Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko blondeilla oikeasti enemmän naishormonia ja tummilla mieshormonia?

Vierailija
09.04.2017 |

Monessa netin lehtiartikkelissa tunnutaan niin väittävän ihan faktana mutta mitään lähdettä itse asialle en löydä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se menee aika tasan nykyään ja enemmän monet etenkin nuoret miehet ovat alkaneet vastata blondi vs brune-kysymykseen "molemmat".

Vierailija
42/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. En jaksa miettiä, vaaleista miehistä olen aina ollut kiinnostunut enemmän ja he ovat paremman näköisiä mielestäni. Ei kiinnosta mistä johtuu.

Näyttävät usein nuoremmilta. Minä tykkään kovasti siitä kun miehellä on pitkät vaaleat hiukset ja taivaansiniset silmät. Joku voisi sanoa heitä epämiehekkään näköisiksi mutta minusta miehekkyys riippuu ennenkaikkea kropasta. Jos se on pitkä ja jäntevä niin nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se menee aika tasan nykyään ja enemmän monet etenkin nuoret miehet ovat alkaneet vastata blondi vs brune-kysymykseen "molemmat".

Ei tuo kysymys kiinnosta miehiä. Joillekin naisille se vaan on joku pakkomielle.

Vierailija
44/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai asia juuri noin. Ja punapäillä on suurimmat tissit...

Vierailija
45/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Euroopassa uskotaan aika yleisesti että vaaleatukkaiset ovat aina pidempiä kuin tummatukkaiset. Tuokaan ei pidä paikkansa. Jos samassa perheessä on tummatukkainen ja vaaleatukkainen lapsi niin niin vaalea on pidempi todennäköisyydellä 50% ja tumma samoin.

Vierailija
46/48 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tosiaan. Niin muuten on. Hyvä huomio.

Vierailija
47/48 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Hyvä terveys -lehti väittää niin. Onko se luotettava lähde?

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/kauneus/miksi_blondi_on_miesten_mie…

Tuo kyseinen lehti on suunnattu suomalaisille peräkammarintytöille ja jutut on kirjoitettu sillä ajatuksella että ne vetoavat heihin. Ei siellä kirjoiteta että etälän naiset ovat seksikkäitä ja kaikki miehet haluavat heitä koska se ei ole lukijakunnalle mieluista tietoa.

Naistenlehdet toimivat juuri tuolla periaatteella. Kirjoitetaan valikoiden faktoja niin että lukija kokee olevansa jotenkin erityinen.

Vierailija
48/48 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tosiaan. Niin muuten on. Hyvä huomio.

Minä en kyllä ole huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan