Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että 17-vuotias poika itkee kissan kuolemaa toista viikkoa?

Vierailija
13.04.2017 |

Kissa kuoli 19-vuotiaana ja se on mielestäni aivan luonnollista. Poika kuitenkin itkee päivittäin kissansa perään. Tätä on jatkunut nyt jo melkein kaksi viikkoa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän itkee kissaa, se on aivan normaalia. Jos hän puolestaan asian vuoksi masentuu, lakkaa syömästä ja eristäytyy täysin omiin oloihinsa, silloin olisi paikallaan tukea häntä hiukan normaalia enemmän.

Vierailija
42/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap: n kaltaonen tapa ajatella tunteiden näytöstä on syy, miksi ihmiset ei uskalla näyttää toisille tunteita. Sellainen koetaan heikkoudeksi tai kenties mielen vikaseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissamme loukkasi tassuaan pari viikkoa sitten,vein sen eläinklinikalle hoidettavaksi.Kissa nukutettiin tassun operoinnin ajaksi,ja kun sitten näin kissamme velttona nukutettuna niin romahdin ensimmäisen kerran.Toisen kerran romahdin kun sain kissani takaisin operoinnin jälkeen,koko jalka oli laitettu siteeseen.Olisi se vaan kova paikka lemmikkimme loukkaantuminen.

M 50v

Vierailija
44/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK. En itse vollottanut aikanaan, mutta koville se voi ottaa jos on ollut vuosia perheessä pojan lapsuusajoista lähtien. Monellehan lemmikki on läheisempi kuin moni ihminen.

Vierailija
45/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa ketkä täällä eivät ole lemmikinomistajia tai ovat kissojen vihaajia.

Niin, tai sitten näkee kenellä ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. Meillä oli useita vuosia kissa. Mutta en minä nyt paria viikkoa vollottanut kun se kuoli. Toki oli surullinen, mutta ei tuo kahden viikon pillittäminen nyt ihan terveeltä kuullosta.

Joo, mutta sä et varmaan kasvanut vauvasta lähtien sen eläimen kanssa?

Itse sain kummilusikan sijasta koiran ja kun koira hävisi ollessani 8vuotias, oli se vuosien surutyö. Basta ollessani 16, isosisko paljasti että koira lopetettiin. Otto vielä tuolloinkin sydämen päälle tuo tieto.

Nyt mulla on kissoja.

Vierailija
46/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on itkenyt VAIN kaksi viikkoa. On normaalia itkeä kuukausia ja vuosia. Et ole normaali äiti/ihminen. Sinussa on jotain vialla.

Vierailija
47/51 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin normaalia surra jotain itselle tärkeää ja rakasta.

Rakastan kissaani ja tuntuu hirveältä ajatella että joskus vielä joudun elämään ilman sitä. Tai että mitä sille tapahtuisi jos minulle tapahtuisi jotain. Kyyneleet nousee silmiin niin että näkökenttä sumenee.

Vierailija
48/51 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä Ap kuvittelee ettei eläimillä ole tunteita,ja unohtaa  että myös ihmisellä on tunteet.

Vierailija
49/51 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa ketkä täällä eivät ole lemmikinomistajia tai ovat kissojen vihaajia.

Niin, tai sitten näkee kenellä ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. Meillä oli useita vuosia kissa. Mutta en minä nyt paria viikkoa vollottanut kun se kuoli. Toki oli surullinen, mutta ei tuo kahden viikon pillittäminen nyt ihan terveeltä kuullosta.[/quote

Niin tai olisiko normaalilla, empaattisella ihmisillä ne normaalit tunteet (kuten suru) ja sitten taas on teitä...no...Joille ei sitten kaikki toimi päässä ihan niin kun pitäisi..Sori vaan, onhan se vaikea myöntää itselleen olevansa häiriintynyt.

Vierailija
50/51 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
51/51 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ja ihana poika sulla, ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi