Helsinkiläiset valitsivat sitten pormestarikseen entisen nuoririkollishuligaanin, pahoinpitelijän ja rattijuopon
Kommentit (64)
Niin. Ei olisi kannattanut suitsuttaa sitä moskeijaa
Lisäksi siitä henkilöstä tulee muutenkin todella pahat kriminaalivibat. Tausta yhdistettynä tuohon pyrkyriyteen = todennäköisesti narsisti.
joo, ai saakeli....
Mut niinhän se menee, mitä kusipäisempi ihminen, sitä parempi asema elämässä
Vierailija kirjoitti:
Jan Vapaavuori ei ole minun pormestarini!
Eli et ole helsinkiläinen? Asia selvä.
Miettikää nyt jotain vihreää pormestaria -HYI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mulle henkilökohtaisesti ihan sama, onko joku entinen nuorisorikollinen tai nykyinen narsisti, kunhan hoitaa hommansa hyvin.
Vapaavuori on oikea mies pormestariksi. Osaa sentään sanoa vastaan hallitukselle ja pitää Helsingin puolia. En voisi olla onnellisempi, jos hänestä tulee pormestari!
Kaupungistuminen ei ole mikään ituhippien tai cityvihreiden salajuoni, vaan globaali megatrendi.
Onko vihreiden ajaman jihad-keskuksen toteutuminen nyt vaarassa?
Mitä Vapaavuori on sanonut Malmin lentokentästä? Tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Mitä Vapaavuori on sanonut Malmin lentokentästä? Tietääkö joku?
Google. On sanonut fiksusti.
Mitkä ne Annin suurimmat rikokset olisivat olleet?!?
Porvari kirjoitti:
Jee! Korkkasin jo shampanjan! 🍾
Voitto - Vapaavuori on selvä voitto!
Eikös ole lohdullista, että aloittajallakin on toivoa päästä vaikka presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ne Annin suurimmat rikokset olisivat olleet?!?
Mites ois Alko:n ranskalaisten viinien myrkyttäminen?
Näytä mulle yksikin kokkari jolla ei ole psykopaattisia piirteitä... ääretöntä pyrkyryyttä. Kuka helvata niitä oon Hgissä äänestänyt? Yksityistetään ihan kaikki, jooko. On se hyvä saavutus kun saadaan pari uutta kartanoherraa maahan verorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle henkilökohtaisesti ihan sama, onko joku entinen nuorisorikollinen tai nykyinen narsisti, kunhan hoitaa hommansa hyvin.
Edes ennustajat eivät voi tietää, miten tulee käymään, riski tyyppi lopulta. Toivotaan parasta! Kyllähän me kaikki muutumme matkan varrella :) Eli hoitaako hommansa hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuori on kuuma!
Samaan tapaan kuin varastettu kaulakoru.
Jee! Korkkasin jo shampanjan! 🍾