Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päätti ketä äänestän, meniköhän tämä ihan oikein?

Vierailija
09.04.2017 |

Laitoin sen ehdokkaan, jonka mieheni käski laittaa. Kuulemma on sukua muutaman mutkan kautta.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun olisi tarvinnut valehdella. Olisit äänestänyt ketä halusit, ja kun mies kysyy ketä äänestit, olisit vastannut: "se on vaalisalaisuus, ei kuulu sinulle". KUKAAN ei voi pakottaa kertomaan ketä äänestät, sitä se vaalisalaisuus tarkoittaa. Itse myös valitset kenen kanssa olet parisuhteessa. Ihan näin vinkkinä vaan.

Eli olisin jäänyt kiinni.

Miten niin? Jos mies alkaa tuosta jankkaamaan, että et äänestänyt ketä hän halusi, vastaat: "Mistä niin päättelet, kun en kertonut ketä äänestin? Ja edelleen vastaus ei kuulu sinulle. Ehkä äänestin häntä, ehkä jotain muuta. Tajuatko mitä tarkoittaa vaalisalaisuus?" Ja mitä sitten vaikka "olisitkin jäänyt kiinni"? Mitä mies asialle olisi voinut? Lue myös tarkasti tuo aiemman viestini loppuosa, erityisesti toiseksi viimeinen virke.

Kyllä mies olisi arvannut, jos olisin kieltäytynyt kertomasta. Sitten olisin taas saanut kuulla siitä koko vuoden.

Jos mies jankkaa sinulle vuoden siitä, että käytät omaa lainmukaista äänioikeuttasi, etkä alistu miehen käskyihin, niin sitä kutsutaan henkiseksi väkivallaksi. Itse asiassa jo tuo pakottaminen äänestämään oman tahdon vastaisesti on väkivaltaa. Ihan itse tosiaan päätät oletko parisuhteessa väkivaltaisen alistajan kanssa. Sinun ei siis ole mikään pakko kuunnella vuotta valittamista, voit aivan hyvin muuttaa omaan asuntoon, ja blokata idiootin puhelimestasi ja somesta. Ongelma ratkaistu! Mutta tietysti jos mies on joskus ihan ok, eikä välttämättä edes olisi hakannut "väärän ehdokkaan" äänestämisestä, niin pidä ihmeessä kiinni. (Huomaa sarkasmi!)

Vierailija
82/85 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää..." Oisin halunnut itse äänestää" No mikset niin tehnyt? Turpaanko ois tullu, vai ero?

Vierailija
84/85 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miltäs näyttää? Onko yhdessä miettimänne ehdokas saanut paljonkin ääniä? Kaikkia ääniä ei tietenkään ole vielä laskettu, mutta jotakin kuitenkin.

Vierailija
85/85 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, miltäs näyttää? Onko yhdessä miettimänne ehdokas saanut paljonkin ääniä? Kaikkia ääniä ei tietenkään ole vielä laskettu, mutta jotakin kuitenkin.

No nyt ovat tulokset selvillä, miten kävi ap? Olitteko miehen kanssa ainoat tyypin äänestäjät miehen oman äänen lisäksi, joten olisitko jäänyt kiinni jos olisitkin riehaantunut ja antanut äänesi ihan itse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi