Miehet jotka valittavat friendzonesta
Miksi syytätte naisia siitä, että joudutte friendzonelle?
Me naiset emme ole ajatustenlukijoita. Mistä ihmeestä voisi tietää miehen olevan kiinnostunut, jos mies ei tee sitä mitenkään selväksi?
Itse olin pitänyt yhtä miestä kaverina, enkä tiennyt hänen tunteistaan hölkäsen pöläystä ennen kuin aloin seurustelemaan.
Ihan oikeasti. Mistä helvetistä mä olisin voinut tietää hänen olevan musta kiinnostunut, kun arkena lähinnä pelattiin cs:ää ja viikonloppuisin otettiin porukassa kaljaa. Mies oli vielä hyvännäköinen ja olisin voinut kuvitella suhteen hänen kanssaan, mutta koska hän ei koskaan tehnyt elettäkään osoittaakseen kiinnostustaan, ajattelin hänen pitävän minua vain kaverina. Hänen tunteensa selvisivät sitten kahden vuoden kaveruuden jälkeen, kun aloin seurustelemaan ja hän katkerana ilmoitti viestillä olleensa kiinnostunut musta eikä halua enää ikinä kuulla musta.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Nämä friendzonesta valittavat ovat yleensä miehiä jotka ei näytä mitenkään kiinnostusta ja ovat vain perus kivoja ja sillä luulevat että pillua tippuu joka sormelle
Nojoo. Mullakin kuitenkin on useita miehiä kavereissa ja suurimman osan kanssa tulee pelattua ja vietettyä iltaa alkoholin parissa. Tää mun entinen kaveri ei mitenkään erottunut käytökseltään mua kohtaan, joten onko ihme jos en huomaa kiinnostusta.
Ei sitä mitenkään voi alentua kysymään, että alakko mun kaa.
Minä aina nuorempana vedin kännit. Sitten uskalsi kysyä. Silloin tällöin saikin, jopa suhteenkin käynnistettyä.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina nuorempana vedin kännit. Sitten uskalsi kysyä. Silloin tällöin saikin, jopa suhteenkin käynnistettyä.
Ootko kuullut sanattomasta viestinnästä?
Minä tutustun helposti uusiin miehiin. Lähtökohtaisesti he ovat minulle kaikki vain kavereita, eli se friend zone on se alkuasetus. En yritä edes ajatella heistä mitään muuta kuin että tuossa taas uusi kaveri. Jos mies haluaa minusta jotain muuta kuin pelkkää kaveruutta niin kyllä hänen pitää se hyvin suoraan tehdä selväksi. Minun kanssa ei joudu sinne friend zonelle, koska siellä ovat kaikki jo valmiiksi. Sieltä saattaa kyllä päästä pois :D jos osaa ilmaista kiinnostuksensa. Mutta minulla on ollut lapsesta saakka paljon poikia ja miehiä kavereina, niin uuteen mieheen tutustuminen ei ole mikään harvinainen juttu jossa pohtisi jotain ihastumisia tai parisuhteita...
Sama homma.
Vuosien jälkeen useat miehet ovat tunnustaneet, että kyl mää sillon olisin niin kovasti halunnut...
No etpä sitten avannut suutasi?
Itsehän kiinnostun oikeastaan vasta sitten, kun vastapuoli esittää kiinnostuksen merkkejä. Sitten vasta tulee punnittua, että olisiko tuo sopiva kumppani. Muuten kaverioletus on automaattisesti päällä. Harvoin tulee ihastuttua ilman, että toinen puoli tekee jonkinlaisen aloitteen, vaikka sitten pienen flirtin muodossa.
Pitäisihän naisten ymmärtää ettei miehiä kiinnosta oikeasti naistenkaa kaveeraa ellei homo ole.
Vähän kun laittaa flirttimoodia päälle niin nainen säikähtää ja kertoo miten kiva _kaveri_ oon tai alkaa kyselemään multa vinkkejä miten voisi iskeä ihastuksensa. Mitä mun pitäisi tehdä? Olla päällekäyvämpi?
Vierailija kirjoitti:
Nämä friendzonesta valittavat ovat yleensä miehiä jotka ei näytä mitenkään kiinnostusta ja ovat vain perus kivoja ja sillä luulevat että pillua tippuu joka sormelle
Kuinka monen miehen otantaan tämä yleistys perustuu?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisihän naisten ymmärtää ettei miehiä kiinnosta oikeasti naistenkaa kaveeraa ellei homo ole.
No entä varatut miehet? Väitteesi ei pidä paikkaansa.
On olemassa paljon miehiä jotka näkevät naisessa muutakin kuin pelkän sukupuolen. Inhottava ajatus, että olisitte kaikki niin sukupuolivietin vietävissä, että mikään muu ei käy mielessä kuin seksi. Vajaata suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
tämä on meidän yhteiskunnassa pielessä. että ihmiset kokee alentavana ilmoittaa kiinnostuksesta toista kohtaan, sekä miehet että naiset. koen sen itsekin nin, enkä oikein ymmärrä miksi. sehän osoittaa vaan että pitää jostain ihmisestä ja on kiinnostunut, ja sehän on iloinen asia kävipä sitten miten tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kun laittaa flirttimoodia päälle niin nainen säikähtää ja kertoo miten kiva _kaveri_ oon tai alkaa kyselemään multa vinkkejä miten voisi iskeä ihastuksensa. Mitä mun pitäisi tehdä? Olla päällekäyvämpi?
riippuu aidon ihastuksen tunteesta, jos haluat alkaa seurustelemaan vakavasti, jatka vielä samalla linjalla piirittämästä, mutta jos haluat pinnallisempaa, voi olla ettei kannata enää jatkaa, koska naisen ensireaktio oli kirjoittamasta päätellen varautunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa paljon miehiä jotka näkevät naisessa muutakin kuin pelkän sukupuolen. Inhottava ajatus, että olisitte kaikki niin sukupuolivietin vietävissä, että mikään muu ei käy mielessä kuin seksi. Vajaata suorastaan.
No näin se vaan on. Ei minua ainakaan kiinnosta naisissa muuta kuin seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa paljon miehiä jotka näkevät naisessa muutakin kuin pelkän sukupuolen. Inhottava ajatus, että olisitte kaikki niin sukupuolivietin vietävissä, että mikään muu ei käy mielessä kuin seksi. Vajaata suorastaan.No näin se vaan on. Ei minua ainakaan kiinnosta naisissa muuta kuin seksi.
Syvällistä. Miten elämässä noin muuten?
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyä, että kaikki naiset eivät ole kiinnostuneita sinusta seurustelu tai seksimielessä. Voit pyytää treffeille, jos tulee pakit niin sitten tulee. Jos nainen ei ole kiinnostunut niin ei ole mitään taikatemppua muuttaa tilannetta. Muuta kuin ehkä muuttua ihmisenä.
Naiset ovat todella huonoja lukemaan kaverimiesten sanattomia viestejä tai jopa alitajuisesti torjuvat niitä, koska eivät pidä tyyppejä potentiaalisena kumppanina. Sitten itse tuskailevat mikseivät miehet ymmärrä heidän sanattomia viestejään ja tule iskemään.
Vain kokeneimmat ja karaistuneimmat miehet uskaltavat tehdä aloitteita. Tai sitten ne komeat jotka eivät saa kovin usein pakkeja. Tavallinen mies tekee aloitteen vasta kun on 100% varma naisen kiinnostuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat todella huonoja lukemaan kaverimiesten sanattomia viestejä tai jopa alitajuisesti torjuvat niitä, koska eivät pidä tyyppejä potentiaalisena kumppanina. Sitten itse tuskailevat mikseivät miehet ymmärrä heidän sanattomia viestejään ja tule iskemään.
Vain kokeneimmat ja karaistuneimmat miehet uskaltavat tehdä aloitteita. Tai sitten ne komeat jotka eivät saa kovin usein pakkeja. Tavallinen mies tekee aloitteen vasta kun on 100% varma naisen kiinnostuksesta.
Miten voi näyttää vihreää valoa ilman, että ottaa liian isoa riskiä ystävyyden pilaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi näyttää vihreää valoa ilman, että ottaa liian isoa riskiä ystävyyden pilaamisesta?
Riski on aina olemassa. Oletan että olet nainen ja kysyt neuvoa.
Yksi helppo tapa on kevyt fyysinen kontakti kun olette lähekkäin. Otat varovasti miestä kädestä kiinni ja katsot silmiin tai hakeudut hänen kainaloonsa. Miehen kehonkieli kertoo pitääkö hän läheisyydestä kanssasi vai ei. Jos mies kavahtaa tai vetäytyy niin voit jättää asian sikseen ja ohjata huomion vaikkapa keskustelulla muualle. Tämä ei tietysti toimi kaverisuhteenne on kovin fyysinen. Silloin pakko vaan jommankumman suoraan kysyä suullisesti tai viestin välityksellä.
Jos mies tekee palveluksia, joita tyttökaverisi eivät tekisi sinulle ja joita hän ei tekisi miespuolisille kavereilleen, niin silloin suhde on katkaistava.
Oikeiden ystävien ei tarvitse olla missään zonella, koska sitä zonea ei tarvitse erikseen määritellä. Friendzonen olemassa olo kertoo heti tilanteen olevan epäterve.