Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri ei vie koiraansa eläinlääkäriin

Vierailija
11.04.2017 |

Koira linkuttaa jalkaansa nyt toista vaiko peräti kolmatta päivää. Koiralla jäi tassu ovenväliin ja siitä tuli verta. Veri tuli ilmeisesti kynnestä. Töiltään ei kuulema kerkeä eläinlääkäriin. Ehdotin että minä vien jos hän maksaa, mutta sekään ei käynyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle, kotoaan pois muuttaneelle teinitytölle, riittää tai pitää olla koira. Ei sen hoitaminen ole niin tärkeää, eikä siihen ole raahaaakaan. Mutta koira pitää tietenkin olla.

Vierailija
2/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus eläinrääkkäyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa vakavalta. Jos todella pahasti mennyt, voi olla että tassu joudutaan amputoimaan jos ei hoideta tarpeeksi ajoissa. Mä uhkailisin tehdä ilmiannon eläinrääkkäyksestä jos ei suostu viemään lääkäriin. Ja vähän kyllä kuulostaa oudolta ettei anna sun viedä sitä koiraa sun puolesta... Näitkö itse mitä tassulle kävi?

Vierailija
4/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se veri tulee kynnestä, en lähtisi minäkään viemään. Kynnet voivat vuotaa useita päiviä, ellei niitä polta umpeen.

Onko koiran jalka kuitenkin paineltu, ja katsottu että kiertoradat toimii ja jalkaa pystyy liikuttamaan joka suuntaan? Onko turvotuksia?

Mikäli ei ole turvotusta, jalka liikkuu, eli nilkuttaa ja verta tulee kynnestä, niin en usko että on vielä tarvetta lääkärikäynnille.

Vierailija
5/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi kuulostaa vakavalta. Jos todella pahasti mennyt, voi olla että tassu joudutaan amputoimaan jos ei hoideta tarpeeksi ajoissa. Mä uhkailisin tehdä ilmiannon eläinrääkkäyksestä jos ei suostu viemään lääkäriin. Ja vähän kyllä kuulostaa oudolta ettei anna sun viedä sitä koiraa sun puolesta... Näitkö itse mitä tassulle kävi?

Mikä siinä kuulostaa noin vakavalta? Amputoidaanko sinunkin jalka, jos olet kolauttanut varpaasi oveen?