Koetko olevasi fiksumpi kuin suurin osa av-palstan kirjoittajista? Rehelliset vastaukset, kiitos.
Itse koen olevani siellä keskikastissa. Joskus joku heittää keskusteluihin niin hyvin perustellun ja fiksusti kirjoitetun kommentin, että en itse moiseen diplomatiaan pystyisi. Toista ääripäätä sitten edustaa ne palstan räyhääjät, joille tärkeintä tuntuu olevan toisten mielipiteiden lyttääminen ja läskiksi suvakiksi ja wt-av-yh-mammaksi haukkuminen. Joka moiseen kielenkäyttöön sortuu, niin kuuluu kyllä ehdottomasti minun arvoasteikossani sinne pohjasakkaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En. Jos olisin fiksumpi, en olisi täällä lainkaan. Lisäksi suurin osa vastauksistani on trollausta, mikä ei liene kovin viisaan ihmisen merkki sekään. Mutta ainakin olen itselleni rehellinen.
Sama. Pervo trolli olen.
Jos tyhmiä ihmisiä haluatte tavata niin ne on kyllä lätkävanhemmat. Heistä 97% on wt.
Voitte vain arvata millaista porukkaa siellä pyörii - kilpailuhenkisiä, kovapäisiä ja härskejä tyyppejä.
Kyllä, ihan selkeällä runkoäänellä.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että kaikki me ollaan keskitasoa vajaampia kun roikutaan täällä.
Olin kirjoittamassa, että olen keskivertokastia. Sitten näin tämän viestin ja totesin tämän olevan varmaan lähempänä totuutta.
Ajattelen usein olevani fiksumpi. Tämä olettamus perustuu siihen, että jos kirjoitan kommentin joka perustuu tieteelliseen tutkimukseen (joskus jopa sellaiseen, jonka oletan olevan niin yleisesti tunnettu että lähdettä on turha erikseen sanoa) argumenttina toiseen kommenttiin, kommenttini saa alapeukkuja valtaisan määrään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyhmiä ihmisiä haluatte tavata niin ne on kyllä lätkävanhemmat. Heistä 97% on wt.
Voitte vain arvata millaista porukkaa siellä pyörii - kilpailuhenkisiä, kovapäisiä ja härskejä tyyppejä.
Hymy kohosi huulilleni tätä lukiessani.
Kyllä. Ilokseni olen huomannut, että täällä on kyllä muitakin ajattelevia ihmisiä, ja sitten on sellaisia, jotka vain kouhkaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todistetusti älykkäämpi kuin 95% ihmisistä.
Älykkyys ja fisksuus eivät ole sama asia, tiesitkös senkin?
Älykkyys ja fisksuus?
Ai oliko tää ainoa mihin pystyit tarttumaan? Myönsin jo itekkin painovirheen tossa aiemmin, satuitkos huomaamaan?
Koen olevani älykkäämpi. Luulen sen johtuvan siitä että olen täyttänyt 40v ja voin katsoa kirjoittelua sillä silmällä, että olinko minäkin noin hölmö vielä 10-20v sitten.
En. Jos olisin fiksumpi, en olisi täällä lainkaan. Lisäksi suurin osa vastauksistani on trollausta, mikä ei liene kovin viisaan ihmisen merkki sekään. Mutta ainakin olen itselleni rehellinen.