Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka vaativat naisellisuutta. Lukekaa tämä

Vierailija
12.04.2017 |

Moni mies hehkuttaa naisellisia (kaunis meikki, laitetut hiukset, korkokengät, mekot jne.). Itselläni on asiasta useampi tällainen kokemus, että kun alan laittamaan itseäni juhlakuntoon alkaa miehen huokaili "kauanko kestää, eikö jo ole valmista, koko illanko sä meinaat niitä hiuksia tuhertaa, kyllä naisten kanssa on hidasta lähteä". Sitten kun lopulta päästään liikkeelle ja minä sipsutan (kun hameessa ja koroissa nyt ei juosta) harppoo äijä korttelin verran edellä ja vittuilee, että eikö yhtään nopeammin voi kävellä. Muutama äijä kun toimi näin, loppui minulta mielenkiinto laittautua. Lähden nopeasti liikkeelle (nopeammin kun ukko kun en vietä paskalla tuntia) kun en meikkaa ja sitaisen hiukset ponnarille. Jalkaa farkut ja maiharit niin ei tarvitse miehen odotella kävellessä käännös vaan voidaan marssia tasatahtiin.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita laittautuminen aikaisemmin, niin ei miehen tarvitse odotella. Ja tuosta harppomisesta voi huomauttaa, kohtelias ihminen odottaa sitten kyllä ja kävelee sen hitaamman tahtiin. 

Tuosta aikaisemmin aloittamisesta joku jo totesikin, että läheskään aina siihen ei ole mahdollisuutta esim. töiden tai lasten takia

Kuinka monta tuntia siihen laittautumiseen pitää sitten varata? Jos oletetaan että kyseessä on esim. ravintola-illallinen ystäväpariskunnan kanssa niin kevyt meikki max. 10min, hiusten harjaus minuutti ja pukeminen muutama sekuntti lisää. Vaatteet valintaan valmiiksi jo aiempana iltana (samalla välttää paniikin jos lempipaita löytyykin pyykkikorista) ja meikkauksenkin voi hoitaa vaikkapa aamulla ennen töihin lähtöä. Jos suihkussa halua käydä niin siihen uppoaa muutama minuutti lisää, hiusten pesu on fiksuna tehty jo aiempana iltana joten senkin voi skipata.

Lapsia jos on niin mies totta kai vahtii niitä tämän ajan, jonka jälkeen saa itse hetken aikaa päästä lähtökuntoon.

Ap:n aloituksen ainut todellinen ongelma on edellä kiitävä mies, joka on joko täysin idiootti tai vain huonokäytöksinen.

Meikki alle kymmenessä.minuutissa. No aika kevyt meikki saa olla...Ripsari ja puuteri? Monet naiset haluavat tehdä hiuksilleen muutakin kun vetää harjalla suoraksi. Päätä nuolevat liimaletti ei ole kaunis näky. Lisäksi osalla päänahka rasvotyuu niin, että hiukset on pestävä todellakin samana päivänä kun juhla on. Eli otetaan vähän realistisempi. Suihku hiustenpesulla (shampoo, hoitoaine) n. 10 - 25 min. Lisäksi osa haluaa helliä itseään suihkussa ennen juhlaa esim. hyväntuoksuinenla vartalokuorinnalla. Jos haluaa heleyttää ihoaan, on joku ihotyypin mukainen naamio ehkä vaikuttamassa suihkun ajan. Suihkun jälkeen vartalon ja kasvojen rasvaus, hiusten kuivaus ja kampaus ihmisestä riippuen 10 - 70 minuuttia. Esim. eräs kampaajaystäväni suoristaa ennen radalle lähtöä koko paksun pitkän tukkansa (ensin. Lämpö suoja,bsitten suoristus osio kerrallaan, kiinnitys, kiiltosuihke ja lopuksi kampaus) aikaa kuluu n. 60 minuuttia. Meikkaus (tehostukset, kulmat, ripset, luomet, huulet ja meikin kiinnitys) ihmisestä riippuen n. 20 - 75 min.

Eli kyllä sitä aikaa saa kulumaan jos laittautuaunen on jotain muuta kun tikkusuora laittamaton tukka ja puuteri pohjustamattomalle naamalle.

Eli jos pääset töistä klo 17 ja juhlapaikalla pitää olla viimeistään 18.00 niin väen vängällä suoritat kaunistautumisriittisi ihonkuorintaa myöten? Laittautumiseen saa käyttää vaikka koko päivän, mutta jos aikataulu on kiireinen niin pakko niitä toimenpiteitäkin on rajoittaa.

Itse suosin bb/cc-voiteita ihan vain niiden helppokäyttöisyyden vuoksi. Valokynää tai peitevoidetta tarvittaessa, aurinkopuuterilla hieman korostusta ja volá - luonnollinen lopputulos ilman hikeä ja kyyneliä.

Pahasti rasvoittuvaan tukkaan päivittäinen pesu on vain karhunpalvelus ja kuvittelisi jokaisen jo tämän tietävän.. Kuivashamppoo on hyvä kohottaja ja "liimalettikin" voi näyttää tyylikkäältä yksinkertaisella nutturalla. Netti on täynnä ohjeita simppeleihin kampauksiin eripituisiin hiuksiin joten vaihtoehtoja on paljon muutakin kuin hiirenhäntä tai tunti kampaamotyötä.

Mutta kukin tyylillään, jos vartalokuorinta on tärkeämpää kuin ajoissa saapuminen niin siitä vain, kaikki rakastavat marttyyreja!

Minulla on vielä parempi vinkki ettei tarvitse olla martyyri tai myöhässä. Vaihtakaa vain vaatteet. Eikös miehet tykkää sellaisista al naturel-naisista? Säästyy aikaa ja rahaa. Miestenkin luulisi tykkäävän.

22/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanhallinnastahan tässä on todellakin kyse. Jos pääsee töistä viideltä ja kuudelta pitäisi olla jossain, minkä takia sellainen meno ylipäätään sovitaan, jos tunti siinä välissä ei riitä?

Jos aikataulu on liian tiukka, sen voi sopia suurimpaan osaan menoja väljemmäksi. Harva nainen tai mies tykkää stressata, kun toinen yhä uudestaan vetää viivyttelyllään aikataulun kireätä kireämmäksi ja mikä sen valmistelun merkitys on, kun viimeiset metrit juostaan hiki otsalle?

Jos sopii menon toisten kanssa, siitä sovitusta ajasta pidetään ensisijassa kiinni. Toki jos puolison kanssa on sopimus, että joka paikasta myöhästytään, silloin voi aina imuroida ja luututa keittiö ennen valmistelua, tiskata astiat ja vasta kun pitäisi lähteä jo liikkeelle aloittaa se tunnin rituaali. Jotta mies ei pääse pettymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. Jos sanotaan joku aika niin silloin pitää olla valmis. Sillä ei ole mitään tekemistä naisellisuuden kanssa. Minulla menee laittautumiseen vartti. Se johtuu siitä että perushygienia on kunnossa ja hiukset sellaisessa moodissa ettei niitä tarvitse aina olla pesemässä ja laittamassa juuri silloin kun on menoa. Jos ei ole luontaisesti naisellinen niin ei sitä naisellisuutta saa laittautumisellakaan. 

Naisellinen ja hyvännäköinen saa olla mut ei tyrkky. Naisellinen ja pakkelinaama eivät ole yksi ja sama asia.

Vierailija
24/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt miehiä ottaa tosissaan. Eivät tykkää bimboista, joilla on "järkyttävästi pakkelia" naamassa, vaan "luonnollisista" naisista. Sitten kun pyytää esimerkin tällaisesta luonnollisesta naisesta, niin kaivavat kännykällään kuvan bimbosta, jolla on järkyttävästi pakkelia naamassa. Ja väittävät kivenkovaan, että eihän toi oo meikattu.

Itse olen koko ikäni käyttänyt korkeita kenkiä, koska itse pidän niistä. No nyt saan syyttää vain itseäni, kun olen saanut kauheat vaivaisenluut. En uskonut varoituksia ja jalkani ovat aivan kauhean näköiset. Olkaa te nuoremmat hieman fiksumpia. Voi ne luut tulla mistä tahansa liian puristavista kengistä ja perimälläkin on osuutensa, mutta korkeat kengät on aika varma tapa hankkia itselleen jalkavaivoja. Ei tunnu vielä kolmekymppisenä, mutta neljänkympin jälkeen alkaa näkyä, että korkeissa on kuljettu.

Vierailija
25/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellisuus on mukava asia, niin miehekkyyskin. Ehkäpä miehet ja naiset oppisivat jotakin, jos kuuntelisivat enemmän toisiaan. (Moitteet ja sättimiset voisi jättää vähemmälle.)

Vierailija
26/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittajamies tai ei, ei kai kukaan miesten palautteen pohjalta muokkaa käytöstään?

Toimivampi ratkaisu on etsiä mies, joka antaa kaunistautua ja ihailee sitä päivästä toiseen. Heitäkin on olemassa suomalaismiehissä.

Vierailija
27/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin suuri otos, että pakkohan siitä on jo voida vetää jotain pidemmälle meneviä johtopäätelmiä.

Juuri näin. Ap on valinnunyt juntin puolison ja sitten väittää kaikkien olevan samanlaisia...

Vierailija
28/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tunti aikaa rynniä töistä tilaisuuteen. Niinpä niin...

Vierailija
29/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt miehiä ottaa tosissaan. Eivät tykkää bimboista, joilla on "järkyttävästi pakkelia" naamassa, vaan "luonnollisista" naisista. Sitten kun pyytää esimerkin tällaisesta luonnollisesta naisesta, niin kaivavat kännykällään kuvan bimbosta, jolla on järkyttävästi pakkelia naamassa. Ja väittävät kivenkovaan, että eihän toi oo meikattu.

Itse olen koko ikäni käyttänyt korkeita kenkiä, koska itse pidän niistä. No nyt saan syyttää vain itseäni, kun olen saanut kauheat vaivaisenluut. En uskonut varoituksia ja jalkani ovat aivan kauhean näköiset. Olkaa te nuoremmat hieman fiksumpia. Voi ne luut tulla mistä tahansa liian puristavista kengistä ja perimälläkin on osuutensa, mutta korkeat kengät on aika varma tapa hankkia itselleen jalkavaivoja. Ei tunnu vielä kolmekymppisenä, mutta neljänkympin jälkeen alkaa näkyä, että korkeissa on kuljettu.

Eiköhän tämä(kin) ole ihan yksilöllistä. Mä olen 44 ja kävellyt ainakin 20 vuotta korkokengillä, eikä mulla ole mitään jalkaongelmia. Eikä mua satu koskaan jalkoihin, vaikka kävelisin koko päivän korkkareilla ja pystyn myös juoksemaan niillä.

Vierailija
30/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sopinut pari viikkoa sitten teatteri-illasta ystävien kanssa ja työpäivä venyi niin pitkäksi, että minulla oli tasan 7 minuuttia aikaa käväistä kotona viemässä auto, vaihtamassa vaatteet, käydä vessassa ja meikata ennen kuin piti lähteä juoksemaan jo bussipysäkille. Olin tiennyt mahdollisesta kiireestä jo aikaisemmin, joten seitsemän minuuttia riitti. Olin jo aamulla tehnyt hyvän meikkipohjan, jota vain hieman korjasin, hiukset olivat puhtaat ja riitti kun vain harjasin ne, vaatteet olivat valmiina ja samoin käsilaukku. En ole mikään hikoileva tyyppi, joten suihkua en edes ajatellut.

Olen muutenkin ollut aina nopea lähtijä, oli kyse sitten iltariennoista tai vaikka viikonlopun mökkikeikasta. Ja typerää miestä en kauan katselisi, eikä ole tarvinnut katsellakaan kun vieressä on ollut 20 vuotta sama arvostava herrasmies. N42

Vierailija
31/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä(kin) ole ihan yksilöllistä. Mä olen 44 ja kävellyt ainakin 20 vuotta korkokengillä, eikä mulla ole mitään jalkaongelmia. Eikä mua satu koskaan jalkoihin, vaikka kävelisin koko päivän korkkareilla ja pystyn myös juoksemaan niillä.

Niinpä. Ei minullakaan ole korkojen kanssa ongelmia, hyvin menee vielä yli nelikymppisenä. Jalkansa toki teloo jos ei niillä osaa kävellä. Kannattaa opetella ettei tule vaivoja:)

Vierailija
32/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 sentin korot?

Alipainoinen?

Ootas vaan kun joku lääkäri näkee sun jalat.

Vierailija
33/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavapiirin mies "vaatii" naisia olemaan naisellisia. Hänen mielestään on epäarvostavaa muita kohtaan, jos nainen ei tälläydy. Hienhaisu on hänen oma tavaramerkkinsä.

Sitten tämä mies halveksii naista, joka esim. tihkusateella vetää hupun päähänsä tai avaa sateenvarjon, ettei tukka kastu ja meikki leviä. 

Hän halveksuu ja ivailee naista, joka silloin tällöin vilkaisee peiliin katsoakseen, onko ripisiväri poskilla tai huulipuna hampaissa.

Hän "vaatii", että nainen kävelee naisellisilla kengillä, mutta naisen pitäisi kävellä yhtä nopeasti ja yhtä pitkiä matkoja kuin hän läskipohjamaihareillaan.

Oma mieheni tämä älyn jättiläinen ei ole.

Itse olen valmis lähtöön 20 minuutissa nollapisteestä. Tajusin vasta vähän aikaa sitten, että hieman rasvaisenkin ja littanan tukan saa kuohkeaksi hetkessä halvalla tyvikohotusraudalla. Sitten laitan ripsiväriä, bb-voidetta ja poskipunaa. 

Mulla on myös vaatekaapissa valmiiksi mietittyjä asukokonaisuuksia erilaisia tilaisuuksia varten, ettei tarvitse ruveta kiireessä arpomaan.

Yleensä miehet ovat kuvailleet minua sanoilla siisti ja luonnollinen. Sanaa naisellinen en ole koskaan itsestäni kuullut.

Vierailija
34/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa siinä, että osa suomalaisista miehistä todellakin vaatii naisilta mukautumista heidän tapaansa olla ja käyttäytyä. Tasa-arvo on niin voimakasta arjessa. Mutta kyseenalaista tasa-arvoa on se, jossa pariskunta on mies ja "mies" eikä mies ja nainen erilaisina olentoina, joita ei voi ahtaa samaan muottiin.

Vierailija
35/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KUMMITUSELÄIN kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita laittautuminen aikaisemmin, niin ei miehen tarvitse odotella. Ja tuosta harppomisesta voi huomauttaa, kohtelias ihminen odottaa sitten kyllä ja kävelee sen hitaamman tahtiin. 

Tuosta aikaisemmin aloittamisesta joku jo totesikin, että läheskään aina siihen ei ole mahdollisuutta esim. töiden tai lasten takia

Kuinka monta tuntia siihen laittautumiseen pitää sitten varata? Jos oletetaan että kyseessä on esim. ravintola-illallinen ystäväpariskunnan kanssa niin kevyt meikki max. 10min, hiusten harjaus minuutti ja pukeminen muutama sekuntti lisää. Vaatteet valintaan valmiiksi jo aiempana iltana (samalla välttää paniikin jos lempipaita löytyykin pyykkikorista) ja meikkauksenkin voi hoitaa vaikkapa aamulla ennen töihin lähtöä. Jos suihkussa halua käydä niin siihen uppoaa muutama minuutti lisää, hiusten pesu on fiksuna tehty jo aiempana iltana joten senkin voi skipata.

Lapsia jos on niin mies totta kai vahtii niitä tämän ajan, jonka jälkeen saa itse hetken aikaa päästä lähtökuntoon.

Ap:n aloituksen ainut todellinen ongelma on edellä kiitävä mies, joka on joko täysin idiootti tai vain huonokäytöksinen.

Meikki alle kymmenessä.minuutissa. No aika kevyt meikki saa olla...Ripsari ja puuteri? Monet naiset haluavat tehdä hiuksilleen muutakin kun vetää harjalla suoraksi. Päätä nuolevat liimaletti ei ole kaunis näky. Lisäksi osalla päänahka rasvotyuu niin, että hiukset on pestävä todellakin samana päivänä kun juhla on. Eli otetaan vähän realistisempi. Suihku hiustenpesulla (shampoo, hoitoaine) n. 10 - 25 min. Lisäksi osa haluaa helliä itseään suihkussa ennen juhlaa esim. hyväntuoksuinenla vartalokuorinnalla. Jos haluaa heleyttää ihoaan, on joku ihotyypin mukainen naamio ehkä vaikuttamassa suihkun ajan. Suihkun jälkeen vartalon ja kasvojen rasvaus, hiusten kuivaus ja kampaus ihmisestä riippuen 10 - 70 minuuttia. Esim. eräs kampaajaystäväni suoristaa ennen radalle lähtöä koko paksun pitkän tukkansa (ensin. Lämpö suoja,bsitten suoristus osio kerrallaan, kiinnitys, kiiltosuihke ja lopuksi kampaus) aikaa kuluu n. 60 minuuttia. Meikkaus (tehostukset, kulmat, ripset, luomet, huulet ja meikin kiinnitys) ihmisestä riippuen n. 20 - 75 min.

Eli kyllä sitä aikaa saa kulumaan jos laittautuaunen on jotain muuta kun tikkusuora laittamaton tukka ja puuteri pohjustamattomalle naamalle.

Eli jos pääset töistä klo 17 ja juhlapaikalla pitää olla viimeistään 18.00 niin väen vängällä suoritat kaunistautumisriittisi ihonkuorintaa myöten? Laittautumiseen saa käyttää vaikka koko päivän, mutta jos aikataulu on kiireinen niin pakko niitä toimenpiteitäkin on rajoittaa.

Itse suosin bb/cc-voiteita ihan vain niiden helppokäyttöisyyden vuoksi. Valokynää tai peitevoidetta tarvittaessa, aurinkopuuterilla hieman korostusta ja volá - luonnollinen lopputulos ilman hikeä ja kyyneliä.

Pahasti rasvoittuvaan tukkaan päivittäinen pesu on vain karhunpalvelus ja kuvittelisi jokaisen jo tämän tietävän.. Kuivashamppoo on hyvä kohottaja ja "liimalettikin" voi näyttää tyylikkäältä yksinkertaisella nutturalla. Netti on täynnä ohjeita simppeleihin kampauksiin eripituisiin hiuksiin joten vaihtoehtoja on paljon muutakin kuin hiirenhäntä tai tunti kampaamotyötä.

Mutta kukin tyylillään, jos vartalokuorinta on tärkeämpää kuin ajoissa saapuminen niin siitä vain, kaikki rakastavat marttyyreja!

Mikä sitten olisi parempi kuin päivittäinen pesu? Äläkä nyt vaan sano, että rasvoittuvaa tukkaa pitää pestä harvemmin, jotta rasvantuotanto rauhoittuu. Minä kokeilin tuota keinoa viiden vuoden ajan, ja voin vannoa, että rasvantuotanto ei rauhoittunut tippaakaan. Sen sijaan sain kamalan rasvaisen hilseen, jonka ainoa kurissapitokeino on ollut pestä päänahka päivittäin.

Vierailija
36/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 sentin korot?

Alipainoinen?

Ootas vaan kun joku lääkäri näkee sun jalat.

Korot 13cm->

176/76

Lääkäri tutkii läpikotaisin kolmen vuoden välein.

Kaikille ei tule ongelmia korkokenkien kanssa.

Vierailija
37/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, ite oon ehkä jostain välimaastosta. En häpeä itseäni ilman meikkiä ja verkkareissa, mutta tunnistan tilanteet joissa tuo on sopivaa (kouluun, kauppaan, elämän perus menoihin); en ikinä menisi vaikkapa juhliin tuollaisena, minusta siisti pukeutuminen ja laittautuminen on samalla juhlien järjestäjien arvostamista. Laskee vähän tunnelmaa jos vaikka kaveri laittaa hienot juhlat ja ilmaannun sinne suurinpiirtein yöpuvussa :D

Ei mulla silti laittautumiseen kauan mee, aloitan ajoissa enkä ole ikinä ollut myöhässä/viivyttänyt ketään sen takia että laittautumiseni olisi kesken. En tykkää tehdä luomivärimeikkejä/contoureja tms, koen etteivät ne sovi minulle enkä osaa niitä tehdäkään. Eli perusmeikki on vaan meikkipohja, ripset, kulmakarvat (joita värjään ja nypin, joten en tarvitse kuin väritöntä geeliä pitämään ne paikoillaan), vähän poskipunaa ja valokynää taktisiin paikkoihin. Menee oikeasti 15min. Tukan laittamiseen ehkä 30min jos kiharran, jos suoristan niin ehkä 2min, koska tukkani on luonnostaan hyvin suora.

Olen sitä mieltä ettei ole pakko olla joko naisellinen tai täysi verkkareissa eläjä. Pitää osata valita, mihin tilanteisiin haluaa laittautua, ja missä tilanteissa ei tarvitse nähdä vaivaa. Ja pukeutumisella nyt muutenkin saa itsestään siistin ilman erityisempää laittautumistakin - ei kaupassakaan ole pakko käydä verkkarit päällä jos ei halua, eikä se tee sinusta mitään ihme hienostelijaa, jos et tahdo näyttäytyä siten. Farkkujen jalkaan vetämiseen ei kulu kauempaa kuin verkkareidenkaan, ja jos se on tyylisi, niin sillä hyvä.

Vierailija
38/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen naisellisuuden laajemmin kuin vain juhlapukeutumisena.

Vierailija
39/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen kohtaa vaatimuksia ja arvostelua onko naisellinen vai ei, helpottaa jos ymmärtää, että mielipiteet vaihtelevat. Oma mielipide on se tärkein, minä tiedän ja tunnen olevani nainen vaikka pukeutuminen vaihtelee. Olen vain hämmästynyt jos joku muuta kommentoi, oletko tosiaan tuota mieltä. Aha.

Hyvin äkkiä kommentoija älyää olevansa ääliö. Kehuista kiitän, muusta kommentista joko avaan huolellisesti asian (ja suuni) tai ohitan olankohautuksella. Se vasta naisellista onkin ;)

Vierailija
40/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on kyllä täynnä taas kommentteja jossa kaikkia verrataan vain omaan itseen. Kyllähän kaikille pitäisi riittää vain tukan harjaus ja sipaisu BB-voidetta kun minullekin riittää! Kasvoja, hiuksia ja ihoja on todella erilaisia. Suihkussa käyminen on joillekin se 15 minuuttia lisää laittautumiseen, itselle se olisi vähintään tunti lisää, luultavasti kaksi. Tukkani on pitkä ja erittäin paksu, eikä suostu käyttäytymään kunnolla jos sen föönaa. Enpä kyllä koskaan käykään suihkussa juuri ennen juhlia/lähtöä jonnekin. Joidenkin iho vaatii huolellista hoitoa (esim. kosteutus) vesipesun jälkeen.

Kasvojeni ihon väri on epätasainen ja lisäksi minulla on pintakuiva sekaiho. Jos haluaisin tehdä juhlameikin esim luomiväreineen kaikkineen, niin kyllä se vie aikaa. Ei ole mukavaa, jos kymmenen minuutin päästä meikkivoide on kertynyt silmänalusten juonteisiin ja luomivärit on raitoina luomilla. Kestävän meikkipohjan tekeminen on ihotyypistä riippuen erittäin haastavaa ja kallista, koska laadukas kosmetiikka maksaa. Joillakin se BB-voide kestää koko päivän, minulle kyseiset tökötit ei tee mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän