Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka valittavat friendzonesta

Vierailija
12.04.2017 |

Miksi syytätte naisia siitä, että joudutte friendzonelle?
Me naiset emme ole ajatustenlukijoita. Mistä ihmeestä voisi tietää miehen olevan kiinnostunut, jos mies ei tee sitä mitenkään selväksi?
Itse olin pitänyt yhtä miestä kaverina, enkä tiennyt hänen tunteistaan hölkäsen pöläystä ennen kuin aloin seurustelemaan.
Ihan oikeasti. Mistä helvetistä mä olisin voinut tietää hänen olevan musta kiinnostunut, kun arkena lähinnä pelattiin cs:ää ja viikonloppuisin otettiin porukassa kaljaa. Mies oli vielä hyvännäköinen ja olisin voinut kuvitella suhteen hänen kanssaan, mutta koska hän ei koskaan tehnyt elettäkään osoittaakseen kiinnostustaan, ajattelin hänen pitävän minua vain kaverina. Hänen tunteensa selvisivät sitten kahden vuoden kaveruuden jälkeen, kun aloin seurustelemaan ja hän katkerana ilmoitti viestillä olleensa kiinnostunut musta eikä halua enää ikinä kuulla musta.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisihän naisten ymmärtää ettei miehiä kiinnosta oikeasti naistenkaa kaveeraa ellei homo ole.

Kerrankin järkipuhetta :D Tää on niin totta.

Vierailija
42/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ei saa käyttää hyväksi toisen tunteita tai kiinnostusta. Jos toinen loojali kuin koira, se ei ole tervettä. Silloin on pakko laittaa välit tylysti poikki. 

Miten voi tietää toisen tunteista jos toinen ei niitä koskaan tuo esille?

Jos toinen tekee samoja palveluksia kuin poikaystävä, palveluksia joita ei tekisi miespuolisille kavereilleen, palveluksia joita et itse tekisi tyttökavereillesi. Jos suhteenne on yhtään intiimimpi kuin normaali kaveruus ollaan liian pitkällä. 

Heteromiehen kanssa ei voi olla samanlaista ystävyyttä kuin esim. homoseksuaalisen miehen kanssa, jos on, niin ollaan liian pitkällä. 

Eli, jos minä ystävystyn naisen kanssa. En halua kuulla hänen seksijutuistaan, enkä syvällisiä vuodatuksia hänen suhteistaan. Se ei tarkoita sitä, etteikö sen rajan voisi rikkoa heikolla hetkellä surun murtaessa. Ja tämä toimii myös päin vastoin, minä en kerro omista intiimeistä jutuistani hänelle. Jos mietitään kuinka monta vuotta meni, ennen kuin kehtasin kertoa miespuoliselle kaverilleni jotain arkoja aiheita, ja että en edelleenkään kerro ihan kaikkea, niin siitä voi saada osviittaa miten asioiden kuuluisi mennä... Mutta parisuhdetta muodostaessa haluaa rakentaa luottamusta nopeammin, ja siksi siihen liittyy usein myös intiimien asioiden jakamista, mies joka on auliisti jakamassa herkimmät asiansa ei näe sinua kaverina, mutta eri juttu jos hän tekee sen vuosien tuntemisen jälkeen henkisen kynnyksen ylittäen. 

Kenelläkään ei ole ylenpalttisesti aikaa kavereilleen. Ei edes parhaalle kaverilleen. Mutta friedzone miehellä on aina aikaa sinulle, hän tekee sitä aikaa. Siitä sen huomaa. Ja sen huomaa myös siitä, että ajan kuluessa hän turhautuu enemmän ja enemmän. 

Naiset ei yleistä tällä tavalla. Osa naisista tykkää jutella kavereiden kanssa enemmänkin seksistä. Toiset naiset taas vain sivuavat aihetta eivätkä oikeastaan koskaan juttele hirveän yksityiskohtaisesti seksistä kavereiden kanssa. Eli kaikille tuo seksistä puhuminen ei todellakaan ole merkki jostakin kiinnostuksesta. Se, että se sinulle ja muille heteromiehille on (sinun väitteesi mukaan), ei tarkoita, että sen pitäisi olla myös naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisihän naisten ymmärtää ettei miehiä kiinnosta oikeasti naistenkaa kaveeraa ellei homo ole.

No entä varatut miehet? Väitteesi ei pidä paikkaansa.

On olemassa paljon miehiä jotka näkevät naisessa muutakin kuin pelkän sukupuolen. Inhottava ajatus, että olisitte kaikki niin sukupuolivietin vietävissä, että mikään muu ei käy mielessä kuin seksi. Vajaata suorastaan.

No näin se vaan on. Ei minua ainakaan kiinnosta naisissa muuta kuin seksi.

Osaatko sitten selittää, miksi minun miespuoliset kaverini haluavat olla minun ystäviäni. Heillä itsellään on kauniit ja seksikkäät vaimot. Minä olen lihava ja ruma. Silti he ihan omatoimisesti pyytävät minut kanssaan iltaa istumaan, keikoille jne. Vanhimmat miespuoliset ystäväni ovat ystäviäni jo 20 vuoden takaa. Kyllä heille varmasti siinä ajassa on selvinnyt, että seksi haetaan muualta ja minun kanssani puuhataan muuta. Olisiko sinulla tähän joku sopiva naisia halveksiva kommentti?

Haluaa panna sinua mutta pitää mielummin hihnassa, eli sä olet friendzonella :) Saavat itsetunnon kohotusta nais seurasta, ei siinä ole kyse ystävyydestä. ps. keikoilla ym baareissa kysyntäkin on kovempaa jos siinä pyörii joku ulkopuolinen b luokan nainen. Kaikki naaraat tulevat kilpailemaan, fakta.

Vierailija
44/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Ei saa käyttää hyväksi toisen tunteita tai kiinnostusta. Jos toinen loojali kuin koira, se ei ole tervettä. Silloin on pakko laittaa välit tylysti poikki. 

Miten voi tietää toisen tunteista jos toinen ei niitä koskaan tuo esille?

Jos toinen tekee samoja palveluksia kuin poikaystävä, palveluksia joita ei tekisi miespuolisille kavereilleen, palveluksia joita et itse tekisi tyttökavereillesi. Jos suhteenne on yhtään intiimimpi kuin normaali kaveruus ollaan liian pitkällä. 

Heteromiehen kanssa ei voi olla samanlaista ystävyyttä kuin esim. homoseksuaalisen miehen kanssa, jos on, niin ollaan liian pitkällä. 

Eli, jos minä ystävystyn naisen kanssa. En halua kuulla hänen seksijutuistaan, enkä syvällisiä vuodatuksia hänen suhteistaan. Se ei tarkoita sitä, etteikö sen rajan voisi rikkoa heikolla hetkellä surun murtaessa. Ja tämä toimii myös päin vastoin, minä en kerro omista intiimeistä jutuistani hänelle. Jos mietitään kuinka monta vuotta meni, ennen kuin kehtasin kertoa miespuoliselle kaverilleni jotain arkoja aiheita, ja että en edelleenkään kerro ihan kaikkea, niin siitä voi saada osviittaa miten asioiden kuuluisi mennä... Mutta parisuhdetta muodostaessa haluaa rakentaa luottamusta nopeammin, ja siksi siihen liittyy usein myös intiimien asioiden jakamista, mies joka on auliisti jakamassa herkimmät asiansa ei näe sinua kaverina, mutta eri juttu jos hän tekee sen vuosien tuntemisen jälkeen henkisen kynnyksen ylittäen. 

Kenelläkään ei ole ylenpalttisesti aikaa kavereilleen. Ei edes parhaalle kaverilleen. Mutta friedzone miehellä on aina aikaa sinulle, hän tekee sitä aikaa. Siitä sen huomaa. Ja sen huomaa myös siitä, että ajan kuluessa hän turhautuu enemmän ja enemmän. 

Minä jaan ystävieni kanssa ihan intiimejä asioita eli puhun seksistä, syvällisiä asioita suhteistani, arkoja asioita omista peloistani ja pettymyksistäni. Puhun tuollaisia sekä naispuoleisille ystäville että miespuoleisille ystäville. Joten kyllä, minä jaan herkimmätkin asiani ystävien kanssa. Eikä se tarkoita mitään muuta kuin että he ovat minulle tärkeitä ystäviä. Kyllä minä teen myös palveluksia ystäville, sekä miehille että naisille. Saatan kirjoittaa työhakemuksen ystävän puolesta, jos hän on huono kirjoittamaan. Tai saatan käydä ystävälle kaupassa jos hän on kipeä. Tms. Ja otan samanlaisia palveluksia vastaan, ja ihan vain kiitän niistä. 

En minä voi sitä tietää, jos jollekin tuo on liian intiimiä tai merkitsee jotain "alkavaa parisuhdetta". Minulle tuo on ihan normaalia ystävyyttä.

Vierailija
45/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassakaan mitään friendzoneja. On vain ihmisiä.

Vierailija
46/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie määrittelen friendzonen siinä rajamaastossa kun toisella on tunteet, mutta se toinen pitää kaverina. Tämä on sama ihan puolin toisin.

Miullakin muuttus yks friendzone ihan normaaliks kaverisuhteeksi kun miun hmm.... sellane seksuaalinen/intohimosempi kiinnostus loppu hänt kohtaa kokonaan. Nykyään ollaan hyviä kavereita ja hän tietää käytännössä kaiken miun naisasioista ja mie hänen miesasioista.

T:mies

Vierailija
47/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Älkää jauhako paskaa, on ihan selvää että osa teistä ei vain halua myöntää tehneensä väärin, pyörittäessään jotain jätkää friendzonella. Mutta väärin se on laittaa joku tekemään itselleen palveluksia, joita kukaan toinen selväjärkinen ei tekisi. 

Siinä käytetään toiseen valtaa ja suhde ei ole tasa-arvoinen. 

Kerro mulle mistä mä olisin voinut tietää entisen kaverini kiinnostuksen? Viikolla pyysi pelaamaan, kuten monet muutkin kaverini ja viikonloppuisin pyydettiin kaljoittelemaan tai lanittamaan. Mitään sen kummempaa ei koskaan pyytänyt, enkä minäkään pyytänyt.

Ap

Vierailija
48/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ja naiset eivät voi olla samalla tavalla ystäviä kuin naiset ja naiset, tai miehet ja miehet. Se vaatii enemmän korrektiutta ja etäisyyttä. Näin on!

Vierailija
49/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Miehet ja naiset eivät voi olla samalla tavalla ystäviä kuin naiset ja naiset, tai miehet ja miehet. Se vaatii enemmän korrektiutta ja etäisyyttä. Näin on!

Se että sä et pysty, ei tarkoita ettei muut pysty.

Vierailija
50/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Juu, olen kyllä nähnyt näitä seksuaalisuutensa menettäneitä epämiehiä, siis heteroseksuaalisia miehiä, jotka käyttäytyy kuin naiset, saadakseen olla naisten parissa. Eli näitä miehiä, jotka ovat kuin yksi tytöistä. Pyörivät innoissaan kuin Meri-rakas Saaransa ympärillä.

Vierailija
51/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Juu, olen kyllä nähnyt näitä seksuaalisuutensa menettäneitä epämiehiä, siis heteroseksuaalisia miehiä, jotka käyttäytyy kuin naiset, saadakseen olla naisten parissa. Eli näitä miehiä, jotka ovat kuin yksi tytöistä. 

Täähän on kuin seinälle puhuis. Et muuten vastannut edelleenkään mun kysymykseen. Mistä helvetistä olisin voinut tietää entisen kaverini tunteista mua kohtaan, kun hän pyysi mua vain pelaamaan, kaljoittelemaan ja lanittamaan. Samaa tekee muutkin mun kaverit, joista suurin osa on miehiä.

Vierailija
52/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Juu, olen kyllä nähnyt näitä seksuaalisuutensa menettäneitä epämiehiä, siis heteroseksuaalisia miehiä, jotka käyttäytyy kuin naiset, saadakseen olla naisten parissa. Eli näitä miehiä, jotka ovat kuin yksi tytöistä. 

Täähän on kuin seinälle puhuis. Et muuten vastannut edelleenkään mun kysymykseen. Mistä helvetistä olisin voinut tietää entisen kaverini tunteista mua kohtaan, kun hän pyysi mua vain pelaamaan, kaljoittelemaan ja lanittamaan. Samaa tekee muutkin mun kaverit, joista suurin osa on miehiä.

No mistä sait selvää? Kun se nyt näyttää jo olevan sulle selvää. Minä puhuin yleisellä tasolla sellaisista suhteista, jossa toinen roikkuu naisen seurassa kuin puudeli. 

Vierailija
53/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me naiset emme ole ajatustenlukijoita. Mistä ihmeestä voisi tietää miehen olevan kiinnostunut, jos mies ei tee sitä mitenkään selväksi?

Itse olin pitänyt yhtä miestä kaverina, enkä tiennyt hänen tunteistaan hölkäsen pöläystä ennen kuin aloin seurustelemaan.

Ihan oikeasti. Mistä helvetistä mä olisin voinut tietää hänen olevan musta kiinnostunut, kun arkena lähinnä pelattiin cs:ää ja viikonloppuisin otettiin porukassa kaljaa. Mies oli vielä hyvännäköinen ja olisin voinut kuvitella suhteen hänen kanssaan, mutta koska hän ei koskaan tehnyt elettäkään osoittaakseen kiinnostustaan, ajattelin hänen pitävän minua vain kaverina. Hänen tunteensa selvisivät sitten kahden vuoden kaveruuden jälkeen, kun aloin seurustelemaan ja hän katkerana ilmoitti viestillä olleensa kiinnostunut musta eikä halua enää ikinä kuulla musta.

Siinä vaiheessa kun tuollaisesta pitää sanoa niin siinä vaiheessa nainen on väärä.

Jos nainen on niin umpiluuta että hän ei tajua sanomattakin tuollaista niin sellainen kannattaa unohtaa

Vierailija
54/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

No mistä sait selvää? Kun se nyt näyttää jo olevan sulle selvää. Minä puhuin yleisellä tasolla sellaisista suhteista, jossa toinen roikkuu naisen seurassa kuin puudeli. 

Sain selvää siinä vaiheessa kun aloin seurustelemaan ja tämä nosti metelin. Toverilla oli 2 vuotta aikaa ilmaista tunteitaan ja olisin saattanut hänestä kiinnostuakin, mutta ajattelin hänen tahtovan vain kaveruutta, koska ei koskaan ilmaissut tunteitaan mitenkään vaan käyttäytyi aivan kuten muutkin kaverini.

Vierailija
55/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun tuollaisesta pitää sanoa niin siinä vaiheessa nainen on väärä.

Jos nainen on niin umpiluuta että hän ei tajua sanomattakin tuollaista niin sellainen kannattaa unohtaa

Tyyppi käyttäytyi täysin samalla tavalla kuin muutkin kaverini. Samalla lailla muut kaverini pyytivät pelaamaan ja kaljoittelemaan. Että mikä tuossa oli selvää kiinnostuksen osoitusta? Pelaan nykyisin yhden ex-poikaystävänikin kanssa ja käyn kaljalla aina silloin tällöin.

Vierailija
56/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Sain selvää siinä vaiheessa kun aloin seurustelemaan ja tämä nosti metelin. Toverilla oli 2 vuotta aikaa ilmaista tunteitaan ja olisin saattanut hänestä kiinnostuakin, mutta ajattelin hänen tahtovan vain kaveruutta, koska ei koskaan ilmaissut tunteitaan mitenkään vaan käyttäytyi aivan kuten muutkin kaverini.

Oletko nyt aivan varma, ettei ilmaissut mitenkään? Naistenhan pitäisi olla loistavia näissä sosiaalisissa jutuissa. Seurailin opiskeluaikoinani tätä touhua vierestä, kun luokan ainoan naisen vieressä istui tällainen friendi naama usein punastellen, ja korvallakin näki sen ihastuksen. No sekin nainen valitsi lopulta jonkun toisen.

Mutta se oli kouluympäristöä se, en tiedä olivatko frendejä paljon vapaa-ajalla. 

Joka tapauksessa, aika usein peli on paljon selvempi ja naiset eivät silti laita välejä poikki, vaan päin vastoin hettävät vastuun jätkälle ja käyttävät tilannetta täydellisesti hyväkseen. Olen tavannut myös naisia, jotka laittavat välit poikki, ja arvostan heitä. 

Vierailija
57/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Oletko nyt aivan varma, ettei ilmaissut mitenkään? Naistenhan pitäisi olla loistavia näissä sosiaalisissa jutuissa. Seurailin opiskeluaikoinani tätä touhua vierestä, kun luokan ainoan naisen vieressä istui tällainen friendi naama usein punastellen, ja korvallakin näki sen ihastuksen. No sekin nainen valitsi lopulta jonkun toisen.

Mutta se oli kouluympäristöä se, en tiedä olivatko frendejä paljon vapaa-ajalla. 

Joka tapauksessa, aika usein peli on paljon selvempi ja naiset eivät silti laita välejä poikki, vaan päin vastoin hettävät vastuun jätkälle ja käyttävät tilannetta täydellisesti hyväkseen. Olen tavannut myös naisia, jotka laittavat välit poikki, ja arvostan heitä. 

Ei käyttäytynyt. Ei pyrkinyt lähelle, ei punastellut, ei mitään erikoista.

Vierailija
58/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Selvä, uskon, harvinaisen kömpelö tapaus siis.  Toivottavasti tulevaisuudessa oppii ilmaisemaan itseään.

Vierailija
59/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Selvä, uskon, harvinaisen kömpelö tapaus siis. 

Näitä on monia. Sitten on tapauksia joista paistaa kilometrin päähän, että haluavat enemmän ja silloin otan ehdottomasti takapakkia. Siltikään ei ole oikein syyttää naisia friendzonelle joutumisesta.

Vierailija
60/78 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Jos toinen tekee samoja palveluksia kuin poikaystävä, palveluksia joita ei tekisi miespuolisille kavereilleen, palveluksia joita et itse tekisi tyttökavereillesi. Jos suhteenne on yhtään intiimimpi kuin normaali kaveruus ollaan liian pitkällä.&nbsp

Avaatko vähän, että minkälaisia palveluksia mahdat tarkoittaa? Aloin vaan miettimään, että mitä palveluksia en tekisi tyttökavereilleni, niin ei tule mitään muuta mieleen kuin seksuaaliset palvelukset. Ja sellaisia sinä tuskin tarkoitit, koska ei kai naiset edes halua seksuaalista kanssakäymistä friendzonella olevien miesten kanssa. Eli mitä ei-seksuaalisia palveluksia sinä teet seurustelukumppanille, joita et ystävillesi tekisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi