Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rekkakuskien on niin raskasta sammuttaa sekä lukita auto purkutyön ajaksi??

Vierailija
11.04.2017 |

Säästyttäisiin terroriteoilta näin pienellä teolla. Eli sammuta auto, ota avaimet, ovi lukkoon ja sitten maitorullakkoa ottamaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästyttäisiin terroriteoilta näin pienellä teolla. Eli sammuta auto, ota avaimet, ovi lukkoon ja sitten maitorullakkoa ottamaan.

Terroristi joka haluaa auton hallintaansa että saa ajaa kenties kymmeniä ihmisiä kuoliaaksi ei kykene sellaiseen väkivaltaan millä saisi avaimet siltä maitorullakon kiikuttajalta?

Vierailija
22/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättääkö siis av-mamma myös fillarinsa lukitsematta?

Ja kun pirinisti sen vie, syy on yhteiskunnan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et näe mitään ongelmaa siinä että yhteiskuntaamme on tullut sellaisia uusia elementtejä jotka varastelevat rekkoja ja ajelevat niillä tahallaan ihmisten päälle? Sinulle riittää että keksitään vain konsteja jotka hankaloittavat tällaisia tekoja puuttumatta itse perimmäiseen syyhyn miksi meille on ilmestynyt tällaisia ihmisiä?

Kukahan tässä maailmassa olisi niin iso herra, että voisi komentaa Putinia ja Trumpia lopettamaan hämmentämisensä lähi-idässä. Myös Saudeja täytyy komentaa ja Israelia.

Hyvä, kun joku miettii pohjimmaisia syitä, niin ei tarvitse keskustella naurettavista "rajat kii" -ongelmanratkasuista.

Rajat kiinni on meille se perimmäinen ratkaisu. Lähi-Idässä hämmentää joku aina. Jos se ei ole ulkopuolinen niin hämmentävät ihan itse itseään. Lue historiaa.

Luepa itse. Turkki oli itse ensimmäinen häslääjä, sitten Eurooppa (Englanti ja Ranska), sitten Amerikka ja Venäjä.

Koko Lähi-idän historiaa varjostaa suurvaltojen valtataistelut startegisista sotilastukikohtien paikoista, rahasta ja öljystä.

Siellä sotien keskellä on kasvanut sukupolvia, eikä tavallisella kansalla ole mitään tekemistä sotien syntyyn.

Ääriajattelua ja liikkeitä syntyy tottakai, kun tällaisissa olosuhteissa elää sukupolvien ajan.

Vierailija
24/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et näe mitään ongelmaa siinä että yhteiskuntaamme on tullut sellaisia uusia elementtejä jotka varastelevat rekkoja ja ajelevat niillä tahallaan ihmisten päälle? Sinulle riittää että keksitään vain konsteja jotka hankaloittavat tällaisia tekoja puuttumatta itse perimmäiseen syyhyn miksi meille on ilmestynyt tällaisia ihmisiä?

Kukahan tässä maailmassa olisi niin iso herra, että voisi komentaa Putinia ja Trumpia lopettamaan hämmentämisensä lähi-idässä. Myös Saudeja täytyy komentaa ja Israelia.

Hyvä, kun joku miettii pohjimmaisia syitä, niin ei tarvitse keskustella naurettavista "rajat kii" -ongelmanratkasuista.

Mistä lähtien Uzbekistan on Lähi-Itää?

Vierailija
25/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä olet veneilemässä ja joudut sellaiseen myrskyyn että veneeseesi tulee reikä ja se on vaarassa upota niin sen sijaan että sinä paikkaisit reiän sinä alat viestitellä maailman säätieteilijöille siitä että heidän sääennusteensa oli huono. Tervemenoa Ahdin valtakuntaan.

Vierailija
26/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti menee 41/29

Jonkun pitäisi oikeasti laittaa sanomalle viestiä miten perseestä palsta modet on.

Aavee on syvältä,katsokaa nyt viestien lukumääriä.

Vierailija
27/27 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä pahaa aikaan vaikka ajamalla mopoautolla päiväkodin pihaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi