Naisen heräteostokset saa nauramaan ja hyvälle tuulelle
Oli ostanut tai saanu jostain Minion jutun johon saa hammasharjat laitettua ja hammastahnakin tulee siitä jutusta. Kävin suihkussa ja naureskelin yksinään :) Mulla heräteostokset liittyy omiin harrastuksiin, tuli vain mieleen oletteko te ostanu jotain hauskaa ihan vain extemporee.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Tosta just näkee, miten miehet ajattelee vaan itseään.
Höpsistä, mä ostan kukkia usein mun naiselle. Mutta olisi hauska kuulla niistä teidän heräteostoksista.
Ap
Minä ostin tänään 30mm puuporanterän, liimapyssyn, liitinteippiä, kirveen ja macheten. Heräteostoksina.
T. Nainen
Oliko noissa jotain hellyyttävää?
vaikka ja mitä. Hamstereita, maaleja, popcorn-koneen, joulukuusen... :( Mania-kausina siis.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin tänään 30mm puuporanterän, liimapyssyn, liitinteippiä, kirveen ja macheten. Heräteostoksina.
T. Nainen
Oliko noissa jotain hellyyttävää?
Huoh, antaa olla. Eli ei voi mistään keskustella ilman, että teette riidan. Se on moro, oli viimeinen kommentti, enkä palaa ketjuun.
Ap
Ps. Tiedän, että et ole noita ostanut, kunhan haastat riitaa.
Eipä se ilo ja nauru kauan kestänyt...
Siinä sen näkee, ettei kannata perustaa onneaan materian varaan.
Vierailija kirjoitti:
vaikka ja mitä. Hamstereita, maaleja, popcorn-koneen, joulukuusen... :( Mania-kausina siis.
Hamstereita, oikein monikossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Oliko noissa jotain hellyyttävää?Huoh, antaa olla. Eli ei voi mistään keskustella ilman, että teette riidan. Se on moro, oli viimeinen kommentti, enkä palaa ketjuun.
Ap
Ps. Tiedän, että et ole noita ostanut, kunhan haastat riitaa.
Niin, eikö ole hassua. Kun miehet pilkkaavat täällä naisia 24/7 (tai siis 16/7), naiset alkavat suhtautua vihamielisesti kaikkiin miesten aloituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ilo ja nauru kauan kestänyt...
Siinä sen näkee, ettei kannata perustaa onneaan materian varaan.
:D :D
Ostin sukkahousut, ihan kevättä ajatellen.
Tosta just näkee, miten miehet ajattelee vaan itseään.