Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näettekö enneunia?

Vierailija
11.04.2017 |

Näettekö useinkin vai satunnaisesti? Tunnistatteko ennenunen jo sen nähdessänne enneuneksi vai vasta kun se toteutuu? Näkeekö joku muu lähisukulaisistanne enneunia? Millaisia enneunia olette nähneet? Liittykö tiettyihin asioihin, tiettyihin ihmisiin yms.? Voitteko nähdä enneunia tuntemattomistakin ihmisistä vai pitääkö ihmisen olla läheinen?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vapaasti saa tulkita niin toki!

(yleensä vaativat tuon vapaan tulkinnan)

Ja jos jälkikäteen saa sanoa ennustaneensa, sekin auttaa.

Vierailija
22/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te, jotka kirjoitatte näkevänne enneunia, näytiksi ennustaisi jotain lähipäivien yllättävää asiaa?

Olisi jännää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unessa (painajainen!) naisystäväni on aina joku vähän minkäkin värinen brunetti-punapää. Valveilla ollessani etsin tietoisesti vaaleaa naista, koska haluan yliopistokoulutetun rouvan. He ovat kaikki vaaleita, pitkähiuksisia ja ruumiinrakenteeltaan pitkiä sekä hoikkia. E halua vaikeuksia eli en mitään sekaväristä apukoulun tarkkailuluokan pyöreää amisnaista. 

Vierailija
24/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useita.  Ehkä pysäyttävin oli yksi niistä. Näin unta kadonneesta riinasta. Unessa riina kertoi mika morgenin tehneen hänelle pahaa. Talo jossa olimme oli vanha keltainen iki vanha rotisko jonka lähellä oli pieni pusikko ja pusikon keskellä oli paikka missä riina kertoi hänen olevansa. Tämä paikka lähin mailla. Noin tunnin ajomatkan päähän. Tapahtumapaikasta. 

Vierailija
25/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt useita.  Ehkä pysäyttävin oli yksi niistä. Näin unta kadonneesta riinasta. Unessa riina kertoi mika morgenin tehneen hänelle pahaa. Talo jossa olimme oli vanha keltainen iki vanha rotisko jonka lähellä oli pieni pusikko ja pusikon keskellä oli paikka missä riina kertoi hänen olevansa. Tämä paikka lähin mailla. Noin tunnin ajomatkan päähän. Tapahtumapaikasta. 

Korjaan koska sanasyöttö. Tämä hautapaikka ei ole tapahtuma paikan lähellä vaan tunnin ajomatkan päässä. 

Vierailija
26/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus 

Vierailija
27/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava näki enneunen tyttärensä itsemurhasta. :(

Minä samoin veljeni kohdalla. Näen harvoin enneunia, mutta joskus ja ne yleensä liittyvät menetyksiin. En välittäisi katsella niitä.

Vierailija
28/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
29/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä.

Vierailija
30/31 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa nähnyt. Kummallakaan kerralla eivät liittyneet omaan elämääni eivätkä minua kiinnostaviin asioihin.

Vierailija
31/31 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joops olen nuoruuden ex meni naimisiin ja ilmestyi kertomaan sen ennen sitä, edesmennyt sukulainen oli vihainen unessa ect.  . ...

Kaikki sellaisia mitkä pystyisi muutenkin päättelemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme