Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei todellakaan ole enää pitkään aikaan ollut turvallinen olo missään tässä maassa ja

Vierailija
13.04.2017 |

pelkään että lapselleni tapahtuu jotain. Nytkin kun hän lähti mummon mukaan ostoksille hakemaan pääsiäsruokia, varoittelin mummoa että olla valppaana kaduilla. Olen varmaan yliherkkä, mutta esim tuo Ruotsin isku pyörii mielessä jatkuvasti, mietin miten hirveää se on niille uhrien omaisille:(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terrorin kohteeksi joutuminen on yhtä todennäköistä kuin komeetan isku. Pelkäätkö komeettoja ulos lähtiessäsi?

Asioita, joita olisi syytä pelätä: autolla liikkuminen, ylipaino.

Vierailija
22/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa henkivartija.

Kiitos vinkistä, ei sekään kaikelta pelasta. Laittakaa vaikka niitä alapeukkuja miljoona mutta fakta on se että ei Suomikaan ole enää erityisen turvallinen maa.

Pienemmät kaupungit ja paikkakunnat on ihan yhtä turvallisia kuin ennenkin terroristi iskujen suhteen. Nehän iskee lähes poikkeuksetta pääkaupunkeihin tai muihin isompiin kaupunkeihin. Muualla vaan isommat tapahtumat on riskikohteita. Ihan perus kylähulluja ja muita yksittäisiä häiriintyneitä voi tietysti olla missä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa henkivartija.

Kiitos vinkistä, ei sekään kaikelta pelasta. Laittakaa vaikka niitä alapeukkuja miljoona mutta fakta on se että ei Suomikaan ole enää erityisen turvallinen maa.

Pienemmät kaupungit ja paikkakunnat on ihan yhtä turvallisia kuin ennenkin terroristi iskujen suhteen. Nehän iskee lähes poikkeuksetta pääkaupunkeihin tai muihin isompiin kaupunkeihin. Muualla vaan isommat tapahtumat on riskikohteita. Ihan perus kylähulluja ja muita yksittäisiä häiriintyneitä voi tietysti olla missä vaan.

Minä kyllä kyseenalaistan tuota että eivätkö he jossain vaiheessa keksi iskeä pienempiinkin kaupunkeihin. Sehän ei ole niin arvattavissa.

Ap

Vierailija
24/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä en uskaltanut päästää teinejä kauppaan äsken keskenään koska siellä oli epämääräistä porukkaa jo aiemmin liikkeellä ,mies sai lähtee henkivartijaksi.

ja sitäpaitsi tänäänhän olisi hyvä päivä rysäyttää rekalla kauppa keskukseen kun on ihmisiä paljon liikkeellä :(

Vierailija
26/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, pelkään myös ja se on tullut kahden lapsen tulon myötä. Jos lapsia ei olis, ois aivan sama jos joku hyökkäis päälle. Nykysin olen miettinyt jotain itsepuolustus kurssia lasten takia, olis heillä sitten äiti jota ei kenttään heitetä.

Vierailija
27/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.traveller.com.au/the-worlds-safest-countries-finland-named-t…

Ja tässä kaksi päivää vanha, tuore juttu:

http://www.telegraph.co.uk/travel/maps-and-graphics/safest-countries-in…

Suomi on yhä maailman turvallisin maa.

Fakta: Ruotsi on tuolla listalla vasta sijalla 16. Pistää miettimään.

Vierailija
28/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin pelkään. Esim venäjän hyökkäystä. Se mitä tulee tapahtumaan ei ole minun käsissäni mutta pelottaa lasten tulevaisuus. Sillä jos venäjä valtaa suomen niin meidän tulevaisuus on vielä huonompi kuin nyt, myös taloudellisesti. 

Vierailija
29/29 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelkään että lapselleni tapahtuu jotain. Nytkin kun hän lähti mummon mukaan ostoksille hakemaan pääsiäsruokia, varoittelin mummoa että olla valppaana kaduilla. Olen varmaan yliherkkä, mutta esim tuo Ruotsin isku pyörii mielessä jatkuvasti, mietin miten hirveää se on niille uhrien omaisille:(

Uli uli uli.

Mitä uliset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi