Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako parisuhteessa matkustella yksin?

Vierailija
09.04.2017 |

Vähän huono otsikko, koska tiedän että saa. Mutta mieheni vetäisi asiasta herneen nenään kunnolla ja näyttäisin hänelle mielellään, että mitä muut ovat asiasta mieltä - joten tarvitsen teidän mielipiteitänne.

Päätin siis lähteä 2 viikoksi Pariisiin toukokuun alussa. Mies ei tykkää matkustamisesta kaupunkikohteisiin, eikä yleensäkään kauheammin halua reissata. Valisti minua jo alkuvuodesta, että mihinkään ei jaksa taikka ehdi tänä vuonna lähteä, paitsi omalle kalastusreissullensa lappiin (jonne minä en ole tervetullut).
Mies on työnarkomaani ja tekee mieluummin töitä koko ajan, on aina tehnyt. Ihan ok minun puolestani, en tarvitse väkisin seuraa matkoilleni, minulla on kivaa itsekseni.

Buukkasin siis itselleni mukavan matkan. Ja mies riemastui. En kuulemma kunnioita häntä, kun lähden reissuun vaikka hän ei haluaisi minun lähtevän. Toimintani on kuulemma ala-arvoista. Ja on kuulemma turha olettaa, että mies voisi elää 2 vk ilman seksiä. Eli ongelmia tulee.

- Näinkö teilläkin???
- Mitä sanoisitte miehelle, jos olisitte minä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on kuulemma turha olettaa, että mies voisi elää 2 vk ilman seksiä. Eli ongelmia tulee.

- Näinkö teilläkin???

- Mitä sanoisitte miehelle, jos olisitte minä?

Sinä voit sanoa, että hyvä kun tämä seksittömyysjuttu paljastui nyt eikä vasta sitten, kun sinä olet jostakin syystä sairaalassa, vaikka synnyttämässä tai muusta syystä useamman viikon kykenemätön seksiin.

Vierailija
62/62 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kahden viikon reissu parisuhteessa olevalle naiselle on ajallisesti turhan pitkä. Riippuu toki parisuhteen dynamiikasta eli jos molemmat on olleet ennen suhdetta kovia reissaajia niin jossain määrin ymmärrettävämpää. Esimerkiksi lomia ei aina välttämättä saa samaan aikaan niin on pakko reissata yksinkin.

Mutta yleisesti ottaen kyllä se vähän hassulta parisuhteelta vaikuttaa jos vaimo häipyy yksin jonnekin parin viikon ulkomaanreissulle ja vielä vastoin puolison toivetta. Miehenä olisin närkästynyt ihan samalla tavalla kuin ap:n puoliso.

No kauankohan noi on olleet suhteessa? Viiskymppinen nainen - 20 vuotta? Ja mies on tähän asti joka vuosi käynyt YKSIN Lapissa viikon ja sanonut päin naamaa, että et saa tulla tälle reissulle; tämä on vaimovapaa.

Ei ole liian pitkä toi 2 vk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla