Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unen näkeminen heti nukahtamisen jälkeen. Näkeekö muut? Entä näkeekö muut unia, joissa tietää näkevänsä unta?

Vierailija
10.04.2017 |

Olen aina nähnyt unia välittömästi nukahtamisen jälkeen. En edes tiennyt sen olevan harvinaista, kunnes jostain luin. Tiedän tämän ihan kelloa katsomalla. Illalla tai aamulla. Jos vaikka torkutan herätyskelloa, saatan nähdä siinä välissä pitkän unen. Siis muutaman minuutin nukahtamisen aikana. Sama illalla. Jos olen vaikka nukahtanu puoleksi tunniksi ja herään jostain syystä, olen jo nähnyt unen.

Joskus näen myös unia, joissa tajuan näkeväni unta. Yleensä silloin tietoisesti teen jotain ihmeellistä, yleensä lähden lentämään siis ihan vain räpyttelemällä käsiä sivulla. Tuollaisissa unissa kykenen myös herättämään itseni unesta tarkoituksella. Kerron siis itselleni unessa, että tämä on unta, herää. Ja herään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näen unta joskus jopa pienen hetken ennen nukahtamista, se on kyllä jännä tunne.

tiedän vanha keskustelu... mutta tietääkö joku täällä tästä ilmiöstä lisää. Yritin googlettaa mutta ei löydy oikeen mitään muuta kuin valveuni ja sitä tuo ei ole, jos silmät ovat kiinni kun unta näkee.

Vierailija
22/23 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tietää että unta on jos panemaan meinaa päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
21.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä tiedän näkeväni unta, niin silloin teen unessani mitä mieleen juolahtaa, koska sillä ei ole mitään vaikutusta todellisuudessa. Valitettavasti en ole nähnyt tietoisia unia pitkään aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi