Nolottaa. En muistanut, että huoltomiehet on tulossa.
Heräsin niiden tuloon, ja kämppä oli ihan sotkuinen.... 😬
Kommentit (27)
Noh, eiköhän ne huoltomiehet ole nähneet aika monenlaista sotkua ihmisten asunnoissa, niin tuskimpa sinun sotkut paljoa hetkautti. :D
Eiköhän huoltomiehet mene samaan kategoriaan lääkäreiden kanssa: kaikki on jo nähty ja kuultu.
Nyt menetti varmaan yöunensakin...
Mitäs tuosta, minä olin uima-altaassa alasti, kun remonttimiehet tulivat takapihan auki jätetystä portista.
Mulla jäi kph:een pöydälle dildo kun huoltomies tuli tsekkaamaan pattereita :D
Joko teit facebook jaon, soitit iltapäivälehtiin ja varasit ajan terapiaan?
Voimia tämän tragedian käsittelyyn.
Olin aikanaa ikkunafirmassa töissä ja kotikäynnit oli asiakkaalle yleensä kiusallisia "sotkuongelman" vuoksi (kaikenlaiset selitykset ja anteeksipyynnöt kuulleena). Eihän me sinne mitään tupatarkastusta olla menossa tekemään, vaan hoitamaan sitä remonttikohdetta. Saattaa sieltä paikanpäältä jäädä mielikuva tavarapaljoudesta tmv, mutta mitä välii - ei anneta sen haitata..
Tiedän tuon tunteen. Kerran makasin järkyttävässä krapulassa ja ovikello soi. En avannut ja sitten kuulin, kun ovi avattiin. Sieltä sitten saapui huoltomies ja nolona sanoi: Mä tulin vaan helottaan. Jostain ikkunajutuista oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän huoltomiehet mene samaan kategoriaan lääkäreiden kanssa: kaikki on jo nähty ja kuultu.
Mitä sitten? Se tunne (häpeä tai nolous tms.) ei ole lääkärin tai huoltomiehen päässä vaan sen toisen ihmisen. Siihen ei vaikuta mitenkään se, onko toinen nähnyt samaa ennen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Se tunne (häpeä tai nolous tms.) ei ole lääkärin tai huoltomiehen päässä vaan sen toisen ihmisen. Siihen ei vaikuta mitenkään se, onko toinen nähnyt samaa ennen vai ei.
Se toinen ihminen hoitaa sitten päänsä kuntoon. Tai opettelee pitäämään kämppänsä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran kaksi käytettyä kortsua vielä sängyn vierellä lattialla, kun tulivat aamulla kuntotarkastusta tekemään :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole dildolle ihan luonteva paikka pesun jälkeen? Kummallisempaa se olisi nähdä pesemätön dildo keittiön pöydällä.
Ja tyhjäämään sen kaapin joka tiskialtaan alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sillä on aika iso merkitys asian käsittelyssä ja unohtamisessa, kun se nolostus on jo sattunut.
Mulla oli kerran toinen huoltomies jo hommia hoitamassa kun toinen tuli ovesta sisään omilla avaimilla. No ne teki homman sit kahdestaan. Olin enemmän kuin tyytyväinen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuosta, minä olin uima-altaassa alasti, kun remonttimiehet tulivat takapihan auki jätetystä portista.
Missä leffassa tuo oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole dildolle ihan luonteva paikka pesun jälkeen? Kummallisempaa se olisi nähdä pesemätön dildo keittiön pöydällä.
Mistä päättelit että se oli pesty :D jollekin voisi käydä vaikka niin että on menossa pesemään mutta tulee joku keskeytys ja muovimuna jää lojumaan sinne nimenomaan likaisena/limaisena. Ja itse en ainakaan jätä leluja kuivumaan mihinkään näkyvälle paikalle...
Vierailija kirjoitti:
Ja tyhjäämään sen kaapin joka tiskialtaan alla.
Ja tästä syystä he ovat aikataulustaan myöhässä. Korvaatko sinä menetetyn ajan?
Haha, mulla käy noin joka kerta! :D