Nina Mikkonen aina rahat loppu
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua Nina Mikkosen tilanne lähinnä säälittää. Sehän on melko selvää, että Timo T.A oli jonkuntasoinen narsisti. Hänen kohtuu naurettavuuksiin menevä oman erinomaisuuden korostaminen joka asiassa oli jo kyllä jo pääosin aika huolestuttavaa narsismia. En jaksa tässä kaikkia esimerkkejä listata, mutta Mikkosen julkista elämää seuranneet tietänevät kaikki kummallisimmat tapaukset. Luulen, että tuo Nina Mikkosen uraäitien dissauskin oli enemmänkin Timo T.A:n masinoimaa touhua, koska hänen ylivertaiseen käsitykseen itsestään sopi ajatus omasta vaimona jonakin täydellisen kotiäidin perikuvana. Nina ei ehkä rehellisesti ottaen itse vaan ole niin kovin fiksu, ettäkö olisi loppuun saakka ymmärtänyt tuon mediapelin seuraukset. Ja fiksuus on mielestäni sellainen juttu, että sitä joko on tai ei, eikä sille mitään itse voi. Joten kyllä mulla Ninalle riittää sääliä ja sympatiaa. Ei kait hän sille loppujen lopuksi mitään voinut, että tuli vahvatahtoisen narsistimiehen ylipuhumaksi, eikä itse ymmärtänyt tilanteen seuraamuksia. Ikävä tarina hänellä. Käsittääkseni ihan pitkälle kouluttautunut kampaamoalalla, mutta jos ei ole pitkiin aikoihin alaa edes viitsinyt seurata, niin uusi startti voi olla aika vaikea... Ihan vilpittömästi silti toivon, että saa perheensä asiat kuntoon. Ja toivottavasti ymmärtää tämän seurauksena vähän paremmin esim niitä töissä käyviä äitejäkin. Tosin voi olla, että ymmärtääkin, Timo T.A taisi vaan pistää aikanaan ne sanat vaimonsa suuhun.
Samaa mieltä. Timolla ja Tuirellahan oli molemmilla korkeakoulututkinto, ja Timppa korosti omaa maisteriuttaan joka välissä. Ei sellaisen miehen imagoon sovi vaimo, joka työskentelee kampaajana - sen takia Nina lopetti työt ja alettiin korostaa tuota kotiäitihommaa.
Eikös Tuire jossain just kertonut, että Nina toi kotiäitikeskusteluun tasan samoja lauseita, joita hän itse oli käyttänyt Timo Teeaan vaimona ollessaan. Eli Timppa syötti ne ajatukset Ninalle. Ninalta vain puuttui kaikki syvyys ja ymmärrys, jolloin sanoista tuli syytöksiä, jollaisena Tuire ei aihetta koskaan käsitellyt.
Ymmärrän kyllä kuinka Nina Mikkosen kommentit ärsyttävät edelleen, olivathan ne todella loukkaavia ja elitistisiä. Hän on muutenkin hyvin epäsympaattinen henkilö, eikä se johdu pelkästään hänen sanomisistaan naisen asemasta tai paikasta vaan monista muistakin lausunnoista ja artikkeleista missä hän on vuosien varrella korostanut omaa ja perheensä ylivertaisuutta. Lisäksi ne todella groteskit jutut Seiskassa, joissa kuvia selkeesti hyvin sairaasta ja muissa maailmoissa olevasta Timo TA:sta, eivät kyllä paranna ihmisten mielikuvia hänen toiminnastaan. Kokonaisuudessaan itse arvioisin - kuten joku tuossa jo edellä sanoikin - että Nina Mikkonen vaan ei ole kovinkaan älykäs.
Hän on elellyt omassa pienessä maailmassaan laukoen minkälaisia kommentteja tahansa vailla minkäälaista itsekritiikkiä. Hän itseasiasssa toimii hyvin pitkälle samallalailla kuin kuka tahansa tosi TV julkkis.
Suurin osa Mellunmäen asunnoista on kyllä edelleen omistusasuntoja, sulassa sovussa kerrostaloja, omakotitaloja, hgin kaupungin vuokra-asuntoja, slummia ei ole nähnytkään 😂
Muistatteko kun hän kertoi, että naisen paikka on miehen vieressä kotona. Ei töissä, kotona.
Miten meni niinku omasta mielestä?
SINÄ tunnut todella viisaalta ihmiseltä.
Lue nyt mitä kirjoitit.