Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko univelka tehdä nihkeän ja oksettavan olon?

Vierailija
12.04.2017 |

Nukkunu monta viikkoa huonosti. Karsea olo.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
2/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies alkaa oksentamaan, kun on tarpeeksi väsynyt. Muuten ei koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähä auttaisi?

Vierailija
4/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies alkaa oksentamaan, kun on tarpeeksi väsynyt. Muuten ei koskaan.

Oho! Mä en oo oksentanut, mutta oksettaa. Välillä tulee oikeen kunnon yökötyshetkiä. -ap

Vierailija
5/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävä määrä univelkaa voi aiheuttaa melkein mitä tahansa.

Vierailija
6/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi,itkuisuus,rytmihäiriöt ja huimaus on itsellä selviä oireita liiasta univelasta. Jotenkinhan tuo kierre pitäisi katkaista.

Vierailija
7/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisinaan unettomia öitä ja niitä seuraavana päivänä nihkeä ja etova olo.

Vierailija
8/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoinvointi,itkuisuus,rytmihäiriöt ja huimaus on itsellä selviä oireita liiasta univelasta. Jotenkinhan tuo kierre pitäisi katkaista.

Kuulostaa tutulta. Millähä sitä saisi nukuttua kunnolla :/ alkaa olla tosi kurja olo jo. Aamusin herää oksettavaan oloon :( ja keskellä päivää oksettaa, ja pää painaa.. Jospa nyt pääsiäisenä saisi nukuttua. -ap

Vierailija
9/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toisinaan unettomia öitä ja niitä seuraavana päivänä nihkeä ja etova olo.

Joo, olo kuin krapulassa :( -ap

Vierailija
10/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monesti, jos olen nukkunut vain muutaman tunnin niin seuraavana päivänä oksettava olo. Joskus olen jopa oksentanutkin. Edes täydellinen nukkumattomuus ei aiheuta sellaista, vaan muutaman tunnin unet.

Ei kai siihen muu auta, kuin mennä ajoissa seuraavana yönä nukkumaan. Tai vastaavasti ottaa päikkärit.

Vierailija
11/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mua alko kuvottamaan niin paljon jatkuva univelka, että katosi ruokahalu. Laihduin nopeasti lähes 15 kiloa...

Vierailija
12/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mua alko kuvottamaan niin paljon jatkuva univelka, että katosi ruokahalu. Laihduin nopeasti lähes 15 kiloa...[/

Oho! Mulle taas kertyi se 15 kiloa, kun alkoi tulla nukkumisvaikeuksia. Makeanhimo vaan lisääntyi.824

Vierailija
13/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on monesti, jos olen nukkunut vain muutaman tunnin niin seuraavana päivänä oksettava olo. Joskus olen jopa oksentanutkin. Edes täydellinen nukkumattomuus ei aiheuta sellaista, vaan muutaman tunnin unet.

Ei kai siihen muu auta, kuin mennä ajoissa seuraavana yönä nukkumaan. Tai vastaavasti ottaa päikkärit.

Täytyy yrittää nyt pääsiäisenä mennä aiemmi nukkumaan, ja levätä vaan paljon.. Ei kai muu auta. -ap

Vierailija
14/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Mua alko kuvottamaan niin paljon jatkuva univelka, että katosi ruokahalu. Laihduin nopeasti lähes 15 kiloa...

Ohho! Mä oon syöny väkisin.. -ap

Vierailija
15/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapula ja univelka aiheuttavat samanlaisia oireita. Pukkaa nihkeää hikeä. Joko on kuuma tai palelee ja etova oksettava olo.

Vierailija
16/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina pienestäkin univelasta hirveä oksetus. Niinkuin paha krapula. Joskus oksennankin.

Vierailija
17/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapula ja univelka aiheuttavat samanlaisia oireita. Pukkaa nihkeää hikeä. Joko on kuuma tai palelee ja etova oksettava olo.

Jep, krapula sentään menee ohi helpommin.. Inhottava olla nihkeänä koko ajan.. -ap

Vierailija
18/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee aina pienestäkin univelasta hirveä oksetus. Niinkuin paha krapula. Joskus oksennankin.

Onneksi en oo oksentanut. Kammoan sitä.. -ap

Vierailija
19/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuoron jälkeen jos en ole vuoroa ennen kunnolla levännyt saatan yökkiä tai jopa oksentaa. Pyörryttää, sydän hakaa..

Vierailija
20/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, krapula sentään menee ohi helpommin.. Inhottava olla nihkeänä koko ajan.. -ap

Todellakin kun univelkoja ei aina saa kuitattua vaikka kuinka väsyttäisi. Nukahtamisongelmaisena tiedän mitä se on kun useana yönä unet jää muutamaan tuntiin. Joskus oli lääkkeet mutta en jaksanut sitä reseptin ruinaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi