Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin (mies) omituisesta käytöksestä...

Vierailija
09.04.2017 |

Työkaverini omituinen käytös on ihmetyttänyt viime aikoina. Aloitin uudessa työpaikassani hieman yli puoli vuotta sitten ja täällä törmäsin tähän, itseäni arviolta 5-10 vuotta vanhempaan mieheen. Itse olen siis hieman alle kolmekymppinen nainen.

Aina kun olemme palaverissa, syömässä tai missään, missä on muita ihmisiä, on mies minulle aiheettoman tyly. Naljailee, lyttää ideoitani, puhuu päälle, ei katso silmiin ja kaikin tavoin kehonkielellään mitätöi. Kun taas olen miehen kanssa tekemisissä kaksin, hän hymyilee, juttelee ihan eri sävyyn ja kirjoittaa viesteihinsä hymynaamoja. Hän myös usein oma-aloitteisesti hakeutuu tilanteisiin, jossa olemme kaksin. Tällöin juttu luiskaa ja meillä tuntuu synkkaavan hyvin. On siis kaksin täysin vastakohta siihen, mitä on muiden ihmisten seurassa.

Tilannetta ei helpota yhtään, että taidan olla hieman ihastunut tähän mieheen. Tahtoisin tehdä aloitteen, mutten uskalla. Mies vaikuttaa ystävälliseltä ja mukavalta, jopa hieman flirtiltä kaksin. Porukassa hän saattaa olla jopa tyly. Mitä mieltä olette - uskaltaako tässä tehdä liikkua mihinkään suuntaan vai onko vain parempi unohtaa mies? Työpaikalla olemme ns. samalla hierarkiatasolla, joten mistään esimies-alainen -tyyppisestä jutusta ei ole kyse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ihastunut mieheen, joka tylyttää sinua? Kertoo miehen luonteesta jos katsoo asialliseksi olla tyly kenelle tahansa. 

Vierailija
2/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuminen on molemminpuolista, ja mies yrittää peitellä ihastumistaan olemalla sinulle tyly kun muita on paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko suhteeseen kenties  pieksettäväksi.  Luuletko että hän on jatkossa sinulle kahdestaan kiva jos nytkin on seurassa ilkeä ja alistava suorastaan.  Jos hän on omituinen niin anna herran tähden olla.  Minä en sellaista olisi kyllä näkevinäänkään joka seurassa lyttää.  Oletko jotenkin masokisti kun haluat kiusattavaksi?  Ilkiö  on.

Jos olisi normaali ja  kohtelias ja ystävällinen seurassakin olisi ihan eri asia.

Vierailija
4/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ihastunut mieheen, joka tylyttää sinua? Kertoo miehen luonteesta jos katsoo asialliseksi olla tyly kenelle tahansa. 

Toivoisin, että miehen käytöksessä olisi jotain "koulupoikamaista". Silloin ainakin ihastusta peiteltiin viimeiseen saakka ja kiinnostavaa tyttöä kiskottiin vaikka letistä. En tietenkään ole ihastunut miehen tylyyn käytökseen ja naljailuun, vaan siihen mieheen joka minulle näyttäytyy kahden kesken. Toisaalta aidosti huolestuttaa, kuinka vitsaileva ja hymyilevä mies voikin olla niin erilainen seurassa. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

-ap

Vierailija
5/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi TAAS kerran teet uuden ketjun asiasta???

Tämä sama on ollut jo useita kertoja aloitettuna toimestasi!!

Yrität edelleen epätoivoisesti saada täältä vahvistusta, että mies olisi muka ihadtunut sinuun, ihan hiton läpinäkyvä tämä sun jatkuva kirjoittelu.

Vierailija
6/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen tyly käytös ole mitenkään tarpeen, käyttäytyisi edes neutraalisti sitten. Suorastaan omituista käytöstä, varmaan kannattaa pysyä erossa tuosta miehestä.

Vierailija
7/7 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap taas sama aloitus!

Mikä on ongelmasi? Mielenterveys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän