Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robinilla oli äiti mukana Vain Elämää kuvauksissa

Vierailija
12.04.2017 |

http://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005166406.html

Enpä tiennyt, että sinne saa perheenjäseniäkin henkiseksi tueksi. Poitsulla on kyllä vielä niin napanuora kiinni äidissä :) :D

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh my god en haluaisi olla se Robinin tyttöystävä joka esitellään äidille... osaan kuvitella, hymyillään hymyillään mutta katsotaan ja mietitään kuitenkin niin arvostelevasti. Kova paikka tulee olla Robinin tyttöystävä.

En usko et tuo nyt kaikista pahin asia ois Robinin tyttöystävänä olemisessa.

Taitaa av-mammat kahtoa arvostelevammasti ku Robinin äiti :D

Tuli tässä mieleen et tohtiikohan fanit mennä samallalaill pyytää yhteiskuvaa ja halia jos Robin liikkuu tyttiksen kanssa, mitä sillon kun liikkuu yksin...

No eipä taida tohtia.

Vierailija
42/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti toimii managerina ja juoksevien asioiden hoitajana.  On vaikea hoitaa tulevia keikka- yms. asioita tiiviin viikon aikana ilman apua.

No ei toimi managerina ja höpö selitys. Se nyt vaan on kovin riippuvainen perheestään vielä eikä se ole välttämättä paha asia.

Äiti ei toimi managerina, mutta hoitaa robinin kaikkia asioita kuten on Robin Entertainment Oy:n toimitusjohtaja jne.

Juupa juu, mutta ei sitä tuonne pakolla tarvittu. Asiat hoituu kyllä uran ja yrityksen puolesta viikon tukijoukkoen avustuksella Suomessakin, mutta äiti oli henkisenä tukena mukana ihan Robininkin sanoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomatko noita kommentteja kirjoittaa? Tottakai 18 vuotias on vielä kehityksessään kesken ja tarvitsee vanhempiaan.

Olisin huolissani jos Olli olisi ottanut äitinsä mukaan😬

Vierailija
44/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh mun mielestä suloista ja 18-vuotiaalle ihan ok! 28-vuotissn kohdalla olisi huolestuttavampaa!

Suomessa on tapana ensin itsenäistyttää lapset jo teini-iässä (esim 16v omilleen) ja sitten jäädään roikkumaan heihin kun ovat jo kolmikymppisiä perheellisiä, neuvotaan aikuisia ihmisiä niin siivoamisessa, lastenhoidossa kuin pihatöissä.

Kun juuri nuorena aikuisena ja teini-iässä ihminen kaipaisi sitä tukea ja aikuisena omaa tilaa ja tasavertaisen suhteen vanhempiin.

Vierailija
45/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän Robinia oikein hyvin ja musta on hienoa, että on läheiset ja tiiviit välit perheeseen. Välillä tuntuu, että se on Suomessa jokin tosi epänormaali juttu. Mä olen 26 ja mulle on vieläkin vanhemmat tosi tärkeitä ja ensisijainen tuki ja turva. Toki kavereiltakin saa tukea, mutta silti mulle vanhemmat on ykkösiä (ei siis ole miestä tai lapsia mulla). Olen kyllä silti ihan itsenäinen ihminen ja teen omat päätökseni.

Vierailija
46/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan pöhköä, kun jotkut etenkin miesjuontajat on Robinia tentanneet radioissakin, että onko jo kotoa muuttamista miettinyt, ja perään suurinpiirtein mainitsevat itse häippässeensä heti täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Jokainen itsenäistyy omaa tahtia. Osa on henkisesti valmiita omaan itsenäiseen elämään aiemmin, toiset myöhemmin. Jos lapsi pakolla potkastaan maailmalle liian aikaisin, voi sillä olla todella huonoja vaikutuksia aikuisuuden alkamisen suhteen.

Vierailija
47/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sitä hävettää nää meidän suomalaiset nuoret miehet. Elämäntaidot ihan hukassa ja omillaan osataan olla vasta 30v.  Mikään ei ole aikuiselle miehelle nolompaa kuin olla mammanpoika.

Vierailija
48/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v on vielä lapsi. Robinilla on paljon paineita, jotka ovat aikuisemmallekin konkarille raskaita kantaa.

Vierailija
49/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sitä hävettää nää meidän suomalaiset nuoret miehet. Elämäntaidot ihan hukassa ja omillaan osataan olla vasta 30v.  Mikään ei ole aikuiselle miehelle nolompaa kuin olla mammanpoika.

Pois tämä Robinista. Niitä elämäntaidottomia miehiä kasvatetaan opettamalle niille ei yhtään mitään talouden ja kodin hoitamisesta ja potkasemalle ne silti pihallle keskenkasvuisina.

Vierailija
50/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hahha, et ole paljon muissa maissa asunut sitten. Italian lisäksi monissa maissa on ihan tavallista että perheet pitävät yhtä ja lapsetkin asuvat kotona kunnes menevät naimisiin. Yhteydenpito jatkuu senkin jälkeen. Somalainen etäisyys on ennemmin poikkeus.

Vierailija
51/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti toimii managerina ja juoksevien asioiden hoitajana.  On vaikea hoitaa tulevia keikka- yms. asioita tiiviin viikon aikana ilman apua.

No ei toimi managerina ja höpö selitys. Se nyt vaan on kovin riippuvainen perheestään vielä eikä se ole välttämättä paha asia.

Äiti ei toimi managerina, mutta hoitaa robinin kaikkia asioita kuten on Robin Entertainment Oy:n toimitusjohtaja jne.

Onko kenelläkään tietoa, miksi yhtiön johtaja vaihtui Robinin isästä äitiin ?

Vierailija
52/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin on ainoa lapsilaulaja jonka tiedän aikuistuneen noin hyvin. Kyllä hänestä huomaa hyvän taustan, kotikasvatus, ehjä koti (molemmat vanhemmat).  Robin ei retostele koti/yksityisasioitaan mediassa.  Vanhemmat eivät ole tuleet julkisuuteen antamaan kasvatus ym. metodejaan mediassa muille vanhemmille. Robin on hienosti pärjännyt tv-ohjelmien haasteissa, toimittajien tai ohjelmien juontajien typerissäkin ja tunkeilevissa kyselyissä ollessaan vielä alaikäinen lapsi.  Hän on ollut täysikäinen vasta 1/2 vuotta.                                                              

Niitä ohjelmia joita olen nähnyt, hän ei ole esiintynyt kaikkitietävänä jokaiseen kysymykseen vastauksia tehtailevana pikkuvanhana diivailijana.  Hänellä on ollut kanttia sanoa, ettei hänen ikäisensä jostain asiasta niin paljoa vielä tiedä. Tulevaista kukaan ei voi tietää, mutta tässä ja nyt voin sanoa, olevani sitä mieltä, että Robin on fiksu kaveri.  

Vierailija
53/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään tietoa, miksi yhtiön johtaja vaihtui Robinin isästä äitiin ?

Eikö tuo oo aika nimellistä touhua? Sama kai se kumpi siellä pönöttää.

Vierailija
54/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hahha, et ole paljon muissa maissa asunut sitten. Italian lisäksi monissa maissa on ihan tavallista että perheet pitävät yhtä ja lapsetkin asuvat kotona kunnes menevät naimisiin. Yhteydenpito jatkuu senkin jälkeen. Somalainen etäisyys on ennemmin poikkeus.

Jos Robin ei edes viikkoa pärjää kuvauksissa niin aika noloa. Noloa on myös jos pärjäisi ,mutta kun on niin mammanpoika että haluu hengaa äitin kanssa.

Vierailija
55/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Arttu Lindeman muutti Lapsuuden kodistaan Robinin ikäisenä hän on pärjännnyt hienosti myös urallaan vaikka äiti ei ole paapomassa jatkuvasti. 

Vierailija
56/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robin on ainoa lapsilaulaja jonka tiedän aikuistuneen noin hyvin. Kyllä hänestä huomaa hyvän taustan, kotikasvatus, ehjä koti (molemmat vanhemmat).  Robin ei retostele koti/yksityisasioitaan mediassa.  Vanhemmat eivät ole tuleet julkisuuteen antamaan kasvatus ym. metodejaan mediassa muille vanhemmille. Robin on hienosti pärjännyt tv-ohjelmien haasteissa, toimittajien tai ohjelmien juontajien typerissäkin ja tunkeilevissa kyselyissä ollessaan vielä alaikäinen lapsi.  Hän on ollut täysikäinen vasta 1/2 vuotta.                                                              

Niitä ohjelmia joita olen nähnyt, hän ei ole esiintynyt kaikkitietävänä jokaiseen kysymykseen vastauksia tehtailevana pikkuvanhana diivailijana.  Hänellä on ollut kanttia sanoa, ettei hänen ikäisensä jostain asiasta niin paljoa vielä tiedä. Tulevaista kukaan ei voi tietää, mutta tässä ja nyt voin sanoa, olevani sitä mieltä, että Robin on fiksu kaveri.  

Robinkin saa ehjästä perheestään kiittää sitä, että vanhempi sisaruksensa ei niin ehjää perhettä saanut.

Vierailija
57/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan Villegallellakin Jare mukana.

Ei ollut, kävi vain sen yhden esityksen esittämässä yhdessä.

Vierailija
58/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Arttu Lindeman muutti Lapsuuden kodistaan Robinin ikäisenä hän on pärjännnyt hienosti myös urallaan vaikka äiti ei ole paapomassa jatkuvasti. 

Ootko tosissas nyt? :DD Enkä edes tarkoita Lindemanin pärjäämistä'.

Vierailija
59/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvät välit äidin kanssa ja homma toimii, mitä ihmeellistä tuossa on. Oma mutsi on mulle vieläkin hyvä ystävä. Me käytiin mutsin kanssa aika rankkoja aikoja ja juttuja läpi, sentakia ainakin me ollaan vieläkin yhteydessä suht säännöllisesti.

Olen auttanut omaa äitiäni vaikka missä aikuisena. Yksi tapaus on jäänyt erityisesti mieleen, äitini asui kämppiksenä yhden miehen kanssa ja sain soiton mies juo viinaa, syö pillereitä ja asunnossa on mahdollisesti ase. No, minä hoidin äidille uuden asunnon johon voi mennä jo seuraavana päivänä, otin yhden korston mukaan valvomaan, että muutto sujuu rauhallisesti.

Minulle äiti on ennenkaikkea ystävä.

Vierailija
60/69 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan ongelma ei ole se, että lapset muuttaa kotoa liian myöhään, meidän kulttuurissa kotoa lähdetään melkein heti aikuisuuden kynnyksellä. Ja ei tarvitse höpistä jostain poikkeustapauksista jotka jää pyörimään koteihin, mikään normitapaus kun tuollainen ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi