Robinilla oli äiti mukana Vain Elämää kuvauksissa
http://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005166406.html
Enpä tiennyt, että sinne saa perheenjäseniäkin henkiseksi tueksi. Poitsulla on kyllä vielä niin napanuora kiinni äidissä :) :D
Kommentit (69)
Joo äidit on parhaita :) Terkkuja vaan omalle mutsille, viikonloppuna kahvit tulille kun tuun käymään.
M40
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvät välit äidin kanssa ja homma toimii, mitä ihmeellistä tuossa on. Oma mutsi on mulle vieläkin hyvä ystävä. Me käytiin mutsin kanssa aika rankkoja aikoja ja juttuja läpi, sentakia ainakin me ollaan vieläkin yhteydessä suht säännöllisesti.
Olen auttanut omaa äitiäni vaikka missä aikuisena. Yksi tapaus on jäänyt erityisesti mieleen, äitini asui kämppiksenä yhden miehen kanssa ja sain soiton mies juo viinaa, syö pillereitä ja asunnossa on mahdollisesti ase. No, minä hoidin äidille uuden asunnon johon voi mennä jo seuraavana päivänä, otin yhden korston mukaan valvomaan, että muutto sujuu rauhallisesti.
Minulle äiti on ennenkaikkea ystävä.
Kirjoituksesi on oiva esimerkki siitä, että tukena voi olla myös toisinpäin. Hienoa, että pystyit auttamaan äitisi pois vaarallisesta suhteesta, eikä pahempaa ehtinyt tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Suomessahan ongelma ei ole se, että lapset muuttaa kotoa liian myöhään, meidän kulttuurissa kotoa lähdetään melkein heti aikuisuuden kynnyksellä. Ja ei tarvitse höpistä jostain poikkeustapauksista jotka jää pyörimään koteihin, mikään normitapaus kun tuollainen ei ole.
Ongelma on ennemmin se, että kaikki vanhemmat ei oo osanneet/jaksaneet kasvattaa lapsiaan, ja sitten nämä sankarit lasketaan omillensa.
Kyllä mäkin voisin vielä äitini ottaa tuekseni näin perheellisenä 30-vuotiaana ❤ mun kallioni.
Toivoisin myös, että omat poikani kokevat samanlaisia fiiliksiä mua kohtaan, kun ovat aikuisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on hyvät välit äidin kanssa ja homma toimii, mitä ihmeellistä tuossa on. Oma mutsi on mulle vieläkin hyvä ystävä. Me käytiin mutsin kanssa aika rankkoja aikoja ja juttuja läpi, sentakia ainakin me ollaan vieläkin yhteydessä suht säännöllisesti.
Olen auttanut omaa äitiäni vaikka missä aikuisena. Yksi tapaus on jäänyt erityisesti mieleen, äitini asui kämppiksenä yhden miehen kanssa ja sain soiton mies juo viinaa, syö pillereitä ja asunnossa on mahdollisesti ase. No, minä hoidin äidille uuden asunnon johon voi mennä jo seuraavana päivänä, otin yhden korston mukaan valvomaan, että muutto sujuu rauhallisesti.
Minulle äiti on ennenkaikkea ystävä.
Kirjoituksesi on oiva esimerkki siitä, että tukena voi olla myös toisinpäin. Hienoa, että pystyit auttamaan äitisi pois vaarallisesta suhteesta, eikä pahempaa ehtinyt tapahtua.
Tottakai autan, isosiskoakin olen auttanut, nuo kaksi on minulle tärkeimmät ihmiset olleet aina. Olen perheen nuorin ja sisko ja äiti on pikkuveljeään suojellut aina, mutta kun olen kasvanut isoksi roolit on pikkuisen muuttuneet ja minustakin on ollut apua.
Ihan vain ohiksena, nauratti se mutsin muutto kun se mies oli niin peloissaan, ettei uskaltanut edes liikkua. Luuli varmasti, että saa lopuksi turpaansa ja olisi saanutkin jos olisi äitiin koskenut joskus, mutta kun ei ollut annettiin olla.
Ei mun mielestä yhtään noloa/omituista että äiti tuon ikäisellä mukana. Jos kymmenen vuoden päästä on sama ääni kellossa(jota en kyllä usko) niin sitte vois olla jo vähä nolompaa...
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Arttu Lindeman muutti Lapsuuden kodistaan Robinin ikäisenä hän on pärjännnyt hienosti myös urallaan vaikka äiti ei ole paapomassa jatkuvasti.
No kyllä ois saanu vähä pidempää olla kotona opettelemassa käytöstapoja ja fiksua kielen käyttöä
Äiti <3
T: N30