Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenäsait ensimmäisen lapsesi? Mä täytän toukokuussa 34 eikä lasta vaan kuulu =o(

Vierailija
23.03.2006 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 33v. ei hätää kyllä sinulla vielä on rutkasti aikaa!

Vierailija
22/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella ystävyydellä, nyt itseä niskasta kiinni ja laihdutat 10% painosta. Uskon että sillä ratkeaa ongelmat, ensinnäkin alat itse ovuloimaan etkä tarvitse clomifenia, toiseksi vältyt aikuisiän dabetekselta ja saat lisää elinvuoksia olla lapsesi kanssa. Itsellänikin laihduttaminen oli vaikeaa, kunnes eteen tuli lapsettomuus, vasta sitten laihdutin kun halusin lasta niin kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystäväni on saanut esikoisensa 37-vuotiaana, ja heille siunaantui kolme lasta kaikkiaan.

Nyt ap, ota semmoinen " barrikadeille prkl!!" - asenne ja lähdet taisteluun nyrkit pystyssä tuota peikkoa vastaan. Hyvin usein kuulee, että pienikin painonpudotus auttaa raskautumaan, kokeile sinäkin, auttaisiko?

Tsemppiä! Älä lannistu.

Vierailija
24/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin ihan pian 20.

Nyt olen 28 vuotta ja minulla on 3 lasta.

Vierailija
25/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessakin tuollanen ärsyttää, että on ehtoja painon suhteen. Kaksi tuttuani on tällä hetkellä raskaana ja heidän BMI:t on 43 ja 48. Mulla on 41. He ovat tulleet helposti raskaaksi, kun mulla taas ei onnistu, eikä se ainakaan kokonaan johdu painosta, mulla on aina ollut tosi epäsäännölliset kuukautiset ja samoja ongelmia on muillakin sukuni naisilla. Mulla vaan kaikki tuntuu kulminoituvan painoon. Ja tiedän, sitä on saatava alas ja koko ajan teen töitä sen eteen, mutta voiko se olla este hoidoille?? Hemmetti soikoon, jos olen valmis menemään yksityiselle ja maksamaan kalleimman mukaan avusta ja silti ei apua saa !

Vierailija
26/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 34-vuotiaana sain kuopuksen =)

Mummoni sai esikoisensa 36-vuotiaana.

Vierailija
27/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino oli ekalla 90 kg, tokalla 72 kg ja kolmannella 98 kg (suunnilleen siis, ja kyllä kyse on minun painosta, ei suinkaan lasten painosta). Tiedän että sairastan nyt kilpirauhasen vajaatoimintaa ja epäilen että sairastuin siihen toista lasta odotellessa mutta tulin kyllä siitä huolimatta raskaaksi (painoa en kyllä sen sijaan ole alas saanut). Olen kyllä joskus miettinyt että ONNEKSI tulin raskaaksi ihan omin, ja miehen, avuin, muuten olisivat VARMASTI mullekin sanonut tosta painosta!

Vierailija
28/36 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin olisi ollut kiva mennä kaverien kanssa ja nyt kun poika on 12 vuotias ja vois mennäkin johonkin, niin kavereilla on vauvoja =o/

Vierailija
29/36 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen syntyi kun olin 21 ja kolmas syntyy nyt kun olen 24.

Vierailija
30/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta liian aikaisin, jos saan sanoa!

Vierailija
31/36 |
25.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huih mikä ajatus että olisin jo yli 30 kun eka syntyy

Vierailija
32/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, kun toka ja 24 kun kun kuopuksemme syntyi.

Vierailija
33/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, toivottavasti tärppää pian!

Lohdutukseksi voin kertoa, että 38-vuotias serkkuni odottaa nyt esikoistaan. Tärppäsi ilman hoitoja, yrittää ehtivät vähän vajaa vuoden.

Vierailija
34/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin tuon tiennyt nuorena, olisin ajatellut, että tosi vanhana saan lapset. Vaan nyt voisin sanoa, ettei paljon parempaa ikää voisi ollakaan lapsensaamiseen :-)

Vierailija
35/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompaa ensin pudottaa painoa ja toivoa, että se jo yksistään auttaisi, et hoitoja välttämättä tarvitsisikaan?

Vierailija
36/36 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaasta ylipainosta, laihdutin sen vuoden aikana ja tärppäsi sit, kun olin reilut 10kg laihduttanut. Tsemppiä!