Siis vieläkö on ihmisiä jotka ei käytä nettiä?Käyvät esim. maksamassa laskunsa pankissa? :D
Kommentit (34)
Kyllä niitä on paljon +70v ikäluokissa. Sinänsä aika surullista, että kaikki siirtyy nettiin noiden ikäluokkien kohdalla, isoäidilläni 75v on vaikeuksia käyttää tavallista älytöntä kännykkääkin.
Ihan sieltä netistä googlaamalla löydät tiedon, moniko esim. yli 80-vuotiaista ei käytä nettiä.
Vieläkö on ihmisiä, jotka eivät tiedä, etteivät kaikki ihan oikeasti edes saa verkkopankkitunnuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö on ihmisiä, jotka eivät tiedä, etteivät kaikki ihan oikeasti edes saa verkkopankkitunnuksia?
Kyllä saa höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, koska valtaosa suomalaisista on vanhempia kuin sinä. Esim. äidilläni ei ole tietokonetta, älyluuria tai nettiä eikä hän niitä halua.
äitisi vaikuttaa kivikaudelle jämähneelle idiootille.
ap
Eli suurin osa Kallion narkkareista on jämähtäneet kivikaudelle? Ei pysy tietokoneet, ei, eikä kaikille luottotiedottomille myönnetä tunnuksia.
minulla ei ole kavereita, joten käyn pankissa maksamassa laskut. on mukava keskustella kassaneitin kanssa, vaikka laskujen maksaminen maksaisikin jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, koska valtaosa suomalaisista on vanhempia kuin sinä. Esim. äidilläni ei ole tietokonetta, älyluuria tai nettiä eikä hän niitä halua.
ap
Ja sinä vaikutat siltä (huom. ei SILLE) ettet ole käynyt edes peruskoulua loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa höpöhöpö.
Ainakaan kaverilleni ei myönnetty muutama vuosi sitten, kun kävin hänen kanssaan pankissa kysymässä. Asia on voinut muuttua sittemmin?
Esim. kehitysvammaisille ei välttämättä myönnetä, mutta heillä on sitten edunvalvojat hoitamassa lasku- ym. asiat.
Löytyy paljonkin vanhoja ihmisiä joille netti on liian vaikea/ei muuten vaan kiinnosta ja tehdän mielummin sillä vanhalla tavalla asiat.
Kaverini on 47 ja on pärjännyt ihan hyvin ilman nettiä. Ei sillä kyllä varmaan aikaa olisi netissä pyöriäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli suurin osa Kallion narkkareista on jämähtäneet kivikaudelle? Ei pysy tietokoneet, ei, eikä kaikille luottotiedottomille myönnetä tunnuksia.
Miksi mulle on sitten myönnetty?Kannattaisko ottaa asiosta selvää urpo
Mulla on älypuhelin ja netti sekä pankkitunnukset,mutta itse maksan automaatilla laskuni.Vävyni ja tyttäreni maksavat joskus puolestani koneellaan,kun mulla on siis ne pankkitunnukset.En vaan jaksa itse paneutua.Olen 57 ja täysissä järjissä.Työn haut joudun tekemään koneella,nekin teen tyttären koneella.
Minulla on vanha pöytämalli ja se jumittelee,en jaksa kirjautua.Etsin kyllä tietoja ja luen uutisia ja voh...miksi roikun välillä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
minulla ei ole kavereita, joten käyn pankissa maksamassa laskut. on mukava keskustella kassaneitin kanssa, vaikka laskujen maksaminen maksaisikin jonkin verran.
Mutta onko sinulla kuitenkin tunnukset? Voisithan käydä kirjastossa maksamassa ja jutella kirjastonhoitajien kanssa. Jos olet niin rikas, että sinulla on varaa maksaa isot palvelumaksut, voisithan käydä baareissa juttelemassa muiden kanssa, paitsi jos olet joku absolutisti...
Hmmm, tää oli aika naseva. Ainakin porukka ottaa tosissaan.
Mun naapuri on 95-vuotias ja mietti taannoin että osaisko käyttää näppäinnumerollista puhelinta, hänellä kun on vielä sellainen väännettävä kiekko puhelimessaan. Ei edes tiedä mikä on internet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Millaista se narkkaus siellä Kalliossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En väittänyt, etteikö joillekin myönnettäisi. Pääsääntöisesti ainakin Nordeasta on saanut ja Osuuspankista ei ole saanut, se onkin tasokkaampi pankki. Ja riippuu varmaan siitäkin, onko merkintöjä esim. yksi vai huomattavasti enemmän.
On netti, mutta maksan laskut pankissa. Se on tuossa ihan vieressä ja kätevää jotenkin mennä sinne. 2minsaa kävellen ulkoovelta. Samalla nostan käteistä, tarvittaessa.