Mies päätti ketä äänestän, meniköhän tämä ihan oikein?
Laitoin sen ehdokkaan, jonka mieheni käski laittaa. Kuulemma on sukua muutaman mutkan kautta.
Kommentit (85)
Säälittävää..." Oisin halunnut itse äänestää" No mikset niin tehnyt? Turpaanko ois tullu, vai ero?
No ap, miltäs näyttää? Onko yhdessä miettimänne ehdokas saanut paljonkin ääniä? Kaikkia ääniä ei tietenkään ole vielä laskettu, mutta jotakin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
No ap, miltäs näyttää? Onko yhdessä miettimänne ehdokas saanut paljonkin ääniä? Kaikkia ääniä ei tietenkään ole vielä laskettu, mutta jotakin kuitenkin.
No nyt ovat tulokset selvillä, miten kävi ap? Olitteko miehen kanssa ainoat tyypin äänestäjät miehen oman äänen lisäksi, joten olisitko jäänyt kiinni jos olisitkin riehaantunut ja antanut äänesi ihan itse?
Jos mies jankkaa sinulle vuoden siitä, että käytät omaa lainmukaista äänioikeuttasi, etkä alistu miehen käskyihin, niin sitä kutsutaan henkiseksi väkivallaksi. Itse asiassa jo tuo pakottaminen äänestämään oman tahdon vastaisesti on väkivaltaa. Ihan itse tosiaan päätät oletko parisuhteessa väkivaltaisen alistajan kanssa. Sinun ei siis ole mikään pakko kuunnella vuotta valittamista, voit aivan hyvin muuttaa omaan asuntoon, ja blokata idiootin puhelimestasi ja somesta. Ongelma ratkaistu! Mutta tietysti jos mies on joskus ihan ok, eikä välttämättä edes olisi hakannut "väärän ehdokkaan" äänestämisestä, niin pidä ihmeessä kiinni. (Huomaa sarkasmi!)