Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on tulossa elämän ensimmäinen kesä ylipainoisena?

Vierailija
12.04.2017 |

Minulla on se tilanne. Kolmas talvi perättäin kun paino nousi rajusti. Kahdella edellisellä kerralla onnistuin sen keväällä jotenkuten laihduttamaan, mutta nyt olen jo luopunut toivosta tämän vuoden osalta. Nyt vaan miettii että mitähän sitä uskaltaa pukea päälleen kun ilmat lämpenevät...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kuitenkin on jotain päällepuettavaa? Se on jo puoli voittoa. 

Vierailija
2/6 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole (vielä) ylipainoinen mutta jo siinä rajalla :( aloitin masennuslääkkeiden syönnin 1,5 v sitten ja sen jälkeen paino noussut 17 kg eli noin kilo kuussa. Kyllä ahdistaa ajatus kesästä ja kesävaatteista. Tiedän jo nyt ettei viime kesän kesävaatteet mene edes päälle :( Ahistaa ihan helvetisti olla läski en ymmärrä muita läskejä miten ne kestää tätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin. Tai olen ollut lievästi ylipainoinen jo pidemmän aikaa mutta nyt on tosissaan kunnolla tullut lisää tänä talvena. Kesävaatteet pitää kyllä laittaa uusiksi mutta jotenkaan en haluaisi sitä nyt ajatella. Viime kesänä tuntui vielä hyvältä olla bikineissä eikä pieni ylipaino haitannut. Nyt ajatuskin on kamala.

Vierailija
4/6 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa, Suomen kesässä on loppujen lopuksi todella vähän päiviä, jolloin tarvii miettiä mitään hellepukeutumista. Osta muutama kiva vartalotyypillesi sopiva mekko ja vedät niillä ne lyhyet hellejaksot. Esim. kesäkuussa voi todennäköisesti käyttää ihan farkkuja ja t-paitaa, jopa takkia.

Vierailija
5/6 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutat koko vuoden toivon painon pudotuksesta jo huhtikuussa. Mikä lapanen oletkaan...

Vierailija
6/6 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän kun tullut niin paljon ylipainoa että selkäpuolellakin on poimuja. Kymmenen vuotta meni niin että oli vain pikku pömppis edessä. Vaikka se jurppi niin siihen jotenkin pystyi tottumaan. Tämän kevään ulkomuotooni en oikein edes halua tottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi