Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En keksi ketä äänestää (Vantaa) ja aika loppuu kohta!

Vierailija
09.04.2017 |

Tärkeitä asioita mulle:
- päivähoito ja koulut (ryhmäkoot, häiriköt kuriin, maksut maltilliset jne.)
- yleisen turvallisuuden parantaminen
- maahanmuuttoon joku roti, ettei tulisi terroristeja ja elintasopakolaisia mukana
- samalla kuitenkin säilyisi mahdollisuus työperäiseen liikkuvuuteen EU-maissa
- ei turhia rahamenoja kuten moskeijoita
- terveydenhoitoon satsaus
- eläkkeet asialliselle tasolle/eläkekatto ja minimieläke paremmaksi; samanlainen eläke mahdollinen myös tuleville sukupolville

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maahanmuuttoon tai eläkkeisiin vaikuteta kuntapolitiikan kautta vaan eduskunnassa. Jo maassa olevien pakolaisten vastaanottaminen toki riippuu kuntatason päätöksistä.

Vierailija
2/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuka, kunhan on perussuomalaisten listalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

KD taitaa täyttää nuo.

Vierailija
4/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei maahanmuuttoon tai eläkkeisiin vaikuteta kuntapolitiikan kautta vaan eduskunnassa. Jo maassa olevien pakolaisten vastaanottaminen toki riippuu kuntatason päätöksistä.

Hyvä huomio. :-D Kuitenkin siis niin, että Vantaalle ei tulisi mitään pakolaisten keskittymää, kun täällä on jo ihan tarpeeksi monikulttuurillista jo nyt...

Vierailija
5/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikone mulle ykkösenä ehdottaakin persua. Entä minkälaisia on Suomen Keskusta ja Kansallinen Kokoomus? Niidenkin ehdokkaita tuli?

6/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinen puolue

Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)

Vierailija
7/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro. 301

Vierailija
8/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitse persut. Mamuasioihin vaikutetaan kuntavaaleissa monin tavoin, vaikka täällä sivistymättömät väittävät muuta! PErsut ovat ainoa maahanmuuttajakriittinen puolue. Anna viesti vaaleissa, ettet halua tällaisen politiikan jatkuvan!

Jos valtuustoissa ei ole persuja, niissä ei ole ketään joka kehtaisi tehdä mamukriittisiä päätöksiä! esim päätökset siitä, otetaanko kuntaan turvapaikanhakijoita, tehdään kunnissa

Vierailija
9/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain listattuna kunnolla eri puolueiden linjaukset? Tuo vaalikone on ihan turhanpäiväinen.

Vierailija
10/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuista tai Kristillisistä joku.

Vierailija
11/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on persujen kanta päivähoitoasioihin ja kouluihin? Entä kotihointukeen?

Vierailija
12/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on persujen kanta päivähoitoasioihin ja kouluihin? Entä kotihointukeen?

riippuu täysin yksittäisestä tyypistä. Vain mamuvastaisuus on asia, jonka tietää niistä kaikista varmaksi.

Pääsetkö käyttämään netistä YLE:n vaalikone? Se antaa selkeimmin ehdokkaiden mielipiteet esiin

Vierailija
13/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeitä asioita mulle:

- maahanmuuttoon joku roti, ettei tulisi terroristeja ja elintasopakolaisia mukana

- eläkkeet asialliselle tasolle/eläkekatto ja minimieläke paremmaksi; samanlainen eläke mahdollinen myös tuleville sukupolville

Perussuomalaisten Mika Niikko(302) on fiksuin ja paras ehdokas  - ja ehdottomasti maahanmuuttokielteinen.

Vierailija
14/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Tuomela, 133.

Vierailija
15/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeitä asioita mulle:

Perussuomalaisten Mika Niikko(302) on fiksuin ja paras ehdokas  - ja ehdottomasti maahanmuuttokielteinen.

Mika Niikko (302) on sekä persu että kristitty.

Vierailija
16/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu on ainoa varma, josta tietää edes sen, että se on maahanmuuttokriittinen. Senkin tietää varmaksi, että muut puolueet eivät uskalla ottaa tähän asiaan kantaa, eivät ennen kuin persujen suursuosio pakottaa muutkin puolueet tarkastelemaan kysymystä luimistelun sijaan. Ääni persuille on siis monin tavoin hyvä. Se on viesti myös muille puolueille, että asia on otettava muissakin puolueissa vakavasti. äänestäjät haluavat niin.

Vierailija
17/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ylen vaalikoneessa on, että sellaisissa turhanpäivisissä kysymyksissä olen yhtä mieltä ehdotettujen kanssa, mutta kriittisissä kysymyksissä on pahoja vastauseroja. :-/

ap

Vierailija
18/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ylen vaalikoneessa on, että sellaisissa turhanpäivisissä kysymyksissä olen yhtä mieltä ehdotettujen kanssa, mutta kriittisissä kysymyksissä on pahoja vastauseroja. :-/

ap

Ota silti persu. Nuo muut sinulle tärkeät asiat ovat sellaisia, että niitä kannattavat todella monet. Voit melko suurella tod. näköisyydellä luottaa, että valtuustoon saadaan kyllä sellaisia edustajia, jotka niistä pitävät huolen, vaikka itse äänestäisit persua. Persun saaminen valtuustoon on tärkeää siksi, että jos siellä ei ole sitä ensimmäistään persua, ei siellä ole maahanmuuttajakriittistä jarrua. Eli tämä yksi tärkä asia on täysin retuperällä. Siksi jokainen persulle annettu ääni on nyt tärkeä. KOska valtuustyö on demokratiaa, voit olla varma siitä, että vaikket sen persun kanssa kaikesta ole samaa mieltä, ei se siellä yksin päätöksiä tee.

Vierailija
19/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Politiikka on kompromisseja. Jousta vähemmän tärkeistä asioista ja ota ehdokas, jonka arvot ovat lähimpänä omiasi.

Vierailija
20/23 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin äsken äänestämässä. Ajattelin etten äänestä mutta sitten huomasin että ehdokkaana oli yksi saman koulun opiskelija ja kävin äänestämässä häntä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän