Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa. En muistanut, että huoltomiehet on tulossa.

Vierailija
10.04.2017 |

Heräsin niiden tuloon, ja kämppä oli ihan sotkuinen.... 😬

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran kakalla kun huoltomiehet tuli. Ne koputteli sitten vessan oveen, että pitäis päästä sinne tekemään niitä huoltohommia. Huusin niille, että no voitteko oottaa ihan hetken, on tässä asiat kesken. Vastaus oli että ei keretä ootella ja sitten ne vaan lähti. :D

Vierailija
22/27 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina siivoan ennen kuin ne tulee.... yleensä muulloin kämppäni on sekainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi viime viikolla näin kolmena aamuna. Olin mennyt nukkumaan aina joskus aamuviideltä tai -kuudelta, kunnes jokusen tunnin päästä heräsin ovikellon soittoon. Ensimmäisellä kerralla ehtivät avata yleisavaimella oven, kun en tajunnut, että siellä on huoltomies. Luulin ekan päivän jälkeen, että olivat tehneet kaikki tarvittavat työt, mutta ei, seuraavana aamuna tulivat taas. Ja kolmantena aamuna oli vielä joku tarkastuskäynti, jolloin ilmeisesti joku työnjohtaja kulki kaikki asunnot läpi pyytämässä kuittauksia asukkailta, että työt on suoritettu.

Asun pienessä yksiössä ja sänky on parin metrin päässä kotiovelta ilman mitään näköestettä. Joo ja nukun ilman vaatteita. Minä sitten aina jonnekin keittokomeroon kiskomaan ensimmäisenä käteen sattuvia vaatteita ylle. Yksi näistä kävijöistä totesi, että "Yövuorolainen?" Sanoin, että joo, vaikka en edes ole :D

Vierailija
24/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, olen ammatissa, missä käydään kartoittamassa ihmisten koteja esim. tulevia remontteja varten. Sun ihan sotkuinen on luultavasti ihan jotain muuta. Pahin, mitä olen nähnyt on sellainen, että pelotti mennä kengätkään jalassa. Ei luultavasti siivottu pariin vuoteen millään tavoin. Tuontityöläisten kimppakämppä. Piti saada nähdä missä lämpölinjat kulkee, mutta ei meinannut löytyä sen rojun alta. (Muutin tarinasta pieniä yksityiskohtia, ettei tunnisteta). 

Vierailija
25/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju 😂

Kyllähän näitä vaan sattuu :D :) :)

Vierailija
26/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin äskettäin putkiremonttia. Remonttimiehet olivat sitten tyhjentäneet yhden keittiön kaapin, kun oli pitänyt vetää putket sieltä kaapin sisältä. Eipä siinä mitään, mutta se kaappi oli juuri se, mihin meillä säilötään kaikki tyhjät kaljatölkit ja siideri-, viini- ja viinapullot odottamaan pullonpalautukseen vientiä. Edellisestä pullonpalautusreissusta oli jo vierähtänyt tovi, joten kaappi oli melko täynnä. Siihen olivat sitten remonttimiehet asetelleet kaikki pullot sievästi keittiön nurkkaan näytille, että varmasti käy kaikille selväksi paljonko viinaa isäntäväki kiskoo.

Sen jälkeen tulikin kummasti asiaa pullonpalautusautomaatille.

Vierailija
27/27 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kerran edes heränny, kun huoltomies oli (todennäköisesti) soitellut ovikelloa, tullut omilla avaimilla sisään ja rempannut keittiön hanan. Varmaan oli eteiseen nähnyt, että joku nukkuu makkarissa ihan koomassa. Kumma ettei jotain ruumisautoa soittanu paikalle. Itse olin siis töissä, ja illalla vaan huomattiin että hana on vaihettu ja mies ei tienny siitä mitään.