Kaipaisin rohkaisevia sanoja: Minulle juuri paljastui, että mies on pettänyt ja puukottanut selkään jopa omia ystäviään...
Olen ollut vakavasti sairas viime vuosina. Olen juuri saanut rakennettua itselleni paremman elämän. Minulla on kaunis koti, uusi ihana työ ja rahaakin on ihan kivasti. Tuntuu vain, että heti kun menee vähänkin paremmin, tapahtuu jotain kamalaa. Ja nyt tämä. Toisaalta en ole edes yllättynyt miehen teoista, tänä aamuna paljastui sellainen valheiden vyyhti. Hän on myös satuttanut pahasti ystäviänsä ja perheenjäseniään (vanhemmat, sisarukset). Minua hän petti toisen naisen kanssa ja samalla paljastui paljon muitakin aivan älyttömiä valheita.
En halua vajota epätoivoon, mutta olen tällä hetkellä ihan yksin. Ystäviä minulla ei tässä kaupungissa ole ollenkaan. Kaipaisin vain jotain rohkaisevaa. Tsemppausta.
No, parempi että muut asiat ovat hyvin. Sinulla on voimia ja taloudellinen mahdollisuus irrottautua suhteesta. Jos mies on pettämisen lisäksi ollut muutenkin valheellinen ja epäluotettava, niin eiköhän se ollut siinä. Keskity itseesi ja työhösi. Aloita jokin harrastua ja tutustu uusiin ihmisiin. Nyt on loppuelämäsi ensimmäinen päivä!