljoonia?????
Taitaa meikeläisellä vaan olla kierron tasaantumisoireita (kun rinnatkaan ei reagoi mitenkään). Toisaalta olin kyllä limoista päätellen bongaavinani oviksen muutama päivä pillereiden lopetuksen jälkeen ja mun laskujen mukaan pupuilukin osui " kohdalleen" (miten niin toiveikas).
Mutta edelleen toivon sulle sitä plussaa ~~~~~++++++~~~~~~
Axe:
ei vielä tuplailla. Piti vaan laittaa kierukka, kun pillerit turvotti ja veti mielenkin mustaks. Pitäis uskoa jo tähän ikään mennessä, että hormooniehkäisy ei meikeläiselle sovi. Mies kun ei kumiukkoja suostu käyttämään, niin nyt sitten piinailen. Onneks hän on kyllä täysin tietoinen " riskeistä" .
-m-
taitaa tää palstan lukeminen tuottaa lisää oireita. Nyt tuntuu jo siltä kun oikea rinta aristais. Ja jotenkin noi " kukkarot" tuntuu raskaillekin.
Kait täytyy huomenna marssia apteekkiin. Enhän mä oikeesti tiedä missä vaiheessa kiertoa mennään, tosi kiva.
-m-
et varmaankaan muista mua, glemei, mutta itse muistan sut hyvin! tuolta vauva puolelta ajauduin tänne... viime vuonna samoihin aikoihin täällä pyörin ja raskauduinkin, nyt kotona 4 kk pojan kanssa ja toivon sulle niiiiiin kovasti plussaa!
Ainakin oireet kuulostaa liiankin paljon samanlaisilta kuin mun silloin maaliskuussa 05!
viivi ja poju 4kk
zatulle kanssa paljon terkkuja, bongasin sut täältä pinosta!
oot ajatuksissani edelleen (toivottavasti muistat mut =)),
nyt olisi kyllä teidän perheen aika saada pikkuinen tytön kaveriksi, onko yritys vielä käynnissä?
viivi
Axelara - On mulla ollu pari kertaa hiiva.. Ei mitenkään usein mutta kumminkin..
masuli68 - Mee ihmeessä hakee testi niin pääset piinasta! :)
viivi_ - Tottahan toki mä sut muistan!! Tännekö sä taas oot ajautumassa...? ;)
Mutta.. ens viikolla se sitten selviää että tuleeko plussaa vai eikö tule.. Itse en jaksa siihen uskoa kaikkien pettymysten jälkeen.. Vaikka oireita onkin.. Saattaahan se olla niinkin, että se saamani haamu oli oikea mut meni kesken kun vuosi, mutta oireet jatkuu yhä...? Kaiketi ne siinä tapauksessa jossain vaiheessa häviää nää oireet... *huoh*
glemei
Pitäiskö mun odotella sun kanssa ens viikkoon???
Oireista: viime yönä näin unta, että " kukkarot" oli kuin kivet ja todella arat. Nokkakin on aamuisin ihan tukossa (kyllähän näitä taas hakemalla löytää).
MUTTA!!!
Nyt kyllä vihloo alaselkää siihen malliin, että täti lentää sillä pirun punaisella luudallaan just paikalle.
Enkä jaksais lähetä apteekkiin... plääh.
-m-
..itkuherkkyyttä ilmassa.. nauraa räkätän vähän väliä ilman mitään järkeenkäypää syytä.. tissit tuntuu päivä päivältä aremmilta.. kihelmöivätkin..
SOITTAKAA VALKOTAKKISET!!! Pakkopaidan kera mielellään.. :D
glemei