Aiotko äänestää? Jos et, miksi et.
Ensi kerran tuntuu, että ei ole motivaatiota äänestää. Samat naamat, eri naamat - mitään järkevää ei missään kunnassa tahi valtiotasolla saada aikaan. Asiat jumittaa tai sitten on näitä älyväpäitä juupaseipäs, laitetaan työttömät 3kk välein jauhamaan te-väen työllistämiseksi jotain diipadaapaa. JNe. Sotea ja somea.
Kun katsoi läpi ehdokaslistaa, kukaan ei noussut yli muiden. Harvinaisen tylsämielisen näköistä sakkia noin ylipäätään.
Rahat ja valta kiinnostaa toki monia, mutta onko sitä päätä..
Kommentit (35)
Ei ole löytynyt sopivaa ehdokasta, jolle vaivautuisin ääneni antamaan. Enpä sit äänestä.
passi meni vanhaksi ja en halunnut uusia pelkän teatteriäänestyksen takia
pahvinen ajokortti ei kuulemma nykyään enää kelpaa
Jos et äänestä, ei sinulla ole myöskään varaa arvostella lopputulosta. Sinulle kaikki on ihan sama.
joo ei valitsin suurimman puolueen. zzz puolueeen.. pelkkkiä oman edun tavoittelijoita ehdolla nou tänks
Fiksuimmat jättävät äänestämättä. Suuri akateemisten joukko protestoi nyky-Suomen menoa ja päättäjien heikkoa osaamistasoa ja älykkyyttä.
Ei-äänet ovat SUURIN kannanotto näissä kuntavaaleissa. Sillä tulee olemaan iso merkitys seuraaviin vaaleihin nähden - osoittaa sen, miten kansa on kyllästynyt näihin diipadaapasheissenjauhajiin.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä, mun ääni on yksi suhnupieru aavikolla.
Hesarissa oli tänään oikein juttu, miten Abdul kävi tohkeissaan ja intopiukkana äänestämässä. Hänestä oli hienoa saada olla valitsemassa, millaisia henkilöitä tulee tekemään päätöksiä suomalaisessa kuntapolitiikassa.
Kun jätät äänestämässä, annat Abdulin päättää puolestasi, millaiset tyypit ja millaisia päätöksiä valtuustoissa nuijivat läpi. Luuletko, että Abdul ajattelee ensisijaisesti sinun hyvinvointiasi valitessaan sopivia tyyppejä valtuustoon? Olisi kandennut äänestää.
En äänestänyt, koska olen lähiaikoina muuttamassa pois paikkakunnalta eli valtuusto ei aja minun asioitani.
en seuraa paikkakuntani asioita, joten eipä paljon kiinnosta - dillejä tarjolla monenlaista.
Katsotaan sitten taas valtakunnan äänestyspäivänä.
Jep. Kansanedustajavaalit kiinnostaa enemmän ja ehkä laadukkaammat ehdokkaat.
Kiinnostaa, paljonko tänä vuonna jätettiin äänestyskävelyt väliin. Veikkaan, aika paljon. Ihmiset ovat vaan nähneet läpi, minkätasoista päättäjäksihaluavia on joka vuosi tarjolla. Kai sen nyt tämän maan tilasta muutoinkin näkee, että ei siellä mitään järjen jättiläisiä ole tarjolla koskaan.
Päläpäläpäläpäläpälähomekoulutpäläääääääääääääterveyspalvelutpäläpäläkotihoitopäläläpälälapsetpälälävanhuksetpäpälälätyötävaillapälälälälälä
Ekaa kertaa elämässäni en äänestänyt.
Syynä se, että olen ulkomailla valtiossa, josta käsin se ei ole mahdollista ennakkoon tai vaalipäivänäkään.