Helsinkiläiset valitsivat sitten pormestarikseen entisen nuoririkollishuligaanin, pahoinpitelijän ja rattijuopon
Kommentit (64)
Onko tietoa onko Vapaavuorta vastustavia mielenosoituksia tulossa?? Itse olen valmis barrikadeille!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Vapaavuoren kanta suurmoskeijaan?
Ehdottoman kielteinen. Loistavaa!
Vierailija kirjoitti:
Jan pormestariksi on ainoa hyvä asia näissä vaaleissa, herran jestas tuota läpimenijöiden listaa Helsingissä.
Helsingiläiset äänestivät väärin!
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että Vapavuoren valinnalla saadaan torpattua suurmoskeijahanke. JESSSS!!!
Ja siihen ei natsikääpiöpersuilla ole osaa eikä arpaa! JEEEEEESSSSSS!
Perussuomalaisten lähtölaskenta on alkanut nyt todenteolla. Kahdessa vuodessa öykkäreiden kannatus vielä puolittuu. Hyvä Suomi ja suomalaiset!
Ei Sinnemäkeä eikä moskeijaa. Ihanaa!
Onko päivämäärä lyöty lukkoon sille Raision-marssille?
Porvari kirjoitti:
Jee! Korkkasin jo shampanjan! 🍾
Varros vaan. Jan juo sen(kin).
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten lähtölaskenta on alkanut nyt todenteolla. Kahdessa vuodessa öykkäreiden kannatus vielä puolittuu. Hyvä Suomi ja suomalaiset!
Ja pyh. Täysin ansaittu notkahdus kannatuksessa, mutta ei mitään mitä muutaman vuoden punavihreä politiikka ei korjaisi.
IHANAA LEIJONAT IHANAA! On tää niin makea voitto. Aaaaaa että! <3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö puuttuu luetelluista tuomioista. Vapaavuorella ei näin ollen olisi mahdollisuuksia Perussuomalaisissa.
Mutta esim. RKP:ssä, SDP:ssä ja Vihreissä olisi.
Perussuomalaiset lasten ja nuorten asialla.
Urjala, Alavus, Seinäjoki jne.
Odotan innolla tuloksia noilta paikkakunnilta. : D
Pedopersut taisivat menettää tavallisten ihmisten luottamuksen vähän joka puolella maata.
Vierailija kirjoitti:
IHANAA LEIJONAT IHANAA! On tää niin makea voitto. Aaaaaa että! <3 <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Minä luulin, että leijona-juntit äänestäisivät persuja, mutta ei näköjään.
100X parempi kuin Sinnemäki. Olen ihan tyytyväinen valintaan.
Vierailija kirjoitti:
Porvari kirjoitti:
Kyllä sitä riittää Jannellekin.
Porvari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porvari kirjoitti:
Kyllä sitä riittää Jannellekin.
Katsokaa ettei lähde rattiin sen jälkeen kun ne 3 pulloa on vedetty.
No, jos toinen vaihtoehto on teiniäiti, Ultra Bran laulaja, niin enpä tiedä, onko Vapaavuori huonompi vaihtoehto... Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Mestari tulee puikkoihin ja alkaa persujen pitkä kulta-aika.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi siitä henkilöstä tulee muutenkin todella pahat kriminaalivibat. Tausta yhdistettynä tuohon pyrkyriyteen = todennäköisesti narsisti.
Poliitikoista iso osa on narsisteja.
Jan Vapaavuori kannatti Malmin lentokentän purkamista. Ainoa hyvä puoli siinä tyypissä. Pormestarina hän on suuri riski. Vähän kuin Donald Trump USA:n pressana. Onneksi pormestarilla ei ole yhtä paljon valtaa.