Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka vaativat naisellisuutta. Lukekaa tämä

Vierailija
12.04.2017 |

Moni mies hehkuttaa naisellisia (kaunis meikki, laitetut hiukset, korkokengät, mekot jne.). Itselläni on asiasta useampi tällainen kokemus, että kun alan laittamaan itseäni juhlakuntoon alkaa miehen huokaili "kauanko kestää, eikö jo ole valmista, koko illanko sä meinaat niitä hiuksia tuhertaa, kyllä naisten kanssa on hidasta lähteä". Sitten kun lopulta päästään liikkeelle ja minä sipsutan (kun hameessa ja koroissa nyt ei juosta) harppoo äijä korttelin verran edellä ja vittuilee, että eikö yhtään nopeammin voi kävellä. Muutama äijä kun toimi näin, loppui minulta mielenkiinto laittautua. Lähden nopeasti liikkeelle (nopeammin kun ukko kun en vietä paskalla tuntia) kun en meikkaa ja sitaisen hiukset ponnarille. Jalkaa farkut ja maiharit niin ei tarvitse miehen odotella kävellessä käännös vaan voidaan marssia tasatahtiin.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin arvostan sitä naisen laittautumista, enkä valita siihen kuluvasta ajasta. Ennemminkin itseä ärsyttää se, että nainen ei koskaan minua varten laittaudu, vaan lähinnä kaikkia muita varten. Jos hän lähtee töihin, lähtee kavereiden kanssa yöhön jne. Muuta saavat ihailla viimeisenpäälle laitettua naista, ja minä sitten kotona voin katsoa verkkareissa olevaa naturellia versiota.

Olen itsekin naisena joskus miettinyt samaa, harmittaa joskus että mieheni ei saa aina katsella minua parhaimmillaan, kun kotona viihdyn kyllä tehokkaasti kotivaatteissa. Käyttekö koskaan yhdessä ulkona? Silloin saisit nauttia siitä että naisesi laittautuu sinun kanssa vietettyä aikaa varten. Koska ymmärrettävästi ne kauniimmat vaatteet ja paremmat kampaukset eivät yleensä ole niitä mukavimpia ja koti on rentoutumista varten, niin eipä niissä tee mieli oleskella kotona.

Vierailija
62/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmopoliitti on eliölaji, joka on levinnyt hyvin laajalle alueelle tai jopa lähes koko maapallolle.

Ohdakeperhonen on yksi esimerkki kosmopoliitista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies oli tuollainen. Kommenteillaan antoi ymmärtää, että naisellisuus on hänen mieleensä, mutta sitten ei kuitenkaan kestänyt mun laittautumista, koska se vei aikaa. Hän kerran jopoa osti mulle lahjaksi korkkarit, mutta ei sit viitsinyt odottaa kun kävelin niillä hitaammin...porhalsi viisi metriä edellä.

Nykyinen myös välillä tuskailee, mutta hänen mielestään näytänkin parhaalta vähällä meikillä. Jos mulla on korkokengät jalassa, niin hän jaksaa kävellä samaa tahtia ja on vaan mielissään kun mulla on korkkarit. 

Hän myös ymmärtää, jos ostan jotain kosmetiikkajuttuja, vaikka ne olisivatkin hänen mielestään kalliita. Selitän aina, miten mikäkin vaikuttaa esim. iholla ja hiuksissa, ja mies nyökyttelee, että "no se on sitten ostettava jos sulla tulee siitä hyvä olo".

Vierailija
64/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin arvostan sitä naisen laittautumista, enkä valita siihen kuluvasta ajasta. Ennemminkin itseä ärsyttää se, että nainen ei koskaan minua varten laittaudu, vaan lähinnä kaikkia muita varten. Jos hän lähtee töihin, lähtee kavereiden kanssa yöhön jne. Muuta saavat ihailla viimeisenpäälle laitettua naista, ja minä sitten kotona voin katsoa verkkareissa olevaa naturellia versiota.

Olen itsekin naisena joskus miettinyt samaa, harmittaa joskus että mieheni ei saa aina katsella minua parhaimmillaan, kun kotona viihdyn kyllä tehokkaasti kotivaatteissa. Käyttekö koskaan yhdessä ulkona? Silloin saisit nauttia siitä että naisesi laittautuu sinun kanssa vietettyä aikaa varten. Koska ymmärrettävästi ne kauniimmat vaatteet ja paremmat kampaukset eivät yleensä ole niitä mukavimpia ja koti on rentoutumista varten, niin eipä niissä tee mieli oleskella kotona.

Täytyy sanoa, että liian vähiin on jäänyt ulkonakäymiset. Ymmärrän sen, että kotona haluaa olla mukavasti ja rennosti. Olen tiedostanut, että homman ei pitäisi antaa mennä siihen, että parhaimmillaan ollaan aina jossain muualla kuin sen oman kumppanin kanssa. Pitkässä suhteessa saattaa kuitenkin käydä niin.

Vierailija
65/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita laittautuminen aikaisemmin, niin ei miehen tarvitse odotella. Ja tuosta harppomisesta voi huomauttaa, kohtelias ihminen odottaa sitten kyllä ja kävelee sen hitaamman tahtiin. 

Tuosta aikaisemmin aloittamisesta joku jo totesikin, että läheskään aina siihen ei ole mahdollisuutta esim. töiden tai lasten takia

Kuinka monta tuntia siihen laittautumiseen pitää sitten varata? Jos oletetaan että kyseessä on esim. ravintola-illallinen ystäväpariskunnan kanssa niin kevyt meikki max. 10min, hiusten harjaus minuutti ja pukeminen muutama sekuntti lisää. Vaatteet valintaan valmiiksi jo aiempana iltana (samalla välttää paniikin jos lempipaita löytyykin pyykkikorista) ja meikkauksenkin voi hoitaa vaikkapa aamulla ennen töihin lähtöä. Jos suihkussa halua käydä niin siihen uppoaa muutama minuutti lisää, hiusten pesu on fiksuna tehty jo aiempana iltana joten senkin voi skipata.

Lapsia jos on niin mies totta kai vahtii niitä tämän ajan, jonka jälkeen saa itse hetken aikaa päästä lähtökuntoon.

Ap:n aloituksen ainut todellinen ongelma on edellä kiitävä mies, joka on joko täysin idiootti tai vain huonokäytöksinen.

Kevyen meikin voi tehdä 10 minuutissa mutta jos haluaa laittautua kunnolla niin puolisen tuntia pitää varata siihen.

Ja hiusten harjaus ei aina riitä vaan joskus ne ovat niin sekaisin että ne pitää suoristaa. Siihen pitää varata vartti.

Vierailija
66/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löysin ihanan ulkomaalaisen miehen joka arvostaa ja kehuu jos olen laittautunut kauniiksi. Hän pitää itsekin hyvää huolta ulkonäöstään ja tuoksuu aina hyvälle.

On kiva käyttää hyvää hajuvettä, pukeutua seksikkäisiin alusvaatteisiin ja käyttää korkokenkiä kun se panostus huomataan positiivisesti.

N24

Vierailija
67/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se elämä naisella vaikeaa. Älkää meikatko, jos ahdistaa. Siltikin meikkaatte, miksi? Täysin oma valinta, joten turha kitistä. Kukaan ei pakota meikkiä kasvoihin sivelemään tai vetämään korkokenkää jalkaan... Siltikin teette näin. Uho on aina kova ja meikkaamattomuutta rummutetaan, mutta lopulta kuitenkin ne meikit löytävät tiensä naamaan. Puhutte toista ja teette toista.

Vierailija
68/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nämä miehet  tulevat aloittajalta vaatimaan sitä naisellisuutta? Palstamamma ei osaa mitään muuta kuin yleistää. Ihan naurettavaa itkeä omista maalin sutimisistasi naamaasi.

Vierailija
69/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita laittautuminen aikaisemmin, niin ei miehen tarvitse odotella. Ja tuosta harppomisesta voi huomauttaa, kohtelias ihminen odottaa sitten kyllä ja kävelee sen hitaamman tahtiin. 

Tuosta aikaisemmin aloittamisesta joku jo totesikin, että läheskään aina siihen ei ole mahdollisuutta esim. töiden tai lasten takia

Kuinka monta tuntia siihen laittautumiseen pitää sitten varata? Jos oletetaan että kyseessä on esim. ravintola-illallinen ystäväpariskunnan kanssa niin kevyt meikki max. 10min, hiusten harjaus minuutti ja pukeminen muutama sekuntti lisää. Vaatteet valintaan valmiiksi jo aiempana iltana (samalla välttää paniikin jos lempipaita löytyykin pyykkikorista) ja meikkauksenkin voi hoitaa vaikkapa aamulla ennen töihin lähtöä. Jos suihkussa halua käydä niin siihen uppoaa muutama minuutti lisää, hiusten pesu on fiksuna tehty jo aiempana iltana joten senkin voi skipata.

Lapsia jos on niin mies totta kai vahtii niitä tämän ajan, jonka jälkeen saa itse hetken aikaa päästä lähtökuntoon.

Ap:n aloituksen ainut todellinen ongelma on edellä kiitävä mies, joka on joko täysin idiootti tai vain huonokäytöksinen.

Meikki alle kymmenessä.minuutissa. No aika kevyt meikki saa olla...Ripsari ja puuteri? Monet naiset haluavat tehdä hiuksilleen muutakin kun vetää harjalla suoraksi. Päätä nuolevat liimaletti ei ole kaunis näky. Lisäksi osalla päänahka rasvotyuu niin, että hiukset on pestävä todellakin samana päivänä kun juhla on. Eli otetaan vähän realistisempi. Suihku hiustenpesulla (shampoo, hoitoaine) n. 10 - 25 min. Lisäksi osa haluaa helliä itseään suihkussa ennen juhlaa esim. hyväntuoksuinenla vartalokuorinnalla. Jos haluaa heleyttää ihoaan, on joku ihotyypin mukainen naamio ehkä vaikuttamassa suihkun ajan. Suihkun jälkeen vartalon ja kasvojen rasvaus, hiusten kuivaus ja kampaus ihmisestä riippuen 10 - 70 minuuttia. Esim. eräs kampaajaystäväni suoristaa ennen radalle lähtöä koko paksun pitkän tukkansa (ensin. Lämpö suoja,bsitten suoristus osio kerrallaan, kiinnitys, kiiltosuihke ja lopuksi kampaus) aikaa kuluu n. 60 minuuttia. Meikkaus (tehostukset, kulmat, ripset, luomet, huulet ja meikin kiinnitys) ihmisestä riippuen n. 20 - 75 min.

Eli kyllä sitä aikaa saa kulumaan jos laittautuaunen on jotain muuta kun tikkusuora laittamaton tukka ja puuteri pohjustamattomalle naamalle.

Eli jos pääset töistä klo 17 ja juhlapaikalla pitää olla viimeistään 18.00 niin väen vängällä suoritat kaunistautumisriittisi ihonkuorintaa myöten? Laittautumiseen saa käyttää vaikka koko päivän, mutta jos aikataulu on kiireinen niin pakko niitä toimenpiteitäkin on rajoittaa.

Itse suosin bb/cc-voiteita ihan vain niiden helppokäyttöisyyden vuoksi. Valokynää tai peitevoidetta tarvittaessa, aurinkopuuterilla hieman korostusta ja volá - luonnollinen lopputulos ilman hikeä ja kyyneliä.

Pahasti rasvoittuvaan tukkaan päivittäinen pesu on vain karhunpalvelus ja kuvittelisi jokaisen jo tämän tietävän.. Kuivashamppoo on hyvä kohottaja ja "liimalettikin" voi näyttää tyylikkäältä yksinkertaisella nutturalla. Netti on täynnä ohjeita simppeleihin kampauksiin eripituisiin hiuksiin joten vaihtoehtoja on paljon muutakin kuin hiirenhäntä tai tunti kampaamotyötä.

Mutta kukin tyylillään, jos vartalokuorinta on tärkeämpää kuin ajoissa saapuminen niin siitä vain, kaikki rakastavat marttyyreja!

Mikä sitten olisi parempi kuin päivittäinen pesu? Äläkä nyt vaan sano, että rasvoittuvaa tukkaa pitää pestä harvemmin, jotta rasvantuotanto rauhoittuu. Minä kokeilin tuota keinoa viiden vuoden ajan, ja voin vannoa, että rasvantuotanto ei rauhoittunut tippaakaan. Sen sijaan sain kamalan rasvaisen hilseen, jonka ainoa kurissapitokeino on ollut pestä päänahka päivittäin.

Nimenomaan. Jos on kyse hormonaalisesta hiusten rasvoittumisesta, ei siihen mitkään kosmeettiset pesuvälit auta. Mulla nousee aina karvat pystyyn kun joku jonka hiukset "rasvoittuu" alkaa antaa ohjeitaan pesuvälin harventamisesta ratkaisuna ongelmaan. Oikeaan hormonaaliseen rasvaisuuteen se ei auta mitään. Tämän on ihotautilääkärikin mulle todennut ja kehottanut pesemään hiukset päivittäin, mun on vielä tehtävä se aamulla, koska jos pesen illalla, ovat jo aamulla rasvaiset.

Vierailija
70/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se elämä naisella vaikeaa. Älkää meikatko, jos ahdistaa. Siltikin meikkaatte, miksi? Täysin oma valinta, joten turha kitistä. Kukaan ei pakota meikkiä kasvoihin sivelemään tai vetämään korkokenkää jalkaan... Siltikin teette näin. Uho on aina kova ja meikkaamattomuutta rummutetaan, mutta lopulta kuitenkin ne meikit löytävät tiensä naamaan. Puhutte toista ja teette toista.

Olen samaa mieltä, että meikkaus on ehdottomasti vapaaehtoista. Minä valitsen meikata, enkä valita siitä että se pitää tehdä, kun nimenomaan haluan tehdä sen. Mutta luuletko tosiaan, että on helppoa olla meikkaamaton nainen? Siitähän se riemu repeää, että mikset pidä itsestäsi huolta, vähäsen voisit laittaa meikkiä niin olisit paremman näköinen jne. Meikki myös yhdistetään siihen naisellisuuteen. En usko, että esimerkiksi jossain korkeamman tason edustustyössä naiselle on edes mahdollista esiintyä ilman meikkiä, ellei ole sattunut geenilotossa kaikkien aikojen jättipotti. Meikkaus on tavallaan vapaaehtoista, mutta tietyissä tilanteissa pakollista. Ei kukaan katso hyvällä, jos nainen tulee juhliin naama punoittavana ja silmänaluset mustana, silmät ja kulmat tuskin erottuu kasvoista. Meikkaamattomuus rinnastuu joillakin jopa siihen, että liikkuisi tukka likaisena.

Vierailija
71/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on laittautuva mies, niin ollaan molemmat "hitaita".

Vierailija
72/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti töistä tullessa hikisenä pitää päästä suihkuun ja sen jälkeen laittautua vähintään tunti. Mulla menee naisena vähintään toi. Ex sitten meni edeltä kun oli liian vaikeaa odottaa. Sitten kun pääsin sinne baariin olivat muutkin miehet kimpussa ja ex tyytyväisenä ja kermaisena esitteli.

Juu ei kiitos enää. Näille junteille on joko itsestäänselvyys tai näyttelyesine. Kunnon mies ymmärtää kyllä ettei oikeat naiset herää pakkelit naamassa. En edes vedä mitään näyttäviä sotamaskeja. Perus mineraalipohjainen nudemeikkikin vie aikaa. Ja nämä ovat itse huppareissa ja lenkkareissa liikenteessä. Hyi.

En oleta naisen näyttävän herätessään samalta kuin hienoihin juhliin lähtiessä. Toisaalta en myöskään odota naisen näyttävän samalta hienoihin juhliin ja pikaisesti baariin/elokuviin lähtiessä. Mutta sen oletan, että jos nainen itse haluaa jonnekin mennessä laittautua viimeisen päälle, niin hän ottaa sen huomioon aikataulussaan. Varsinkin jos nainen on itse ollut tätä menoa sopimassa. Eli jos sovit tuttavien kanssa, että arkena ollaan jossain viideltä, niin sovi pomosi kanssa lähteväsi töistä ajoissa tai laittaudu vähän vähemmän. Tai jos yhdessä keksitään extempore idea lähteä nyt johonkin, niin joko kerrot että sinulle sopii vasta tunnin päästä tai sitten laittaudut vähemmän. Jos kannatat ideaa lähteä nyt baariin, mutta olet vielä tunnin päästä ehostamassa itseäsi ja vastauksesi "koska olet valmis" uteluihini on kolmatta kertaa ihan kohta, niin varaudu siihen, että menomatka on hiljainen, koska minä yritän rauhoitella itseäni.

Ja lopuksi se tärkein: naisellisuus on paljon muutakin kuin ulkonäkö. Se on hyvin paljon käytöstä ja asennetta. Toki ulkonäkö on osa sitä ja monella se oma ulkonäkö vaikuttaa myös siihen omaan asenteeseen ja käytökseen.

Vierailija
73/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ollut kyse siitä, että laittautumisen takia oltaisiin myöhässä jostain tai laittautuminen olisi huonosti järjestetty.

Vaikka oltaisiin ihan aikataulussa ja miehellä on hyvin tiedossa, että mulla menee se tietty aika kun laitan itseni kuntoon, alkaa kuitenkin se kärsimätön hoputtaminen ja "jos meen autoon odottamaan". Niin kuin se sitä lähtemistä nopeuttaisi.

Isänsä on samanlainen mutta paljon pahempi, aina hosuu pitkän matkaa anoppia edellä ja kaikki tämän hiustenharjaukset ovat vaan jotain huvittavaa ja typerää touhua.

Vierailija
74/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin tms valmistautuminen:

- suihku, sääri-, käsivarsi-, kainalo- ja bikinirajan karvojen poisto, peseytyminen, hiustenpesu+hoitoaine tai esim. sävyttävä hoitoaine (itselläni keltaisuutta poistava hiusnaamio 10-15min), hiusten selvitys ennen ja jälkeen suihkun, kasvojen kuorinta, koko kropan kostutus, kasvoille ja dekolteelle toki kasvovesi, hoitoneste, seerumi, silmänympärysvoide ja kasvovoide, mahdollisesti etukäteen vielä joku naamio tai tehohoito

- jos isommat juhlat niin käsien ja jalkojen huolto ja kynsien lakkaus, itseruskettava, nämä toki voi usein tehdä edellisenä päivänä

- meikki eli primeri, luomivärin pohjustaja, ihon sävyä korjaava tuote (silmänalusille persikansävyä, couperosakohtiin nenänpieliin vihreää), meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, aurinkopuuteri, korostustuote, luomivärit (pohjaväri, liikkuva luomi, luomivako, sisänurkan korostus, alaluomi, eyeliner, ripsien taivutus+ripsiväri, kulmakynä, huultenrajaus, huulipuna, huulikiilto, meikinkiinnityssuihke

- hiukset: selvityssuihke ja harjaus, suolasuihke, muotoiluvoide, föönaus, harjaus, kiiltosuihke

- jos isommat juhlat niin esim. hiusten kihartaminen, nutturan teko

- pukeutuminen: alusvaatteet, sukkahousut/sukat, alusmekko, mekko, neuletakki tms Suomen oloissa käytännössä aina tarvittava lämmike, korut, korkkarit, juhlalaukun pakkaaminen (avain, puhelin, pankkikortti, narikkaraha jne) päällystakki, huivi, hansikkaat

- siinä sivussa: kylppärin kuivaus ja siistiminen, kissojen ruokinta, taksin tilaaminen, vaatteiden teippiharjaus jne

Menee muuten himppasen yli 10 min. Ja ei, en ole mitenkään poikkeuksellisen laittautunut tai maalipytty vaan ihan saman tasoiset ehostukset on suurimmalla osalla naisista siellä teatterissa tai baarissa tai ravintolassa. Itse harvemmin jaksan laittaa hiuksia mitenkään, joten olen valmis n. 75-90 minuutissa. Sitten jos aletaan värkkäämään kampauksia niin tuohon voi heittää sen 30-60 min lisää.

Vierailija
75/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, jolle vastasit, mutta pakko kommentoida.

Käymme vaimon kanssa harvakseltaan kahdestaan ulkona. Ei hän silloin tukka pörrössä kotivaatteissa ole, mutta jännästi se laittautuminen on vähäisempää kuin silloin jos muutakin porukkaa on tulossa tai hän on tyttöjen iltaan lähdössä.

Vierailija
76/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhliin tms valmistautuminen:

- suihku, sääri-, käsivarsi-, kainalo- ja bikinirajan karvojen poisto, peseytyminen, hiustenpesu+hoitoaine tai esim. sävyttävä hoitoaine (itselläni keltaisuutta poistava hiusnaamio 10-15min), hiusten selvitys ennen ja jälkeen suihkun, kasvojen kuorinta, koko kropan kostutus, kasvoille ja dekolteelle toki kasvovesi, hoitoneste, seerumi, silmänympärysvoide ja kasvovoide, mahdollisesti etukäteen vielä joku naamio tai tehohoito

- jos isommat juhlat niin käsien ja jalkojen huolto ja kynsien lakkaus, itseruskettava, nämä toki voi usein tehdä edellisenä päivänä

- meikki eli primeri, luomivärin pohjustaja, ihon sävyä korjaava tuote (silmänalusille persikansävyä, couperosakohtiin nenänpieliin vihreää), meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, aurinkopuuteri, korostustuote, luomivärit (pohjaväri, liikkuva luomi, luomivako, sisänurkan korostus, alaluomi, eyeliner, ripsien taivutus+ripsiväri, kulmakynä, huultenrajaus, huulipuna, huulikiilto, meikinkiinnityssuihke

- hiukset: selvityssuihke ja harjaus, suolasuihke, muotoiluvoide, föönaus, harjaus, kiiltosuihke

- jos isommat juhlat niin esim. hiusten kihartaminen, nutturan teko

- pukeutuminen: alusvaatteet, sukkahousut/sukat, alusmekko, mekko, neuletakki tms Suomen oloissa käytännössä aina tarvittava lämmike, korut, korkkarit, juhlalaukun pakkaaminen (avain, puhelin, pankkikortti, narikkaraha jne) päällystakki, huivi, hansikkaat

- siinä sivussa: kylppärin kuivaus ja siistiminen, kissojen ruokinta, taksin tilaaminen, vaatteiden teippiharjaus jne

Menee muuten himppasen yli 10 min. Ja ei, en ole mitenkään poikkeuksellisen laittautunut tai maalipytty vaan ihan saman tasoiset ehostukset on suurimmalla osalla naisista siellä teatterissa tai baarissa tai ravintolassa. Itse harvemmin jaksan laittaa hiuksia mitenkään, joten olen valmis n. 75-90 minuutissa. Sitten jos aletaan värkkäämään kampauksia niin tuohon voi heittää sen 30-60 min lisää.

Jos tuo on sinun perusvalmistautuminen kun lähdet käymään kaverin/miehen kanssa yksillä tai kaveriporukalla ravintolassa syömässä , niin sori, minun makuun olet hieman liian maalipytty. Tiedän - ainakin omasta mielestäni naisellisia - naisia, jotka saavat itsensä lähtövalmiiksi vartissa. Eivät varmasti ole ihan niin huoliteltuja kuin sinä, mutta ei ole minua koskaan häirinnyt.

Vierailija
77/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan meikkivoiteen, contourit, kulmat, ripset, poskipunan ja huulipunan, hiukset + vaatteet (katottu edellisenä iltana valmiiks) laitettua 20 minuutissa. En ymmärrä naisia joilla menee tunti pelkkään meikkiin, mihin ihmeeseen se aika muka menee?

Vierailija
78/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa kun jotkut naiset kommentoi yksityiskohtaisesti meikkiaineensa. Kuulostaa aika jäykältä böönalta. Hauskaa seuraa? Ei ehkä kannata odotella.

Vierailija
79/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin huvittavaa kun jotkut naiset kommentoi yksityiskohtaisesti meikkiaineensa. Kuulostaa aika jäykältä böönalta. Hauskaa seuraa? Ei ehkä kannata odotella.

Joo, mä kommentoin pitkän rimpsun. En siksi, että olisin jäykkä, vaan avatakseni vähän miehille mitä se baariin laittautuminen monelle tarkoittaa. Että ei siinä sitä puoltatoista tuntia vetkutella vaan tekemistä on, jotta nainen alkaa näyttää edes etäisesti siltä miltä naisen oletetaan juhlissa näyttävän.

Ja miesten myös hyvä huomata, että nämä Sara Chafakit sun muut ja esim. monet kosmetiikkamyyjät, kaupankassat, pankkivirkailijat, juristit ym toimistotyöläiset tekevät lähes nuo kaikki "työvaiheet" joka ikinen päivä. Ja tuo meikkimäärä ei tarkoita, että meikki mitenkään pomppasi silmille. Erottuvuus riippuu käytetyistä sävyistä ja koostumuksista, ei tuotteiden lukumäärästä. Tätä miehet eivät tunnu lainkaan ymmärtävän, eivätkä meikkaamattomat naisetkaan.

Vierailija
80/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle pitää antaa selkeät, numeeriset ohjeet: olen valmis klo 19.23. Siihen saakka, tee mitä lystäät mutta anna minun valmistautua rauhassa.

Korkkareissa ei hoiperrella pitkin katuja vaan otetaan taksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan