Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oiva Toikan lintu yo-lahjaksi?

Vierailija
12.04.2017 |

Mitä mieltä? Hinta n 200 e.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä yli oppilaalta mitä hän tykkäisi saada. Kaikki eivät ole tuollaisten perään.

Vierailija
2/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos lahjansaaja pitää Oiva Toikan linnuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sen aina myytyä

Vierailija
4/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä saisin tuollaisen, niin olisin kyllä että voi v* oisin mieluummin rahana tuonkin kyl ottanut.

Vierailija
5/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika riskiostos, ellet tunne lahjottavaa todella hyvin. Itselläni on Toikan lintuja useampi, mutta läheskään kaikki myynnissä olevat eivät ole väreiltään ja malliltaan itselleni mieluisia. Toisin sanoen voi mennä täysin pieleen tai sitten olla täydellinen lahja tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
6/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain valmistujaislahjaksi Aalto-vaasin, enkä tykännyt ollenkaan...

Vierailija
7/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski.

Vierailija
8/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se onkin todella tarpeellinen juttu sen ikäiselle...

Vierailija
9/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIN jos ylioppilas on sellaista teiltä toivonut. Eli luultavasti ei.

Vierailija
10/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koriste-esine ei sovi lahjaksi näinä KonMarin ja minimalismin aikoina. Jos minä saisin tuollaisen linnun lahjaksi, niin marittaisin sen jätesäiliöön ensi tilassa.

Vierailija
11/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei koriste-esineitä kenellekään. Monet ei halua kämppäänsä krääsää, vaikka olisi kuinka kallista tahansa, tai ainakin haluaa itse valita sen. Ja turhaa hommaa alkaa niitä myymäänkään, ja eiköhän siitäkin vedettäisi kilarit että meni myymään kummitädin lahjalinnun, nyyh.

Vierailija
12/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sen aina myytyä

Joo niistä saa ihan hyvät rahat :-)

Vierailija
13/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna rahaa, ei kukaan halua enää muiden ostamaa krääsää.

Vierailija
14/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mieluummin se 200 euroa, kuin se lasilintu. Luulen, että moni tuon ikäinen ei kauheasti ilahdu taidelahjoista.

Vierailija
15/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja lahjakortit tuntuu vaan niin tylsältä. Olisi kiva antaa jotain millä olisi merkitystä vielä vuosienkin päästä.

Vierailija
16/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla rahalla saa jo Guessin tai Korsin pissislaukun, siitä on yo-tyttö enemmän mielissään. 

Vierailija
17/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain valmistujaislahjaksi Aalto-vaasin, enkä tykännyt ollenkaan...

Saman sain itsekin aikoinaan yo-lahjaksi, enkä tykännyt. 10v myöhemmin sitä katselee vähän toisin silmin jo, mutta edelleenkään siitä mitää erityistä iloa saa, voisin hyvin antaa pois, ja varsinkin 18-vuotiaana mokoma romu tuntui silkalta vittuilulta. Silloin on ihan muut kuin perinnevaasit mielessä. 

Vierailija
18/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ja lahjakortit tuntuu vaan niin tylsältä. Olisi kiva antaa jotain millä olisi merkitystä vielä vuosienkin päästä.

Merkitystä sulle...

Monet ylioppilaat suunnittelee kotoa muuttamista joten kodin tavaroille voi olla tarvetta. Tällöinkin kannattaa kysyä etukäteen mitä tarkalleen ottaen tarvitaan.

Ite muutin pois kotoa vasta reilu 5 vuotta yo-juhlien jälkeen. Kyllä siitä rahasta oli eniten iloa kun pystyin säästämään tulevaisuutta varten. Jotain krääsääkin taisin saada mutten edes muista mitä joten ilmeisestikään se ei ollut hyödyllistä. Jotku astiat ym. ois tossa vaiheessa ollu turhia ku oisin joutunu niitä säilömään jo muutenki täydessä asunnossa useemman vuoden.

Vierailija
19/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tolla rahalla saa jo Guessin tai Korsin pissislaukun, siitä on yo-tyttö enemmän mielissään. 

En ostaisi myöskään laukkua tuntematta hyvin saajan makua. Itse en ikinä käyttäisi guessin laukkua. Eräs kaverini taas olis varmasti ollut todella iloinen sellaisesta.

Vierailija
20/67 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkiylioppilaslahjani (vuonna 2012) oli nimenomaan Toikan Karjalan laulujoutsen, jonka sain kummeiltani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi