Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita
Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.
Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.
Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!
T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD
Kommentit (515)
Jos naisen ensisijainen love language on lahjojen antaminen ja saaminen, ei meistä tule paria. Ei tuollaista vain jaksa pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen ensisijainen love language on lahjojen antaminen ja saaminen, ei meistä tule paria. Ei tuollaista vain jaksa pidemmän päälle.
Lahjojen antaminen ja saaminen on yksi konkreettinen keino josta puhuin. Tekstissä on muita pointteja joita oli esimerkiksi luovat treffi-ideat. Flirttailu katseilla , koskettamisella ja erilaisilla puheenaiheilla. Arjessa pienten romanttisten eleiden tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin naista jota pitää koko ajan palvoa kuin jotain persoonallisuushäiriöistä prinsessaa?
Onko kukkien antaminen, flirttailu tai luova romanttisuus sinusta palvomista? Minusta ihan perus huomaavaisuutta ja rakkaudenosoituksia. Miksi oletat myöskään tämän menevän vain yhteen suuntaan? Jos huomioit naista näin, hän huomioi sinua myös samallalailla takaisin.
ap
Miksi niin monelta menee ohi mistä ap puhuu. Eikä kyse ole mistään näyttelemisestä vaan voit ihan oikeasti oppia huomioimaan sitä toista joka päiväisessä arjessa, eikä se ole vaivalloista kun välität toisesta.
Voin sanoa jo nyt että olen komea, varakas ja muutenkin mukava heppu, enkä tule koskaan juoksemaan naisten perässä. Kuulitteko? En koskaan. Jos tämä tarkoittaa että joudun olemaan yksin, niin sitten se on niin. Periaatteistani en tingi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noista neuvoista mitään hyötyä ole kun ei ole hyvän näköinen naisten mielestä. Se on kuitenkin se ratkaiseva ensimmäinen kriteeri
Tämä. Se on juurikin näin että usein noilla naisettomilla miehillä todellakin yleisin syy on ulkonäkö. Eihän kukaan nainen suostu treffeille tai halua tutustua sellaiseen mieheen jota ei pidä puoleensa vetävänä
Jos katsoo kadulle pareja niin kyllä ne rumatkin vaan siellä kulkevat käsikädessä. Toki jos haluaa miss Suomen rumalla ulkonäöllä niin vaikeaa on, mutta jos yrittää tasoistaan niin ei voi epäonnistua.
Vierailija kirjoitti:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
Entä jos ei halua trendipelleä? Muotia tihrustavat ihmiset ovat pääsääntöisesti olleet todella erittäin yksinkertaista väkeä, joilla puheenaiheet pyörivät parhaimmillaankin Kardashianien ja Marimekon ympärillä.
Tommonen teennäinen käytös on kuin jostain 1800-luvun säätyläisten elämästä.
Minä sovin aikanaan treffit suomalaisen tyypin kanssa. Koulutustaso ei ollut toivottu, mutta ajattelin olla reilu ja olla asiasta välittämättä. Paikalle tuli epäsiisti mies verkkareissa. Toiset treffit oli amerikkalaisen kanssa, jolla tavoitekoulutuskin oli. Paikalle tuli siisti herrasmies, joka ei pyrkinyt edes hameen alle ekoilla treffeillä. Sanokaapa olisiko pitänyt tyytyä siihen suomalaiseen kun ei ollut pakko? t: onnellisesti aviossa
Suomalaisen naisen kommentit:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteen mukainen pukeutuminen on suotavaa. Oman mieheni tapasin ensimmäistä kertaa työhaalareissa, koska se oli sen tilanteen mukaista pukeutumista.
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
Opi tuntemaan juuri kyseinen nainen ja hänen toiveensa. Joku tykkää ruusuista, toiselle romanttista on aamukahvi sänkyyn ja kolmannelle arkinen puuhastelu yhdessä on romanttisinta, mitä hän kaipaa. Jos nainen jatkuvasti kaipaa sellaista romantiikkaa, joka itsellesi on luonnotonta ja vierasta, mieti oletteko todella sopivat toisillenne.
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
Ovien avaaminen ja muu etiketti pitää olla itsestäänselvää. Kukkiin ja muuhun romantiikkaan pätee sama kuin edellä; tutustu juuri sen kyseisen naisen toiveisiin ja haaveisiin.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
Allekirjoitan.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
Jälleen pitäisi olla itsestäänselvyys, ettei treffeillä vastata puheluihin tai muutenkaan näplätä kännykkää saati puhuta eksistä. Liian imelät puheet eivät kuitenkaan toimi kaikille. Jos et koe itse niitä luonteviksi, niin niitä ei kannata käyttää lainkaan. Mikäli olet naisesta aidosti kiinnostunut, niin hän huomaa sen kyllä sanattomasta viestinnästäsi.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.
Itselleni kuulostaa oudolta puheenaiheiden keksiminen etukäteen. Mieluummin kehottaisin ylipäänsä harjoittelemaan sosiaalisia taitoja. Kohteliaisuuden ja huomaavaisuuden pitää jälleen olla itsestäänselvyyksiä.
Lopuksi: Niille jotka ajattelivat tässä kohtaa huutaa, että eikö naisten sitten tarvitse tehdä mitään, tiedoksi: tarvitsee. Tässä ketjussa aloittaja antoi kuitenkin ohjeita nimenomaan miehille.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.
Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!
T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD
Yhtä tönkkösuolattuja te naiset olette <3
Täällä myös yksi suomimieheen pettynyt
Mun ex-mies halusi toisen äidin. Hälle piti pyykätä, kokata, silittää ja siivota. Mitään hän ei itse tehnyt, eikä kiitokseksi saanut muutakuin marinaa rahakuluista ja siitä kun ei pillua saanut. Ois edes kerran kiittänyt ruuasta ja pussanut otsaa, olis ottanut kädestä kadulla ja suudellut lyhtypylvään alla, olis tuonut mulle kimpun naistenpäivänä, olis vienyt mut elokuviin, olis kertonut mulle kuinka tärkeä olen ja kuinka hän rakastaa minua, niin olisi saanut niin paljon anteeksi. Jos hän olisi jotenkin osoittanut että mä olen hänen elämänsä aurinko ja rakkaus, niinkuin minäkin osoitin hänelle joka päivä tekemällä kaikki kotityöt ja huolehtimalla kodista. Hän oli sokea ja oletti sen olevan itsestäänselvää. Tein kaiken vain että hänellä olisi ollut hyvä olla, vain koska rakastin häntä. Mutta koska koin että hän ei rakasta tai arvosta minua, lähdin ja nykyään olen saksalaismiehen kanssa joka vie treffeille ja pitää kädestä vaikka ollaankin oltu jo kolme vuotta yhdessä. <3 :)
Pelkkää satua koko juttu. Ei mitään rakkaudenosoituksia. Elokuvissa näkee tommoista mutta tosielämä on toinen. Jouluna ja syntymäpäivänä voin antaa lahjan mutta muuten turhaa rahanmenoa. Akka lähteköön jos ei tosielämä kelpaa. Jo se on evoluutiokin todistanut että akka siinä on vain lapsia kantamassa ja siitettävänä niin ei sitä tarvitse minään jumalolentona pitää.
Jos minä ostaisin muijalle kukkia ja veisin treffeille joka päivä niin vararikkoonhan siinä menisi!1
Vierailija kirjoitti:
Haha nojoo unohin sanoa että kaikki perustuu omiin kokemuksiini ja mieltymyksiini, mutta tuolla tyylillä erottuu hyvin siitä juntista massasta. Ei tietenkään eletä kuin Amerikassa mutta se erilaisuus toimisi minusta hyvänä valttikorttina. :) Kertokaa nyt niistä omista mieltymyksistänne ja vinkeistä.
ap
Minusta olisi mahtavaa tavata nainen, joka olisi myös oikeasti kiinnostunut panostamaan tutustumiseen. Enkä nyt puhu laittautumisesta vaan asenteesta ja käytöksestä. Monet naiset käyttäytyvät kuin miehet olisi viihdytystoimisto jota arvioivat. Itse ei olla valmiita tekemään mitään treffien onnistumisen eteen, räplätään vaan puhelinta ja puhuminen rajoittuu lyhyisiin vastauksiin.
Turha yleensä haaveilla moisesta suomimiehen kanssa.. Täällä yhdessä ketjussa kerroin käytöstapojen tärkeydestä niin vastaus suomimieheltä oli "ei oven avaaminen tai seuralaisen huomiointi (esim tilaaminen myös hänelle) ole mitään käytöstapoja ja etkö muka itse saa ovea auki??!" god..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha nojoo unohin sanoa että kaikki perustuu omiin kokemuksiini ja mieltymyksiini, mutta tuolla tyylillä erottuu hyvin siitä juntista massasta. Ei tietenkään eletä kuin Amerikassa mutta se erilaisuus toimisi minusta hyvänä valttikorttina. :) Kertokaa nyt niistä omista mieltymyksistänne ja vinkeistä.
ap
Minusta olisi mahtavaa tavata nainen, joka olisi myös oikeasti kiinnostunut panostamaan tutustumiseen. Enkä nyt puhu laittautumisesta vaan asenteesta ja käytöksestä. Monet naiset käyttäytyvät kuin miehet olisi viihdytystoimisto jota arvioivat. Itse ei olla valmiita tekemään mitään treffien onnistumisen eteen, räplätään vaan puhelinta ja puhuminen rajoittuu lyhyisiin vastauksiin.
Olen kuullut mieheltäni samaa. Hän sanoi että tykästyi minussa siihen kun vastasin lauseella ja kysyin myös häneltä kysymyksiä, monet naiset kuulemma ainakin netissä vastaavat tyyliin "hyvää." kun kysyy mitää kuuluu :D
Itse lupasin viedä neidon museoon ja nusaista siellä, ja toimihan se. Yhdessä ollaan jo 9 kuukautta, ja vessassa sitten lunastettiin lupaus kun oli näyttely käyty läpi. Loppu meni aika vauhdilla, kun palkinto oli odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin naista jota pitää koko ajan palvoa kuin jotain persoonallisuushäiriöistä prinsessaa?
Onko kukkien antaminen, flirttailu tai luova romanttisuus sinusta palvomista? Minusta ihan perus huomaavaisuutta ja rakkaudenosoituksia. Miksi oletat myöskään tämän menevän vain yhteen suuntaan? Jos huomioit naista näin, hän huomioi sinua myös samallalailla takaisin.
ap
Ehkä siellä Jenkeissä, mutta ei täällä Suomessa. Moni suomalaisnainen, jopa nolostuu noista romanttisista huomionosoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä siellä Jenkeissä, mutta ei täällä Suomessa. Moni suomalaisnainen, jopa nolostuu noista romanttisista huomionosoituksista.
Höpöhöpö, kukaan ei nolostu käytöstavoista ja maltillisesta huomioimisesta! Ehkä jos teet laulun hänen kauneudestaan ja laulat täydessä ravintolassa niin sitten..
ap