Kummat on enemmän miesten mieleen naisella isot luomurinnat vai pienet kiinteät rinnat?
Kommentit (20)
Enemmistöllä varmaan ne isot, mutta esimerkiksi itse pidän pienemmistä kiinteistä enemmän.
Olen sen verran fiksu, etten arvioi naista rintojen perusteella vaan luonne ja yhteensopivuus ovat ratkaisevat asiat. M39
Ihan sama kunhan kroppa on sporttisen hoikka-normaali.
Joo - kysy ihmeessä tällaista yleistystä, koska kaikki miehethän tykkää just samoista asioista.
pääasia että on mahd. kiinteät.. koolla ei niin väliä
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran fiksu, etten arvioi naista rintojen perusteella vaan luonne ja yhteensopivuus ovat ratkaisevat asiat. M39
Sitä tässä ei kysytty vaan isot vaiko pienet?
Pienemmät ja kiinteät. Myös pienempi kiinteä pyöreä peppu. Luonne tosin ratkaisee eniten minulle.
Vierailija kirjoitti:
Joo - kysy ihmeessä tällaista yleistystä, koska kaikki miehethän tykkää just samoista asioista.
Mi-tä miel-tä o-let tai mi-tä o-let huo-man-nut...Auttoiko ymmärtämään aloitusta?
Mun elämäni miehet on olleet (ja ovat yhä) hulluina mun kämmeneen mahtuviin pieniin kiinteisiin rintoihini.
Ei valittamista:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mi-tä miel-tä o-let tai mi-tä o-let huo-man-nut...Auttoiko ymmärtämään aloitusta?
Jos haluat jonkun ihmisen mielipiteen kysyt "kummat ovat enemmän sinun mieleesi". Jos kysyt "kummat on enemmän miesten mieleen" se on yleistys. Auttoiko tämä nyt muotoilemaan kysymykset jatkossa järkevämmin?
Mieheni tykkää pienistä kiinteistä rinnoistani kuin hullu puurosta. Eksä valitti että on liian pienet. Meitä on moneen junaan ja eiköhän kaikille tissipareille löydy puristelija!
Vierailija kirjoitti:
Isotkin luomurinnat voivat olla kiinteät ja pienet rinnat löysät.
Totta. Lisäksi maksalaatikko voi olla jonkun mielestä hyvää ja toisen mielestä pahaa. Tosin sitäkään tässä ei kysytty.
Ei kumpikaan noista vaan pienet pannunlappurinnat tietenkin! Sellaiset kuin minulla on. Kaikki ovat kovasti tykänneet. :)
t. Hyväitsetuntoinen ja seksuaalinen N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat jonkun ihmisen mielipiteen kysyt "kummat ovat enemmän sinun mieleesi". Jos kysyt "kummat on enemmän miesten mieleen" se on yleistys. Auttoiko tämä nyt muotoilemaan kysymykset jatkossa järkevämmin?
Aloittaja esittää asiansa täysin selkeästi siten, että jokainen vähintään välttävällä järjenjuoksulla varustettu ymmärtää sen varmasti heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan noista vaan pienet pannunlappurinnat tietenkin! Sellaiset kuin minulla on. Kaikki ovat kovasti tykänneet. :)
Tosin ne eivät olleet tässä vaihtoehtoina. Hyväitsetuntoisen merkki tuo, että erikseen mainitsee olevansa hyväitsetuntoinen, kyllä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin ne eivät olleet tässä vaihtoehtoina. Hyväitsetuntoisen merkki tuo, että erikseen mainitsee olevansa hyväitsetuntoinen, kyllä kyllä.
Kyllä vain! Ei kiinnosta mitä minusta ajatellaan, eikä siis myöskään vaikuttaa uskottavalta nettipalstalla. Hyvää päivänjatkoa myös sinulle. :)
Vierailija kirjoitti:
keskikokoiset voi olla mutta ei isot
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Ihan joo varmana Mies39v on tämän kirjoittanut. Joku nainen siellä esittää miestä. Koska kukaan mies ei todellakaan ole noin fiksu, että ajattelisi noin.