Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tätä elämää jaksaa, kun ei ole läheisyyttä, seksiä, kosketusta, rakkautta ei mitään

Vierailija
10.04.2017 |

Kaipaan ihan hirveästi rakkautta ja toisen ihmisen kosketusta ja kaikkea sitä, mitä rakkaus tuo tullessaan. Hymyä ja silmiin katsomista, halauksia ja kaikkea.
Olen kuolleessa liitossa eikä meillä ole mitään noista. Kukaan ei voisi kuvitellakaan miten etäisiä ollaan mieheni kanssa. Erokin olisi ihan turha, kun en tapaa missään ikinä miehiä, niin ei elämä tästä muuttuisi mihinkään.

En edes muista miltä tuntuu suudella. Tai halata tai olla lähekkäin jonkun kanssa.

Miksi tämä elämä menikin näin? :(

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivasti menee yksin elellessä. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
2/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan ihan hirveästi rakkautta ja toisen ihmisen kosketusta ja kaikkea sitä, mitä rakkaus tuo tullessaan. Hymyä ja silmiin katsomista, halauksia ja kaikkea.

Olen kuolleessa liitossa eikä meillä ole mitään noista. Kukaan ei voisi kuvitellakaan miten etäisiä ollaan mieheni kanssa. Erokin olisi ihan turha, kun en tapaa missään ikinä miehiä, niin ei elämä tästä muuttuisi mihinkään.

En edes muista miltä tuntuu suudella. Tai halata tai olla lähekkäin jonkun kanssa.

Mun liitto oli tuollainen ja koitin vaikka mitä sen parantamiseksi mutta miestä ei kiinnostanut mikään vuosien saatossa. Sitten muuttikin pois, erottiin ja mies perusti uuden perheen. Tuosta on nyt neljä vuotta aikaa eikä mikään ole muuttunut eron myötä. Edelleen kaipaan läheistä parisuhdetta ja rakkautta mutta ilmeisesti se nyt ei vaan mun kohdalla ole tarkoitus. Nyt yritän keskittyä terapeutin neuvoon että kaikki eivät saa parisuhdetta ja mun kannattaa nyt keskittyä vaan itseeni, ja toteuttaa omia mielihalujani ja pyrkiä kokonaan pois siitä luulosta että parisuhde on avain onnellisuuteen. Ei se kuulemma ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä tässä käytännössä elelenkin, mutta ei mene kivasti.

ap.

Vierailija
4/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te jotain läheisyys/seksiaddikteja, vai mistä on kyse?

Vierailija
5/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali uli uli. Valittaminen täällä ei ainakaan tilannetta paranna eikä tuo negatiivinen asennekaan.Jos sä olet sitä mieltä ettei mitään kivaa tapahdu, mitään kivaa ei tapahdu Älä ole aasi, vaan toimi!

Vierailija
6/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehellesi että haluat läheisyyttä. Hän haluaa varmasti myös. Kaikki ihmiset haluavat. Sinulla kuitenkin on mies! Ja hän on kanssasi yhdessä. Itse olen kohta kaksi vuotta ollut sinkkuna ja oli ihan taivaallista kun yksi mies silitti minua noin viikko sitten. Se kosketus kesti alle minuutin mutta oli aivan ihanaa. Voisin melkein hankkia yhden illan jutun vaan sen takia että koskettaminen ja läheisyys tuntuu niin hyvältä mutta en haluaisi seksiä vento vieraan kanssa.

Voisit aloittaa koskemaan miestäsi ihan vähän. Hiero vaikka hänen hartioita tai halaa. Pyydä että hän hieroo sinun jalkoja.

Vierailija
7/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä mies on tilanteesta?

Vierailija
8/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu miehellesi että haluat läheisyyttä. Hän haluaa varmasti myös. Kaikki ihmiset haluavat.

Eivät halua. Minä esimerkiksi en kaipaa läheisyyttä ollenkaan tuossa perinteisessä mielessä. Olen sinkku, asun yksin, enkä halua koskaan asua kenenkään kanssa, tai olla parisuhteessa. Seksi on mukavaa silloin tällöin, siihen on pari hyvää ystävää olemassa. Mutta seksinkään jälkeen en kaipaa mitään hellimistä tai lähekkäin oloa. En voisi sietää kyhjäämistä jossain sohvalla kylki kyljessä, se on jo ajatuksena tuskastuttava.

Vierailija
9/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu miehellesi että haluat läheisyyttä. Hän haluaa varmasti myös. Kaikki ihmiset haluavat. Sinulla kuitenkin on mies! Ja hän on kanssasi yhdessä. Itse olen kohta kaksi vuotta ollut sinkkuna ja oli ihan taivaallista kun yksi mies silitti minua noin viikko sitten. Se kosketus kesti alle minuutin mutta oli aivan ihanaa. Voisin melkein hankkia yhden illan jutun vaan sen takia että koskettaminen ja läheisyys tuntuu niin hyvältä mutta en haluaisi seksiä vento vieraan kanssa.

Voisit aloittaa koskemaan miestäsi ihan vähän. Hiero vaikka hänen hartioita tai halaa. Pyydä että hän hieroo sinun jalkoja.

Ongelma on se, ettei ole rakkautta. En halua läheisyyttä keneltä tahansa vaan haluaisin rakkautta. Olisi ihana olla ihmisen kanssa, jota rakastan ja joka rakastaa minua.

ap.

Vierailija
10/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää voin tulla antaan sulle seksiä.

Vierailija
11/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun liitto oli tuollainen ja koitin vaikka mitä sen parantamiseksi mutta miestä ei kiinnostanut mikään vuosien saatossa. Sitten muuttikin pois, erottiin ja mies perusti uuden perheen. Tuosta on nyt neljä vuotta aikaa eikä mikään ole muuttunut eron myötä. Edelleen kaipaan läheistä parisuhdetta ja rakkautta mutta ilmeisesti se nyt ei vaan mun kohdalla ole tarkoitus. Nyt yritän keskittyä terapeutin neuvoon että kaikki eivät saa parisuhdetta ja mun kannattaa nyt keskittyä vaan itseeni, ja toteuttaa omia mielihalujani ja pyrkiä kokonaan pois siitä luulosta että parisuhde on avain onnellisuuteen. Ei se kuulemma ole.

Ei varmasti mikään yksittäinen asia ole avain onnellisuuteen, mutta mitä se terapeutti sitten ohjeistaa? Ihmiset ovat myös erilaisia. Yhdelle parisuhde ja läheisyys voi olla paljon tärkeämpiä asioita kuin jollekin toiselle. Mitäs terapeutti tästä tuumaa?

Vierailija
12/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei me jutella. Näin on mennyt jo monta vuotta.

ap.

Vierailija
13/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko ap:n oli ottaa jännämies?

Olisit aikanaan kun olit vielä nuori, kaunis, puhdas ja koskematon valinnut puolisoksesi kiltin miehen. Romantiikkaa, hellyyttä, rakkautta ja läheisyttä olisit saanut osaksesi koko elämäksesi.

Oma vika oma sika.

Vierailija
14/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko ap:n oli ottaa jännämies?

Olisit aikanaan kun olit vielä nuori, kaunis, puhdas ja koskematon valinnut puolisoksesi kiltin miehen. Romantiikkaa, hellyyttä, rakkautta ja läheisyttä olisit saanut osaksesi koko elämäksesi.

Oma vika oma sika.

Tai sitten otinkin sen kilttimiehen ja hän ei sytytäkään?

Ärsyttää tuo jännämies/kilttimies jankkaus täällä.

ap.

Vierailija
15/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän mä tässä käytännössä elelenkin, mutta ei mene kivasti.

ap.

Oletko harkinnut rakastajan /vakipanon hommaamista? Mm. nettitreffit on täynnä halukkaita. On fiksumpaa erota ensin, edes jo se asumisero. Tai jos et halua erota, niin ehdota miehellesi vapaata avioiliittoa; kai te nyt sen verran kommunikoitte, että keskustelua syntyy?  Kahden aikuisen liitto ulkopuolisilla rakastajilla kummallekin on myös ihan ok juttu.

Vierailija
16/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ois rakastaja? Vai ootko pahastikin rupsahtanut jo?

Vierailija
17/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshierojan lämmin ja jämäkkä kosketus... Ai että! Suosittelen tilanteessasi

Vierailija
18/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ei me jutella. Näin on mennyt jo monta vuotta.

ap.

Ahaa, olisi kannattanut lukea koko ketju. Ette puhu toisillenne.

Sitten kirjoitat kirjeen sille puolisollesi, ja ilmoitat, että muutat avioliittonne avoimeksi liitoksi (perusteluina seksittömyys, läheisyyden ja yhteyden puuttuminen), ja että annat tietysti saman oikeuden hänelle. Ja loppuuun laita, että jos ei sovi, niin ilmoita  - pistetään eropaperit sitten vetämään.

Ole nainen ja ota vastuu elämästäsi ja onnestasi!   Lopeta passiivisuus ja ajelehtiminen!  Tai jos et lopeta, niin lopeta kitinä.

Vierailija
19/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa tai koira. Saat takuuvarmasti läheisyyttä, kosketusta ja rakkautta. Seksipuolen hoitelet kätevästi itse. Problem solved.

Vierailija
20/54 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottanut miehelle avointa suhdetta, mutta ei siihen tullut mitään ratkaisua. Toisekseen, ei sekään mitään hyödyttäisi, kun en niitä miehiä missään koskaan tapaa. En käy koskaan missään, kun ei ole edes kavereita. Voi, mikä onneton elämä.... Mutta töissä on vain naisia, vapaa-ajalla käyn vain ruokakaupassa. Nettideittailu ei innosta, kun kaikki hakee vain seksiä.

Nyt on niin kauhea itsesääli olo, että rukuti ruikuti kitinää tulee nyt vain.

ap.