Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään tehtävissä, kun en missään tapauksessa halua solmia sukupuolineutraalia avioliittoa?

Vierailija
13.04.2017 |

Pitääkö minun olla lopun elämääni sinkkuna?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen niin että vaikka eduskunta muutti avioliittolakia niin avioliitto on silti edelleen vain miehen ja naisen välinen ja homoliitot ovat pelkkiä leikkiavioliittoja. Voin siis huoletta solmia avioliiton koska ei se ole eikä koskaan tule olemaankaan sukupuolineutraali vaikka jotkut homoparit esittäisivät olevansa naimisissa.

Itse taas olen leikkinyt silleen, että sinunkaltaisten avioliitot on niitä leikkiavioliittoja.

Vierailija
22/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoksella on dramaattiset seuraukset. Enää ei saa valita aviopuolisoaan sukupuolen perusteella, vaan se tulee tehdä sukupuolineutraalisti. Muutoin syyllistyy sukupuolisyrjintään ja joutuu linnaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen niin että vaikka eduskunta muutti avioliittolakia niin avioliitto on silti edelleen vain miehen ja naisen välinen ja homoliitot ovat pelkkiä leikkiavioliittoja. Voin siis huoletta solmia avioliiton koska ei se ole eikä koskaan tule olemaankaan sukupuolineutraali vaikka jotkut homoparit esittäisivät olevansa naimisissa.

Ei taida olla oma mielenterveytesi ja avioliittosi kovin vahvalla pohjalla kuin näin täytyy kuvitella ja kieltää tosiasioita ettei mieli järkkyisi, mutta whatever makes you happy.

Uskontoni mukaan avioliitto ei ole pelkkä juridinen toimenpide eikä se ole sukupuolineutraali joten en tietenkään pidä homojen parisuhteita avioliittoina vaikka heillä joku maistraatista saatu paperi olisikin. Kyse ei ole mistään tosiasioiden kieltämisestä vaan uskonnollisesta vakaumuksesta.

Erikoista tuo uskovaisten lähimmäisenrakkaus. 

Vierailija
24/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua naimisiin, mikä estää sinua elämästä avoliitossa kumppanisi kanssa? Niin monet heteroparitkin tekevät, jolleivat halua solmia avioliittoa.

Vierailija
25/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoksella on dramaattiset seuraukset. Enää ei saa valita aviopuolisoaan sukupuolen perusteella, vaan se tulee tehdä sukupuolineutraalisti. Muutoin syyllistyy sukupuolisyrjintään ja joutuu linnaan.

Ootko tyhmä vai trollaatko? Eikös kumppani yleensä valita ensisijaisesti luonteen, ulkonäön ja mielenkiinnonkohteiden perusteella? Entisaikaan taisi olla suku, status ja varallisuus ne jutut..

Vierailija
26/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko tyhmä vai trollaatko? Eikös kumppani yleensä valita ensisijaisesti luonteen, ulkonäön ja mielenkiinnonkohteiden perusteella? Entisaikaan taisi olla suku, status ja varallisuus ne jutut..

Kyllä useimmilla sukupuoli on ollut se ensimmäinen kriteeri, sen jälkeen tulee nuo mainitsemasi yms. Mutta tulevaisuudessa parinvalinta pitää tehdä sukupuolineutraalisti.

Vierailija
27/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö minun olla lopun elämääni sinkkuna?

Kyllä.