Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsinkiläiset valitsivat sitten pormestarikseen entisen nuoririkollishuligaanin, pahoinpitelijän ja rattijuopon

Vierailija
09.04.2017 |

Jan Vapaavuori ei ole minun pormestarini!

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Vihervaleen puoluetoveria ei haluta

Vierailija
22/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan Vapaavuori ei ole minun pormestarini!

Jokaisella on vapaus valita asuinpaikkansa. Kyllähän se on surkeaa, kun naapurisi ja monet muut eivät ajattele juuri samalla tavalla kuin sinä. Demokratiassa on huonona puolena, ettei ihan jokainen ole kuitenkaan diktaattorikaan, vaikka meillä on valta. Toistenkin näkemyksiä on syytä oppia huomioimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle henkilökohtaisesti ihan sama, onko joku entinen nuorisorikollinen tai nykyinen narsisti, kunhan hoitaa hommansa hyvin.

Edes ennustajat eivät voi tietää, miten tulee käymään, riski tyyppi lopulta. Toivotaan parasta! Kyllähän me kaikki muutumme matkan varrella :) Eli hoitaako hommansa hyvin?

Kumman valitsisit, jos pormestariehdokkaina olisivat Jari Aarnio ja Anneli Auer?

Vierailija
24/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan pormestariksi on ainoa hyvä asia näissä vaaleissa, herran jestas tuota läpimenijöiden listaa Helsingissä.

Vierailija
25/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle yksikin kokkari jolla ei ole psykopaattisia piirteitä... ääretöntä pyrkyryyttä. Kuka helvata niitä oon Hgissä äänestänyt? Yksityistetään ihan kaikki, jooko. On se hyvä saavutus kun saadaan pari uutta kartanoherraa maahan verorahoilla.

Psykiatrianko ylitohtoriko siellä puhuu? Saako sen oppiarvon nykyään vihreiden saunailloissa? Kai te sentään lämmitätte saunan puhtaalla palamisella vaikka kotimaisilla puilla käänteispalolla, ettekä Hanasaaren hiilillä?

Vierailija
26/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaan nähdään jännämiehen jännyyden voima

Vierailija
27/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle henkilökohtaisesti ihan sama, onko joku entinen nuorisorikollinen tai nykyinen narsisti, kunhan hoitaa hommansa hyvin.

Edes ennustajat eivät voi tietää, miten tulee käymään, riski tyyppi lopulta. Toivotaan parasta! Kyllähän me kaikki muutumme matkan varrella :) Eli hoitaako hommansa hyvin?

Kumman valitsisit, jos pormestariehdokkaina olisivat Jari Aarnio ja Anneli Auer?

Nyt kunnon perusteluita, että voit verrata näitä, kiitos!

Vierailija
28/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö puuttuu luetelluista tuomioista. Vapaavuorella ei näin ollen olisi mahdollisuuksia Perussuomalaisissa.

Sinäkö luulet, että sinä pärjäisit jossain taustallasi? Ihan turha trivialisoida tuollaista kaameaa tapahtumaa loanheittoosi.

Vierailija
29/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut hänet kerran.

Ihan ok tyyppi muuten, mutta haluaa kasvattaa Helsinkiä.

Tai ainakin silloin oli sitä mieltä, että lisäasukkaat ovat hyväksi.

Itse pitäisin väljemmästä kaupungista, jossa lapsillakin on kontrolloimatonta tilaa.

Vierailija
30/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aarnio.

Vierailija
31/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvari kirjoitti:

Jee! Korkkasin jo shampanjan! 🍾

Sitä kuuluu sitten juoda kolme pulloa kerralla. Veronmaksajien piikkiin ja ihan vaan "työpalaverin" merkeissä.

Vierailija
32/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on sairasta porukkaa tässä ketjussa. Mistä hullujenhuoneesta te kaikkia mahdollisia muita haukkuvat olette karanneet? Luuletteko edustavanne Sinnemäkeä näillä puheilla ja tällä katkeruudella?

Vierailija
33/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö puuttuu luetelluista tuomioista. Vapaavuorella ei näin ollen olisi mahdollisuuksia Perussuomalaisissa.

Mutta esim. RKP:ssä, SDP:ssä ja Vihreissä olisi.

Vierailija
34/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvari kirjoitti:

Jee! Korkkasin jo shampanjan! 🍾

Sitä kuuluu sitten juoda kolme pulloa kerralla. Veronmaksajien piikkiin ja ihan vaan "työpalaverin" merkeissä.

Totta, mutta ainoastaan vihreässä seurassa.

Vierailija
35/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vihreiden ajaman jihad-keskuksen toteutuminen nyt vaarassa?

- Loistavaa, jos näin on!  Ei Vapaavuori ainakaan niin suuri rikollinen voi olla kuin islamisti-terroristit.

Vierailija
36/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset eivät sitten valinneet keskisormennäyttäjää:

http://www.is.fi/kotimaa/art-2000000067372.html

Vierailija
37/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on hyvin tyypillistä narsisteille. Samoin pyrkyriys ja vallanhimo keinoja kaihtamatta. 

Vierailija
38/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokoomuslainen enkä enää helsinkiläinenkään, mutta silti: ihan kelpo valinta. 

Vapaavuorella on historiansa, mutta ehkä siksi tajuaa, millaista on elää lähiönuorena.  Ei ole ihan tavis herraskainen kokkaripenska. Ympäristöministerinä selvisi hyvin.

Vierailija
39/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on, että Vapavuoren valinnalla saadaan torpattua suurmoskeijahanke. JESSSS!!!

Vierailija
40/64 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Vapaavuoren kanta suurmoskeijaan?