Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka vaativat naisellisuutta. Lukekaa tämä

Vierailija
12.04.2017 |

Moni mies hehkuttaa naisellisia (kaunis meikki, laitetut hiukset, korkokengät, mekot jne.). Itselläni on asiasta useampi tällainen kokemus, että kun alan laittamaan itseäni juhlakuntoon alkaa miehen huokaili "kauanko kestää, eikö jo ole valmista, koko illanko sä meinaat niitä hiuksia tuhertaa, kyllä naisten kanssa on hidasta lähteä". Sitten kun lopulta päästään liikkeelle ja minä sipsutan (kun hameessa ja koroissa nyt ei juosta) harppoo äijä korttelin verran edellä ja vittuilee, että eikö yhtään nopeammin voi kävellä. Muutama äijä kun toimi näin, loppui minulta mielenkiinto laittautua. Lähden nopeasti liikkeelle (nopeammin kun ukko kun en vietä paskalla tuntia) kun en meikkaa ja sitaisen hiukset ponnarille. Jalkaa farkut ja maiharit niin ei tarvitse miehen odotella kävellessä käännös vaan voidaan marssia tasatahtiin.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha =) Mulla on lähes joka päivä mekko tai hame, eli näytän naiselliselta. Kengissä on korkoa, joten ei ongelmaa kävellä niillä. 15cm piikkikoroilla ainoastaan tosi juhliin. Joka aamu meikkaan ja laitan hiukseni. Näytän naiselliselta naiselta. Jotenkin tama tulee takaraivosta, lapsuuden kasvatuksesta tms. enkä koe näitä mitenkään rasitteeksi. Itse en koskaan voisi läheä ulos verskoissa (paitsi lenkille) tai laittautumatta.

Vierailija
42/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin suuri otos, että pakkohan siitä on jo voida vetää jotain pidemmälle meneviä johtopäätelmiä.

Väitätkö ettet ole koskaan kuullut vitsiä missä irvaillaan naisten "hitaalle" lähtemiselle? Vastaavia vitsejä on kymmenittäin.

Sinänsä harmi, että näiden vitsien takana oleva maailma on myös kaksoisviestintää: lähde nopeammin mutta katso silti, että kaikki on ok ennen lähtöä. Jollet katso, saat sanallisesti selkääsi, jos katsot, saat silti. Nainen on usein se, joka varmistaa, ettei hellat ja levyt ole päällä, ikkunat ovat kiinni ja säpissä, maidot ei ole jääneet pöydille, kaikki on siis ok ja mukana kotiavaimista lähtien. Silloin kun ollaan alettu lähtemään ja nainen olisi laittautunut, niin mies alkaa etsimään tavaroitaan. Hyvin pian meikkaamiset viivästyvät, kun kolme viikkoa etukäteen lähdöstä tiennyt mies huomaakin että paita on pyykissä ja pitääkin alkaa silittää "nainen voitko tehdä sen". Sillä aikaa kun nainen on silittänyt miehenkin paidat, hoitanut lapset ja viimein pääsee laittamaan itsensä, niin mies on mennyt autoon istumaan ja vittuilemaan kun kestää niin kauan. 

Tämän takia sanon hyvin kipakasti, jos joku yrittää aukoa naamaansa lähtemisestä ja sen kestämisestä. Olen ollut se, joka on huolehtinut kaikesta ja jollen saa kiitokseksi laittaa itseäni, niin tulee sota. Nykyisin en suostu kuuntelemaan miesten tai lähinnä miehen irvailua jos kestää, ja jos miehellä on kiire ja alkaa narista, luettelen tosiasiat ääneen. Yleensä hiljenee. Jos mies harppoo älyttömästi edellä ja on matkaa, niin kerrankin jäin tienposkeen seisoskelemaan ja katselemaan kauan miehellä kestää tajuta että joku puuttuu matkasta. Jos mies harppoisi älyttömästi edellä, niin tilaisin taksin ja menisin edeltä itsekseni, ja mun pokkani riittäisi tähän. En suostu kyykytykseen enää minuuttiakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet yksinkertaisesti eivät tunnista kevyttä meikkiä. Kevyt meikki = luonnollinen nainen. Pyhällä hengellä minäkin, vaaleaakin vaaleampi blondi, saan ripseni mustaksi ja ihon täydellisen tasaisen väriseksi... :D

Vierailija
44/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies hehkuttaa naisellisia (kaunis meikki, laitetut hiukset, korkokengät, mekot jne.). Itselläni on asiasta useampi tällainen kokemus, että kun alan laittamaan itseäni juhlakuntoon alkaa miehen huokaili "kauanko kestää, eikö jo ole valmista, koko illanko sä meinaat niitä hiuksia tuhertaa, kyllä naisten kanssa on hidasta lähteä". Sitten kun lopulta päästään liikkeelle ja minä sipsutan (kun hameessa ja koroissa nyt ei juosta) harppoo äijä korttelin verran edellä ja vittuilee, että eikö yhtään nopeammin voi kävellä. Muutama äijä kun toimi näin, loppui minulta mielenkiinto laittautua. Lähden nopeasti liikkeelle (nopeammin kun ukko kun en vietä paskalla tuntia) kun en meikkaa ja sitaisen hiukset ponnarille. Jalkaa farkut ja maiharit niin ei tarvitse miehen odotella kävellessä käännös vaan voidaan marssia tasatahtiin.

Joo, näiden suomalaisjunttien kanssa on pitkä väittely juurikin ketjussa Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita. Ihan tuo sama tulee esille.

Vierailija
45/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tästä katosi kommentti? :o 

Vierailija
46/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuutta toivova mies kirjoitti:

Minä näen naisellisuuden laajemmin kuin vain juhlapukeutumisena.

Juuri näin. Naisellisuus ei ole materiaalinen vaan psykologinen tila. Ihannetapauksessa nainen on naisellinen sekä psykologisesti että materiaalisesti.

Vierailija
47/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt miehiä ottaa tosissaan. Eivät tykkää bimboista, joilla on "järkyttävästi pakkelia" naamassa, vaan "luonnollisista" naisista. Sitten kun pyytää esimerkin tällaisesta luonnollisesta naisesta, niin kaivavat kännykällään kuvan bimbosta, jolla on järkyttävästi pakkelia naamassa. Ja väittävät kivenkovaan, että eihän toi oo meikattu.

Itse olen koko ikäni käyttänyt korkeita kenkiä, koska itse pidän niistä. No nyt saan syyttää vain itseäni, kun olen saanut kauheat vaivaisenluut. En uskonut varoituksia ja jalkani ovat aivan kauhean näköiset. Olkaa te nuoremmat hieman fiksumpia. Voi ne luut tulla mistä tahansa liian puristavista kengistä ja perimälläkin on osuutensa, mutta korkeat kengät on aika varma tapa hankkia itselleen jalkavaivoja. Ei tunnu vielä kolmekymppisenä, mutta neljänkympin jälkeen alkaa näkyä, että korkeissa on kuljettu.

Vaivasenluista:

ei ne aina korkokengistä johdu.

Minulla on pikkuinen äiti, itse kasvoin isäni pituiseksi eli yli 180-senttiseksi, kengännro oli jo 12-vuotiaana 42,

lapsen saamisen jälkeen 43.

Äidin oma kengänkoko on 35.

Äitini ei käsittänyt,

että tyttölapsen kengänkoko voi olla yli 40,

joten hän osti minulle aina liian pieniä kenkiä. Sain vaivasenluut 12-vuotiaana, korkokenkiä ei tässä koossa juuri myydä.

Vierailija
48/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni vaati aikoinaan kovastikkin tälläytymista. Tälläytyminen loppui pikkuhiljaa, kun kuuntelin hänen jatkuvaa vinkumistaan siitä, kuinka paljon tämä laittautuminen maksaa. Enkä todellakaan käyttänyt vaatteisiin ja meikkeihin mitään megasummia. Olen myös työssä ja ansaitsen kohtuu hyvin. Maksoin tietysti itse koko homman.

Vierailija
49/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tuollainen. En tiedä, mitä muuta voisin sanoa. Harmi, että sinulla on ollut huonoja kokemuksia kärsimättömistä miehistä. Minä arvostan tuota laittautumisen vaivannäköä. Haluanhan itsekin näyttää hyvältä.

Vierailija
50/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu tee ruumiillista työtä? Jos on kahdeksan tuntia hikoillut työpaikalla työvaatteissa, niin ei se seitsemän minuutin meikin kohentelu silloin riitä.

Vierailija
51/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni vaati aikoinaan kovastikkin tälläytymista. Tälläytyminen loppui pikkuhiljaa, kun kuuntelin hänen jatkuvaa vinkumistaan siitä, kuinka paljon tämä laittautuminen maksaa. Enkä todellakaan käyttänyt vaatteisiin ja meikkeihin mitään megasummia. Olen myös työssä ja ansaitsen kohtuu hyvin. Maksoin tietysti itse koko homman.

Ja eihän ne meikit paljoa edes maksa. Meikkivoiteen, ripsarin, puuterin ym osto.... eihän sitä tartte tehdä kuin kerran, enintään pari kertaa vuodessa.

Vierailija
52/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesmäisestä naisesta ei saa naisellista laittautumallakaan, toisaalta naisellinen nainen on/voi olla yhtä naisellinen aivan arkivetimissä ja ilman ehostusta.

Hyvin vedät mutkat suoriksi. Tietenkään naisissa ei ole kun kahta vaihtoehtoa. Super maskuliiniset ja super naiselliset.

Hyvin vedät mutkat suoriksi sinäkin. Väitinkö, että siltä väliltä ei ole?

Vierailija
53/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääää.. Minä ainakin tiedostan kauanko naiselta menee laittautuessa. Ongelma tulee korkeintaan silloin jos tilanne ei kaipaa ehostusta tai että asialle ei nainen itse ole varannut riittävää aikaa. Viime suhteessa hoputin korkeintaan sinne suihkuun ja puuteripurkille ajoissa - no problems vaikka menis sitten tunti. :)

Vierailija
54/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis nainen joka meikkaa joka päivä, laittaa hiuksensa joka päivä ja käyttää mekkoja sekä naisellisiä kenkiä. En ole koskaan kokenut tätä ongelmaksi ja vaivalloiseksi. Teen taman itseni ja muiden takia. Jotenkin tuntuu, että nyt ollaan kateellisia ja halutaan panetella naisia jotka näin toimivat.

Ei kannata katsoa nokka pitkänä naisellisia naisia.

Vierailija
55/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on korostunut entisestään, kun teimme konkurssin eikä mihinkään ole varaa. Saan kuulla näyttäväni jopa rumalta, mutta minkäs teet kun kaksi vuotta sitten kävin viimeksi kampaajalla. Voi olla että ero tulee ennen kuin saadaan uudet opinnot suoritettua ja päästään takaisin työelämään, niin paljon tämä minua vaivaa.

Kauneus maksaa ihan hirveästi, nyt sen vasta tajuaa. Ihailen kyllä bussissa kauniita naisia, joilla on kauniit vaatteet, valkaistut hampaat ja kaikki vimpan päälle, vaikka vähän luonnollisemmasta lookista tykkäänkin.

Vierailija
56/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita laittautuminen aikaisemmin, niin ei miehen tarvitse odotella. Ja tuosta harppomisesta voi huomauttaa, kohtelias ihminen odottaa sitten kyllä ja kävelee sen hitaamman tahtiin. 

Tuosta aikaisemmin aloittamisesta joku jo totesikin, että läheskään aina siihen ei ole mahdollisuutta esim. töiden tai lasten takia

Kuinka monta tuntia siihen laittautumiseen pitää sitten varata? Jos oletetaan että kyseessä on esim. ravintola-illallinen ystäväpariskunnan kanssa niin kevyt meikki max. 10min, hiusten harjaus minuutti ja pukeminen muutama sekuntti lisää. Vaatteet valintaan valmiiksi jo aiempana iltana (samalla välttää paniikin jos lempipaita löytyykin pyykkikorista) ja meikkauksenkin voi hoitaa vaikkapa aamulla ennen töihin lähtöä. Jos suihkussa halua käydä niin siihen uppoaa muutama minuutti lisää, hiusten pesu on fiksuna tehty jo aiempana iltana joten senkin voi skipata.

Lapsia jos on niin mies totta kai vahtii niitä tämän ajan, jonka jälkeen saa itse hetken aikaa päästä lähtökuntoon.

Ap:n aloituksen ainut todellinen ongelma on edellä kiitävä mies, joka on joko täysin idiootti tai vain huonokäytöksinen.

Meikki alle kymmenessä.minuutissa. No aika kevyt meikki saa olla...Ripsari ja puuteri? Monet naiset haluavat tehdä hiuksilleen muutakin kun vetää harjalla suoraksi. Päätä nuolevat liimaletti ei ole kaunis näky. Lisäksi osalla päänahka rasvotyuu niin, että hiukset on pestävä todellakin samana päivänä kun juhla on. Eli otetaan vähän realistisempi. Suihku hiustenpesulla (shampoo, hoitoaine) n. 10 - 25 min. Lisäksi osa haluaa helliä itseään suihkussa ennen juhlaa esim. hyväntuoksuinenla vartalokuorinnalla. Jos haluaa heleyttää ihoaan, on joku ihotyypin mukainen naamio ehkä vaikuttamassa suihkun ajan. Suihkun jälkeen vartalon ja kasvojen rasvaus, hiusten kuivaus ja kampaus ihmisestä riippuen 10 - 70 minuuttia. Esim. eräs kampaajaystäväni suoristaa ennen radalle lähtöä koko paksun pitkän tukkansa (ensin. Lämpö suoja,bsitten suoristus osio kerrallaan, kiinnitys, kiiltosuihke ja lopuksi kampaus) aikaa kuluu n. 60 minuuttia. Meikkaus (tehostukset, kulmat, ripset, luomet, huulet ja meikin kiinnitys) ihmisestä riippuen n. 20 - 75 min.

Eli kyllä sitä aikaa saa kulumaan jos laittautuaunen on jotain muuta kun tikkusuora laittamaton tukka ja puuteri pohjustamattomalle naamalle.

Eli jos pääset töistä klo 17 ja juhlapaikalla pitää olla viimeistään 18.00 niin väen vängällä suoritat kaunistautumisriittisi ihonkuorintaa myöten? Laittautumiseen saa käyttää vaikka koko päivän, mutta jos aikataulu on kiireinen niin pakko niitä toimenpiteitäkin on rajoittaa.

Itse suosin bb/cc-voiteita ihan vain niiden helppokäyttöisyyden vuoksi. Valokynää tai peitevoidetta tarvittaessa, aurinkopuuterilla hieman korostusta ja volá - luonnollinen lopputulos ilman hikeä ja kyyneliä.

Pahasti rasvoittuvaan tukkaan päivittäinen pesu on vain karhunpalvelus ja kuvittelisi jokaisen jo tämän tietävän.. Kuivashamppoo on hyvä kohottaja ja "liimalettikin" voi näyttää tyylikkäältä yksinkertaisella nutturalla. Netti on täynnä ohjeita simppeleihin kampauksiin eripituisiin hiuksiin joten vaihtoehtoja on paljon muutakin kuin hiirenhäntä tai tunti kampaamotyötä.

Mutta kukin tyylillään, jos vartalokuorinta on tärkeämpää kuin ajoissa saapuminen niin siitä vain, kaikki rakastavat marttyyreja!

Meikkaan harvoin ja olen siinä huono -> meikkaamisessa menee vähintään 30 min, etenkin jos siitä meikistä haluaa vähänkään pysyvämmän. Muutoin saa pelkkä ripsari riittää. Pelkkä cc-voide ei riitä, sillä kärsin couperosasta ja rasvoittuvasta ihosta, joten meikki pitää yleensä pohjustaa hyvin. Olen myös aika kömpelö laittaan sitä tukkaa, en vaan osaa edes ohjeiden mukaan, joten vaihtoehtona on joko naisellinen elli (aikaa vaatii) ja sit naturellimpi elli (lopputulos ei päitä käännä, mutta ompahan nopee). Elämä on valintoja, mua ei haittaa olla vähän naturellimpi.

Vierailija
57/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en oikein ymmärrä tälläistä käytöstä. Joskus lapsena asenteeni oli vielä tuo kun vihasin vaatekaupoissa käyntiä äitini kanssa, mutta olen sittemmin kasvanut aikuiseksi ja tuo asenne on jäänyt sinne lapsuusvuosiin.

Olen aiemminkin miettinyt tätä ihme asennoitumista, ettei osata arvostaa sitä vaivan määrää mitä naiset näkee miellyttääkseen miehiä, ei kuunnella eikä yritetä ymmärtääkkään. On vaan se oma maailma ja se oma ymmärrys, muuta ei tarvitse edes ajatella tai huomioida. Sitten tietysti kun ei vaivaa näe miellyttääkseen kärsimätöntä seuralaista niin sekin on väärin koska nainen on " antanut asioiden lerpahtaa " jos noin sitä termitän. Ei voi voittaa tälläisissä tapauksissa ei.

Onneksi sentään asiallisiakin miehiä on ja tunnen useammankin itse. Sanoisin sellaisen henkisen aikuisuuden eron lapsellissuudesta olevan keskeinen teema asennoitumiselle. Aikuinen kyllä ymmärtää ja osaa arvostaa tarpeen tullen ja osaa olla kärsivällinen, mutta henkisesti vielä lapsellinen on helposti kärsimätön ja lyhytnäköinen.

Vierailija
58/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin arvostan sitä naisen laittautumista, enkä valita siihen kuluvasta ajasta. Ennemminkin itseä ärsyttää se, että nainen ei koskaan minua varten laittaudu, vaan lähinnä kaikkia muita varten. Jos hän lähtee töihin, lähtee kavereiden kanssa yöhön jne. Muuta saavat ihailla viimeisenpäälle laitettua naista, ja minä sitten kotona voin katsoa verkkareissa olevaa naturellia versiota.

Vierailija
59/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tietää, että haluan näyttää kauniilta ja jos suunnitellaan lähtöä jonnekin ihmisten ilmoille, ymmärtää kyllä että mun laittautumiseen menee n.30-45min. Hän on itse mielellään herrasmiehen osassa sitten, avaa mulle oven ja on joskus kantanut räntäsohjonkin yli kun mulla on ollut kauniit kengät. Tietty on ihan eri asia, jos lähdetään vaikka metsään vaeltamaan tai sienestämään, silloin ollaan reilusti rönttäisiä. Se kaunis ja laittautunut nainen pitää miehen sitten myös ansaita, naisellisuudelle ja estetiikalle pitää antaa tilaa eikä halveksia. Mieheni on kasvanut Saksassa ja luulen, että tässä on myös kulttuurinen ero. Jos on itse karkeatapainen metsien mies, ei kannata haikailla kumppaniksi naisellista kosmopoliittia.

Vierailija
60/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eihän ne meikit paljoa edes maksa. Meikkivoiteen, ripsarin, puuterin ym osto.... eihän sitä tartte tehdä kuin kerran, enintään pari kertaa vuodessa.

Vai että ihan meikkivoidetta, ripsaria ja puuteria. Hyvä jos jollekin riittää, mutta väitän että useimmille ei. Vaativampia olosuhteita ja vaativampaa ihoa kestävä meikki vaatii hyvän kosteusvoiteen sekä primerin pohjaksi, meikkivoidetta ja ihon virheistä riippuen peitevoidetta, puuteria, kulmakynää, kulmageeliä, ripsaria, ehkä luomiväriä ja rajauskynää... Ehkä jotain väriä kasvoille countourien ja/tai poskipunan muodossa.  Huulimeikkiin ei ole vielä edes päästy.

Halpaa voi ostaa, mutta halvalla harvoin saa hyvää, etenkin kun iho on aika vaativa alusta, osalla vaativampi kuin toisilla. Halvalla saa harvoin myöskään kestävää, ja meikin kestävyys on yksi haastavimmista ominaisuuksista saavuttaa. Mitä iloa on meikistä joka kestää sen laitosta hyvänä kaksi tuntia? Kyllä mun budjetissa tuntuu, kun joutuu ostamaan melkein 20e maksavan meikkivoiteen, eikä tuo ole läheskään sieltä kalliimmasta päästä. Meikit ehkä kestävät kauan, mutta kertasatsauksena ne eivät ole halpoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän