Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin ja miten kerroit sukulaisille avioerosta?

Vierailija
10.04.2017 |

En ole vanhempieni kanssa läheinen, soittelimme viikonloppuna ensimmäisen kerran tänä vuonna. Olen todennäköisesti eroamassa ja asun väliaikaisesti eri osoitteessa. En saanut sanottua vanhalle äidilleni vielä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin alkoholistimieheni niin, että muka lähdin käymään lasten kanssa äidillä, mutta en ikinä tullut takaisin. Siinä se tuli kerrottua, kun itkin äidille että saadaanko jäädä muutamaksi yöksi.

Vierailija
2/8 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut, asun ulkomailla ja tapaan sukulaisia ensi vuonna. Sitten voin kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin käymään kotona, ja kysyin äidiltä, voiko mummin tyhjässä asunnossa asua jonkun aikaa, että tilanne on nyt tämmöinen, että ero tulee, kun mies pettää. Mummi oli muistisairas ja ollut jo puoli vuotta palvelutalossa, ja asunto oli iso saunallinen neliö.

Äiti selvitti asiaa enon ja siskonsa kanssa ja heille se oli ok. Maksoin vastikkeen ja muut kulut asumisajaltani. En kuvitellutkaan jääväni sinne asumaan, vaan kolme viikkoa erohakemuksen jälkeen ostin jo asunnon ja tehtiin sinne remppa (otin heti alkuun vuoden lyhennysvapaan, että selvisin kuluista) Asuttiin kesästä kevääseen, ja päästiin muuttamaan.

Mummi kuoli  vuotta myöhemmin. 

Vierailija
4/8 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin äidille ja luotan siihen että hän kertoo lähisuvulle. en itse ole sukulaisten kanssa juuri tekemisissä.

Vierailija
5/8 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ero jo virallinen? Paperit lähetetty ja harkinta-aika lusittu?

Vierailija
6/8 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko pisti minut kertomaan. Ihan ok isonsiskon homma.

Vierailija
7/8 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljellä oli jo talostaan tarjous vetämässä kun kertoi.

Vierailija
8/8 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen asia se oli, en muista. Aikuinen ihminen olen.