Kuolen häpeään. Vieras löysi kynteni salaatista. Monta sataa euroa hukkaan!
Pidimme grillijuhlat neljälle pariskunnalle. Kesken ruokailun yksi vieraista löysi irronneen tekokynnen salaatista. Halpiskynnet jotka itse olen liimannut. Huomasin vasta myöhemmin että yksi irronnut enkä tajunnut että ruoanlaiton yhtydessä. Vaikka kynsi oli salaatista kaikki muut lihat ym jäivät melekein kokonaan syömättä kun muiltakin meni ruokahalu. Itkettää
Kommentit (12)
Oletko kuullut kertakäyttöhanskoista? Kuusi euroa satakappaletta, riittää monen salaatin tekoon.
Grillijuhlat tähän aikaan vuodesta?
Ikävä juttu :( Kyllä tuo joskus vielä naurattaa, älä masennu liikaa. :)
Mua ei haittaa, voin tulla rääppiäisiin! :) Salaatinkin syön.
No aika herkkiä ihmisiä teillä, jos tuollaisesta menee ruokahalu :D Ite olisin vaan nypänny sen kynnen pois salaatista ja syönyt salaatin ja muutakin tarjolla olevaa hyvin mielin.
Grillijuhlat? Siis nyt hiljattain? Oispa hienoo asua jossain, jossa voi jo nyt grillailla. Tai ehkä teillä on joku kota.
Toi kynsijuttu nyt tietenkin olisi kannattunut vetää huumorilla, ellei esim. Sauli Niinistö ja Kiinan presidentti sattuneet olemaan vierainanne. Harvinaisen jäykkää porukkaa, jos nyt tollasesta fiilikset katoaa.
Tarjottiin siis grilliruokaa mutta ihan sisätiloissa syötiin ja ihan keväistä helsingissä on
Ohis, mutta meillä on grillikausi läpi vuoden ja ihan Nurmijärvellä asutaan.
Katetut terassit, avattavat lasit, terassilämmittimet, niillä ei tartte sulkea grillikautta.
Sitä paitsi viime sunnuntai oli niin lämmin ja aurinkoinen, että meidän hampurilaisbileet katettiin taivasalle ja ilman lämmittimiä, hyvin tarkeni.
Sössönsöö ja alapeukku...