Julistan tämän nyt täälläkin - Tulin uskoon viikonloppuna
Ihanan vapaa ja rauhallinen olo, niinnuin jokin isohko kivi olisi vieritetty hartioiltani pois.
En koskaan ajatellut tulevani uskoon, mutta Jeesus kutsui minua ja antoi minulle merkin, Jeesus halusi, että minä uskon. Olen kiitollinen. Kiitos rakas taivaan isä!
Siunausta kaikille maanantai päivään!
M20
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jeesus ei kutsu kaikkia? Itse haluaisin tulla uskoon, mutta en vaan saa itseäni uskomaan. Tuntuu turhalta ja teennäiseltä yrittää. Olisi kiva olla rauha sielussa tai jotain.
Rukoile Isä meidän ja kokeile jos tällä vaikutusta asiaan. Toivottavasti löydät uskosi.
Kaikkea hyvää sinulle aapee. Olet saanut ilkeitäkin vastauksia, mutta se vaan kertoo kirjoittajan pahasta olosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jeesus ei kutsu kaikkia? Itse haluaisin tulla uskoon, mutta en vaan saa itseäni uskomaan. Tuntuu turhalta ja teennäiseltä yrittää. Olisi kiva olla rauha sielussa tai jotain.
Ajattelusi panee vielä vastaan. Sinun pitää vaientaa epäilysi äänet ja sokeasti uskoutua lämpimille ajatuksille Jeesuksesta. Saat rauhan sieluusi jos suostut elämään hyväntahtoisessa valheessa. Pieni hinta ikuisesta auvoisuudesta!
Ymmärtääkseni Jeesus on opettanut, että se, joka pyytää uskoa sydämeensä, sen saa. t. kristillisen kasvatuksen saanut ja Raamattua lukenut ateisti
Ota yhteyttä sairaalaan ja hoita mt ongelmat heti, ennen kuin ne pahenevat. Olet vielä kasvamassa lapsesta aikuiseksi ja aivosi kehitys on vielä kesken.
Korjatakseni vielä, kyllä, minä olin ateisti. Nuorempana oli hakemista, uskoakko Jumalaan vaiko ei.
Ateistithan eivät yleensä rukoile, totta, mutta ateistisuuteni olikin jo horjunut pitkään ja olin suunnitellut rukoilevani, koska olin neuvoton. Olen niin rikki, että ajattelin kokeilla rukoilua ja antaa itseni sekä uskoni Jeesukselle. Niin siinä sitten kävi, minä tunsin sen voiman, jota ei vain osaa kuvailla.
Ap
Onneksi olkoon ap. Varmasti tuntuu helpottavalta uskoa johonkin suurempaan, ei tarvitse miettiä mitään kysymyksiä enään, kun kaikki vastaukset on valmiiksi kirjoitettu :)
T: Agnostikko.
Vierailija kirjoitti:
On myös ihmisen teko ei pelkästään Jumalan, rauha ei aina ole itsetarkoitus. Tuollaista minullekin yritettiin syöttää kun pyysin apua, me olemme erilaisia, voi tuntea rauhaa rukouksessa mutta on hyväksyttävä ei pelkästään itseään vaan myös että elämä on taistelua. Jeesuskin oli usein rauhaton.
Oliko ensimmäinen kerta kun tulit Uskoon? Mitä muita nimiä listaltasi löytyy, keneen olet tullut. Poikarakkaus on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle aapee. Olet saanut ilkeitäkin vastauksia, mutta se vaan kertoo kirjoittajan pahasta olosta.
Kiitos! Tosiaankin suututtaa nämä ilkeilijät jotka eivät suostu pelaamaan samaa roolipeliä. Itsenäinen ajattelu ilman kuviteltua ylempää ohjausta aiheuttaa vaan pahuutta.
Kaikkea hyvää sinulle.
Se, mikä näissä uskoon tulemisissa on aina mietittänyt on, että ne tapahtuvat aina kun ihminen on ihan pohjalla. Minäkin tulisin ihan mielelläni uskoon, ja olen rukoillutkin ja vaikka mitä, mutta ilmeisesti minulle menee (nykyään) liian hyvin eli en ole kiinnostava Jeesukselle? Tulee väkisinkin mieleen, että uskoon tuleminen olisi jokin ihmisen omien aivojen tuotos, luotu lohdutus, viimeinen oljenkorsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea hyvää sinulle.
Se, mikä näissä uskoon tulemisissa on aina mietittänyt on, että ne tapahtuvat aina kun ihminen on ihan pohjalla. Minäkin tulisin ihan mielelläni uskoon, ja olen rukoillutkin ja vaikka mitä, mutta ilmeisesti minulle menee (nykyään) liian hyvin eli en ole kiinnostava Jeesukselle? Tulee väkisinkin mieleen, että uskoon tuleminen olisi jokin ihmisen omien aivojen tuotos, luotu lohdutus, viimeinen oljenkorsi.
Uskoon tuleminen on nimenomaan sellainen viimeinen oljenkorsi, joka on pelastanut monta itsemurhaa hautonutta, alkoholistia ja paatunutta rikollista. Voidaan siis todistaa, että uskoon tuleminen yhteiskunnallisesti tuonut hyvää ja yksilötasolla jopa konkreettisesti pelastanut henkiä!
Järjestelmän toimiminen ei vaadi sen perustumista mihinkään totuuteen. Suuri osa ihmisistä on valmis huijaamaan itseään jos vaan maailman vahvin mielikuvituskaveri tulee jakamaan taakan.
Minä ainakin olen tullut uskoon ilman mitään kriisiä. Ihan turha tuputtaa näkemystä että uskovaiset olisivat kaikki narkkeja tai alkkiksia tai alempaa kastia. Totuus on juuri toisinpäin. Silti tunnemme ainoastaan laupeutta teitä poloisia kohtaan.
Ajattelusi panee vielä vastaan. Sinun pitää vaientaa epäilysi äänet ja sokeasti uskoutua lämpimille ajatuksille Jeesuksesta. Saat rauhan sieluusi jos suostut elämään hyväntahtoisessa valheessa. Pieni hinta ikuisesta auvoisuudesta!