37v 1 lapsen äiti haaveilee suurperheestä, onko vielä mahdollista?
Kommentit (18)
Ehdit vielä tehdä muutaman jos hyvin käy,onnea !
Tietysti turvallisinta olisi hankkia lapsia nuorempana, mutta ei se aina vaan onnistu. Nykyään onneksi raskauksia seurataan hyvin jne. turvallisissa käsissä ollaan.
Että anna palaa vaan!
Siitä vaan, mulla on monta ystävätärtä jotka ovat samoissa i' issä ja haaveilevat lapsesta.
Ja itselläkin on vielä haaveissa lisää lapsia.
T: 1 lapsen 36v. äiti.
Onko minulla enää mahdollisuutta perheeseen?
merkitystä tämän keskustelun kannalta, jos on iästä johtuva kromosomipoikkeavuuden kohonnut riski, kromosomit voi tarkistuttaa tutkimuksilla, rahalla siitä selviää ;)
Itselläni on autistinen esikoinen jonka sain 25-vuotiaana. Kolmevuotiaaksi asti oli ihan " terve ja normaali" ja sitten saatiin diagnoosi. Ja voihan lapsi olla muutenkin vammainen tai vammautua myöhemmin. Mitäs sitten teet jos vain terve lapsi kelpaa? Minä ainakin haluan suurperheen :) Plussaonnea ap!
Mieheni veli meni naimisiin ollessaan 34, vaimo silloin vuoden vanhempi eli 35. Seitsemässä vuodessa (vaimo nyt 42) ovat tehneet kolme lasta ja nyt ovat adoptoimassa Kiinasta.
Minusta suurperhe on 4 lasta. Tiedän kohonneet riskit tiettyihin kromosomipoikkeavuuksiin, mutta riskit ovat silti pienet. Olen valmis ottamaan myös vammaisen lapsen, minusta heilläkin on oikeus syntyä tähän maailmaan.
Haaveilen siis vielä 3 lapsesta.
Vierailija:
Minusta suurperhe on 4 lasta. Tiedän kohonneet riskit tiettyihin kromosomipoikkeavuuksiin, mutta riskit ovat silti pienet. Olen valmis ottamaan myös vammaisen lapsen, minusta heilläkin on oikeus syntyä tähän maailmaan.
Haaveilen siis vielä 3 lapsesta.
Olin juuri kirjoittamassa, mutta sinä ehdit ensin. Minäkin nimittäin olen 34-vuotias, miehetön sekä lapseton!!
Ja haaveilen vielä vaan ja edelleen perheestä, vaikka välillä vähän tuntuu, ettei sitä minulle tähän elämään ole tarkoitettu.... Lapsia olisin alunperin toivonut 4, mutta se haave on jo muuttunut vuosien mittaan. Jos 1-2 saisi olisin ikionnellinen!!
Mitäs sanotte, mammat? Onko mahdollista??
On mahdollista! Toimintaa vaan.
T: 37v./3 lasta
Olette ihania. Ei luovuta toivosta!
Tunnen erään naisen joka sai 35v esikoisen. Nyt 44v ja 7 lasta (yhdet kaksoset). Kaikki lapset, ainakin vielä ovat ihan terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo
Ketju on vuodelta 2006. Jos siis ap eksyy tänne niin miten mahtoi käydä, saitko haaveilemasi suurperheen?
olisko se suurperhe joku 7-lapsinen?