Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastus ei lopu

Vierailija
13.04.2017 |

Olen naimisissa ihanan komean ja kiltin miehen kanssa. Meillä menee hyvin jopa makuuhuoneen puolella.
Mutta silti olen ihastunut toiseen. Eikä ihastus mene ohi. Näen ihastusta silloin tällöin ja aina mahanpohjasta sattuu. Ihastus on mielessäni kokoajan.
Ei kivaa. Mikä auttaa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olekko ihastunu muhu!!

Vierailija
2/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormettaminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näet tätä miestä silloin tällöin ja minkälainen hän on?

Vierailija
4/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen apua siis tarvit? Elämäsi on kunnossa ja koet vahvoja tunteita. Niin kauan kuin perheesi ei joudu olemaan maksumiehenä ihastumisesi takia ei siinä ole mitään väärää.

Oma ihastus kestänyt jo 6 vuotta, tuskin menee ikinä ohi 😅

Vierailija
5/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Mitä ihmeen apua siis tarvit? Elämäsi on kunnossa ja koet vahvoja tunteita. Niin kauan kuin perheesi ei joudu olemaan maksumiehenä ihastumisesi takia ei siinä ole mitään väärää.

Voisko siinä käydä niin, että se ihastus vie ajatuksesi pois muista asioista. Se oma kumppani ei tunnu enää miltään ja pidät häntä itsestäänselvyytenä. Se heijastuu teidän väliseen fiilikseen keskenänne. Sinä tunnet vahvoja tunteita, mutta se sinun oma kumppanisi tuntee jotain ihan muuta.

Vierailija
6/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näet tätä miestä silloin tällöin ja minkälainen hän on?

Hän on aivan ihanan näköinen. Ruskeat silmät ja se katse kun hän katsoo minuun.

Kiltti,ystävällinen, rehti mies.

Hän on avoliitossa.

Yleensä autossa vastaantullessa, ennen nähtiin enemmän mutta vaihdoin työpaikkaa.

Nostaa aina kättä ja katsoo suoraan silmiin.

Vierailija
7/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa. En osaa auttaa :(

Vierailija
8/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyl se loppuu ku se pierasee su nenöä!! Ha

Ha!

Vierailija
9/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se varmaan menekään. Olen ollut samassa veneessä jo kohta kaks vuotta! Välillä himmaa taka-alalle, mutta heti kun näkee vaikka vaan moikatakseen, uidaan taas syvässä päässä. Raskasta. En edes haluais mitään tästä miehestä. Istuu vaan mielessä kuin tauti. Seurassaan olen kuin pikkutyttö ja leijun metrin korkeudessa kepeästi. Minä, vanha ämmä.

Vierailija
10/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se varmaan menekään. Olen ollut samassa veneessä jo kohta kaks vuotta! Välillä himmaa taka-alalle, mutta heti kun näkee vaikka vaan moikatakseen, uidaan taas syvässä päässä. Raskasta. En edes haluais mitään tästä miehestä. Istuu vaan mielessä kuin tauti. Seurassaan olen kuin pikkutyttö ja leijun metrin korkeudessa kepeästi. Minä, vanha ämmä.

Sama. Ja varsinkin ovulaation aikaan olen kuin kissa pistoksissa :D

Vierailija
11/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Voisko siinä käydä niin, että se ihastus vie ajatuksesi pois muista asioista. Se oma kumppani ei tunnu enää miltään ja pidät häntä itsestäänselvyytenä. Se heijastuu teidän väliseen fiilikseen keskenänne. Sinä tunnet vahvoja tunteita, mutta se sinun oma kumppanisi tuntee jotain ihan muuta.

No ehkä jollakin voi käydä noinkin.

Suurin osa aikuisista ihmisistä kuitenkin erottaa todellisuuden ja fantasian (=ihastus).

Mitä? Fantasian? Ajattelin, että tässä puhutaan ihan oikeista ihastuksen kohteista eli henkilöistä, joita välillä näkeekin tosielämässä. Se ei ole fantasiaa.

Vierailija
12/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Suurin osa aikuisista ihmisistä kuitenkin erottaa todellisuuden ja fantasian (=ihastus).

Mitä? Fantasian? Ajattelin, että tässä puhutaan ihan oikeista ihastuksen kohteista eli henkilöistä, joita välillä näkeekin tosielämässä. Se ei ole fantasiaa.

Joo, mutta vaikka ihminen onkin todellinen, ei se ihastuneen luoma mielikuva kuitenkaan vastaa todellisuutta.

Kun kyseessä tosiaan tuon tason ihastus, ei voi sanoa että tuntisi sen miehen oikeasti. On vain ihastunut siihen mielikuvaan (fantasiaan) jonka hänestä on luonut.

Vierailija
13/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettiinko tuosta välistä kommentti??

Vierailija
14/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on, etten HALUAISI olla tähän henkilöön ihastunut, noloa koska 15v vanhempi ja varattu ja jotenkin setä

Mutta jokin siinä ihmisessä vaan on, riittää kun tulee jossain kadulla tai kaupassa vastaan ja sanoo moi, olen taas viikkoja sekaisin. Ja se, että hän katsoo minua NIIN.

Vierailija
15/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUUUN KAATSOOIT MINUUUUN

Vierailija
16/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Joo, mutta vaikka ihminen onkin todellinen, ei se ihastuneen luoma mielikuva kuitenkaan vastaa todellisuutta.

Kun kyseessä tosiaan tuon tason ihastus, ei voi sanoa että tuntisi sen miehen oikeasti. On vain ihastunut siihen mielikuvaan (fantasiaan) jonka hänestä on luonut.

Olen itse ollut aiemmin tämän henkilön kanssa niin paljon tekemisissä, että tiedän millainen hän oikeasti on ja hänkin on nähnyt minut huonoimmillani. Ja se ei lainkaan vähennä tätä ihastumisen tunnetta. Enää tosiaan emme kuin törmää sattumalta kadulla tai kaupassa tai muualla.

T.16

Vierailija
17/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Olen itse ollut aiemmin tämän henkilön kanssa niin paljon tekemisissä, että tiedän millainen hän oikeasti on ja hänkin on nähnyt minut huonoimmillani. Ja se ei lainkaan vähennä tätä ihastumisen tunnetta. Enää tosiaan emme kuin törmää sattumalta kadulla tai kaupassa tai muualla.

T.16

Niin siis itse puhuin vain omasta ihastuksestani 😅 6 vuoden ajan ollaan tavattu pari kertaa viikossa mutta eihän sitä ihmistä kuitenkaan todella tunne.

Omissa fantasioissa ihastuksella tietysti 20cm muna ja tosi kova kestävyys.. 😇