Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junttirokki frederik jytää...

Vierailija
23.03.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantautui sen eessä ihmismieli antautui ja minä olin titanic jättiläinen titanic..

Vierailija
2/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä muistan viiskymmen luvun joka iskelmän jo silloin opin temput joita täällä tarvitaan mä pääsin miesten tavoille jo aikanaan. Mä oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen takan on luja putka rilluvuosien

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kylmäkumijalka se reissumiehen maja on. Tule tyttö kyytiin reissumiehen kyytiin kun tyttö rinnallani istut en enää ole koditon....

Vierailija
4/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremin huumassa, yössä niin kuumassa, kellarin uumassa kuohilaita tuhat ja ne käskystä kimittävät: patsas on nyt paljastettu....

Vierailija
5/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raataja rankka tai työtön ikävissään , huominen heille synkältä aina näyttää viitsi ei kukaan lähteä mukaan jos jotain yrittää. Harva meistä on rautaa niin moni taipua saa moni omillaan ei ole oppinut toimeen tulemaan...

Vierailija
6/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahdoin itselleni liikaa, tahdoin sinut pikku tiinaa... :DD

Vierailija
7/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jälkeen jää taivaan tyttö ja neekeri en tahdo mennä muihin maisemiin kun sinut mulle annattiin kun sulla kiinteänä nään mä lantion niin mieleen tulee touhu viidakon sä täytät unelmat hurjimmat

Vierailija
8/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noki nsulaa nielustain . III siellä on se joki...

Vierailija
9/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä on tie

Vierailija
10/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin jälkeen jää taivaan tyttö ja neekeri en tahdo mennä muihin maisemiin kun sinut mulle annattiin kun sulla kiinteänä nään mä lantion niin mieleen tulee touhu viidakon sä täytät unelmat hurjimmat

Vierailija
11/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottanut siitä en sen enempää kun samaan pöytään tuli pikku pörröpää se sanoi mulle näin hei miten menee kundi sano stella vaan oi mä olen yksinäisin päällä maan ole minun kanssani niin laitetaan kaikki oikein päin. stella stella rakastella olit ihana ja ihmeellinen stella pikku stella minä olin yhtä yksinäinen minä muistan sen yön

Vierailija
12/12 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän karakorungista ajoi pekingiin orilaan kiinalainen väki joutui paniikkin torilaan .... tsihgis khan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi