Olisipa myös kaveri- Tinder
Kommentit (13)
Kokemuksia niiltä, jotka ovat käyttäneet Tinderiä kavereiden etsimiseen? Sekä samaa että eri sukupuolta olevien? Minuakin kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin käytän ihan perustinderiä ystävätinderinäkin:D
Minkä ikäinen olet?
En ole ap mutta oon 30v nainen. Perus tinder mielestäni ei hyvin käy, miehet odottaa useimmiten seksiä
Niinpä!! Momzie jo onkin, mutta se on äideille.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia niiltä, jotka ovat käyttäneet Tinderiä kavereiden etsimiseen? Sekä samaa että eri sukupuolta olevien? Minuakin kiinnostaisi.
Olen parikymppinen nainen ja olen tavannut tinderissä tosi ihanan (miespuolisen) ihmisen, meistä ei kyllä paria (välimatka, emme ole toistemme tyyppiä) tule mutta laittelemme pitkiä viestejä muutaman kerran viikossa ja vaihtelemme kuulumisia, en ole tavannut häntä vielä mutta tunnemme jo suhteellisen hyvin. Paljon sieltä haetaan vain seksiä mutta helmiäkim löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Olen 45 mutta ns. nuori sielu:)
Ap
Minuakin kiinnostaisi kovasti. Tinderiä en aio asentaa, sillä olen suhteessa ja vuosi sitten pyysin kumppaniani poistamaan Tinderin omalta laitteeltaan...
Vierailija kirjoitti:
Paljon sieltä haetaan vain seksiä mutta helmiäkim löytyy!
Eli "helmi" on tässä tapauksessa se, joka ehdottomasti ei halua seksiä. Just.
Kyllä Tinderistäkin voi löytää kavereita, mutta onhan porukka siellä pääosin parisuhdetta ajatellen. Naisena on varmasti helpompi saada kavereita. Naiset harvemmin haluaa viettää aikaa miesten kanssa ellei ole kiinnostuneita miehestä myös seurustelumielessä.
Ei tavallinen tinder toimi kaverihakuna, koska kaikki ei ole kaverimielessä siellä. Kauhea selvittely ja huteja tulisi paljon.
Minkä ikäinen olet?